Hoe ik mijn keuze gemaakt heb is eigenlijk gewoon kijken naar de vakkken die je het leukst vind
(en als je die niet hebt het makkelijkst). Want als je in de 4de zit heb je echt geen zin meer in
vervelende dingen (die heb je meestal in je verplichte deel) want je hebt genoeg te leren en het
leert makkelijker als je het leuk vind.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt
