Stelling:
"Van ethische ontwikkeling en moraliteit in Nederland is geen sprak meer, omdat de Nederlandse regering, en dus het nederlandse volk, als bondgenoot van de V.S. in Irak, mede verantwoordelijk is voor de dood van ruim 1.200.000 Irakesen nu (nader) is vast komen te staan dat de oorlog daar vanwege olie gevoerd wordt."
Alan Greenspan heeft zijn memoires gepubliceerd, en daarin staan een aantal heel vervelende dingen.
Een van die dingen is het feit dat Greenspan 'bedroefd is om het feit dat het Witte Huis niet open is over het feit dat de aanwezigheid in Irak om de olie draait'.
Wablief?
Dat betekent, beste mensen, dat u en ik, en alle nederlandse burgers, als bondgenoot van de V.S. nu duidelijk medeplichtig zijn aan de moord op 1.2 miljoen Irakese burgers
Houd rekening met dit feit en wees er van bewust dat u en ik zwemmen in het bloed en er dus volstrekt geen sprake is van enige ethisch- of moreel niveau in Nederland zolang we bondgenoot zijn van de V.S. Erg jammer, maar het is niet anders.
Puzzels