Moderator: Rhiannon
de wereld zou mooier zijn zonder godsdienst en religie
Als je atheïsme ook tot religie rekent...de wereld zou mooier zijn zonder godsdienst en religie
Je denkt nogal in wij-zij he?Het valt op dat vele Nederlanders angst hebben voor de Islam en liever alle moslims Nederland zien verlaten.
(...)
Nee, alle lof is voor Allah dat Hij mijn ogen en mijn oren en mijn hart heeft geopend voor de Islam en alle lof is voor Allah dat ik moslim ben geworden. Islam is verre van agressief, wij haten geweld. Helaas gedragen niet alle moslims zich zoals ze zich moeten gedragen. Maar helaas scheren veel Nederlanders alles over een kam. Ze zijn blind.
Daar is niks "oke" aan.Als een Nederlander iemand vermoord of z'n vrouw en kinderen heeft vermoord en daarna zelfmoord heeft gepleegd is het allemaal oke, geen terrorist, geen moslim die op eerwraak uit was, maar gewoon een nederlandse christen die het leven zat was of pygische problemen had!!!!!!
Men reageert helemaal niet fel op de islam en de moslims man, je hoort een paar excessen op het nieuws en gelijk is "iedereen tegen de moslims"?Men is blind. Men vergeet even voor het gemak de ellende die veroorzaakt wordt door bijvoorbeeld alcohol. Waarom wordt er zo fel gereageerd op de Islam en de moslims, maar is alcohol nog steeds vrij te verkrijgen. Nee, men is blind.
Hahaha, ik weet niet of je wel eens om je heen hebt gekeken, maar je vindt in niet veel landen zo'n gevarieerde mengelmoes van mensen, culturen, rassen, religies, als hier!Ik ben blij dat ik geen standaard Nederlander meer ben.
Bla bla, generaliserende bullshit. Zulke mensen heb je onder Nederlanders, onder moslims, onder iedere groep.Hoe meer ik zie hoe agressief vele Nederlanders zijn, hoe ontollerant ze zijn, hoe discriminerend ze zijn, nee... Ze vinden zich beschaafd, ontwikkeld, democratisch en kijken neer op anderen. Maar in feite zijn het de veroorzakers van veel zelfmoord, pshychiatrische problemen, minderwaardigheid complexen, ruzies, armoede, ongelukken, vandalisme, probleemwijken etc, etc.
We zijn allemaal mensen, moslims zijn niet slechter dan niet-moslims, ook niet beter.
Kort om, wij belgen/amerikanen hebben geen last van christenen, en wel van moslims, voor amerika.
overigens is er al een onderwerp over religie:NASE schreef:en zijn de nazi aanhangers van Hitler ook even goed???p schreef:
We zijn allemaal mensen, moslims zijn niet slechter dan niet-moslims, ook niet beter.
ik vergelijk niemand met niemand, want anders zou ik ook mijzelf vergelijken met nazi's, wat ik niet wil. Ik vraag gewoon hoe ver hij die mening wil door drijven.moslims vergelijken met nazi's is niet gepast. Je opmerkingen schurken tegen discriminatie aan. Stop ermee!
het is toch maar een vast stelling, de amerikanen hebben op 11/9 2002, denk ik, een probleem gehad met de moslims (dit is toch al bewezen??. En sinds die datum heeft al quada een probleem met de amerikanen.NASE hou het vriendelijk
Wat dacht je van de eeuwenlange terreur die de kerk in half Europa heeft uitgeoefend?>>Kun je een gelijk aardig voorbeeld geven waar de Belgen/Amerikanen op een gelijk aardige manier last haddeen van christene???