Hallo,
Ik zit in de 5e klas Havo en ik moet een profiel werkstuk maken over een zelfgekozen onderwerp
ik heb als profiel natuur en techniek, dus veel scheikunde, natuurkunde en wiskunde
als onderwerp voor dit werkstuk heb ik gekozen: De brandstof van de toekomst.
omdat dit mij wel interesseerd ik kan 2 profielvakken hierbij gebruiken.
maar ik had hier een vraagje over, want ik heb hulp nodig omdat het anders echt niet gaat lukken.
het werkstuk moet 7 december af zijn, het hoeft niet echt een pakket van papier te bevatten, maar wel de nodige informatie.
Nou ik heb zelf al wat gegoogeld en heb al 2 opties gevonden voor 2 mooie hoofdstukken:
- De brandstofcel
- Biodiesel.
Maar ik heb er nog wel 1 minimaal nodig erbij, dus als iemand een optie voor me heb, dan zoek ik zelf de nodige informatie erbij, zou ik echt heel blij zijn.
En als laaste moet ik nog een proef doen, en deze moet ik morgen aan mijn leraar vertellen, maar ik heb al nagedacht als ik weet niet wat maar ik heb geen idee wat voor proef ik kan uitvoeren.
Dus misschien heeft iemand hier ook een experiment mee gedaan, en zou deze aan mij kunnen vertellen.
Je zou me hier echt heel veel mee helpen.
Ookal is het alleen het idee en de benodigdheden, het moet niet te groot zijn, als ik chemisch maar op 1 of andere manier kan aantonen dat iets kan worden gebruikt als brandstof.
Alvast hartstikke bedankt.
Groeten, Kevin
Puzzels