Puzzel Puzzels
aaargh
Artikelen: 0

Minicursussen op het net

Mag ik minicursussen van het wetenschapsforum op mijn website zetten als ik jullie vermeldt?

ads

Steun Sciencetalk MSI MAG 27C6F - FHD Curved Gaming Monitor - 180Hz - 27 Inch

MSI MAG 27C6F - FHD Curved Gaming Monitor - 180Hz - 27 Inch

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nintendo Switch Sports - Nintendo Switch

Nintendo Switch Sports - Nintendo Switch

Bekijk product

Steun Sciencetalk Epson EcoTank ET-2860 - All-in-One Inkttank Printer- Zwart

Epson EcoTank ET-2860 - All-in-One Inkttank Printer- Zwart

Bekijk product

Miels
Artikelen: 6

Re: Minicursussen op het net

Het is denk ik handiger als je op je site vermeldt dat hier een minicursus te vinden is en wat daar ongeveer opstaat. Het kan namelijk gebeuren dat onderdelen in de cursus niet blijken te kloppen of dat er gedeeltes onduidelijk zijn. Dit forum is behoorlijk actief en de betreffende minicursus zal dan worden bijgewerkt. Het is voor jou echter waarschijnlijk een onbegonnen zaak om met regelmaat naar de minicursus te komen kijken om te zien of deze is veranderd, zodat jij ook de laatste versie over kan nemen.

Eigenlijk werkt het zo met alle links op internet. Je kan beter beschrijven welke pagina's je goed vindt en waarom en er dan een link naartoe plaatsen. Zo weet je altijd zeker dat je bezoekers de laatste informatie vinden.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

ads

Steun Sciencetalk Just Dance 2026 Edition - Nintendo Switch - Code in a box

Just Dance 2026 Edition - Nintendo Switch - Code in a box

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 100 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 100 euro - Voor jou

Bekijk product

Steun Sciencetalk Twinmarkers 80 stuks voor volwassenen - Alcohol Markers - Stiften - Markeerstiften - Vivid Green

Twinmarkers 80 stuks voor volwassenen - Alcohol Markers - Stiften - Markeerstiften - Vivid Green

Bekijk product

Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

aaargh
Artikelen: 0

Re: Minicursussen op het net

oke al ik doen

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “ℹ️ Over dit forum”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!