Puzzel Puzzels
Gebruikersavatar
Ruben01
Artikelen: 0
Berichten: 2.902
Lid geworden op: wo 02 mei 2007, 18:10

Opslaan van reeds gevouwen frames

Hallo, ik heb deze week F@H geinstalleerd op mijn pc en de eerste WU is een p3040_supervillin-03 (5000 frames).

Momenteel zit ik op 40% maar door andere problemen met mijn computer zou ik deze willen formateren.

Ik vrees dat wanneer ik dit ga uitvoeren dat mijn reeds gevouwen frames dan verdwijnen.

Nu is mijn vraag aan jullie:

Welke files moet ik op mijn externe HD backuppen voor zeker niks wijt te spelen?

Of is het niet mogelijk om reeds gevouwen frames te saven ?

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 15 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 15 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 25 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 25 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk Verzendzakken voor Kleding (L) - 25 stuks

Verzendzakken voor Kleding (L) - 25 stuks

Bekijk product

Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: Opslaan van reeds gevouwen frames

Nooit geprobeerd eigenlijk... But let's give it a try. Als ik jou was zou ik de complete werkmap van folding in je Program Files back-uppen.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Gebruikersavatar
Ruben01
Artikelen: 0
Berichten: 2.902
Lid geworden op: wo 02 mei 2007, 18:10

Re: Opslaan van reeds gevouwen frames

Oké bedankt voor de snelle reactie, ik zal het laten weten of het gelukt is !!
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: Opslaan van reeds gevouwen frames

Vraag is alleen, hoe voorkom je dat Folding nadat je het (opnieuw) hebt geinstalleerd spontaan op zoek gaat naar een nieuwe WU, en spontaan een nieuwe werkmap aanmaakt? Is het niet zo dat je beter heel die folding-map met die submap werk meeneemt, die weer in je program files plakt en dan de nieuwe installatie de oude laat overschrijven??
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Gebruikersavatar
Ruben01
Artikelen: 0
Berichten: 2.902
Lid geworden op: wo 02 mei 2007, 18:10

Re: Opslaan van reeds gevouwen frames

Vraag is alleen, hoe voorkom je dat Folding nadat je het (opnieuw) hebt geinstalleerd spontaan op zoek gaat naar een nieuwe WU, en spontaan een nieuwe werkmap aanmaakt?


Daar had ik ook al aan gedacht, ik ga nog effe proberen de computer te laten draaien en enkel te laten vouwen, dan kan ik mss het formateren uitstellen totdat de WU klaar is.

Wanneer dit echt niet lukt dan ga ik Jan zijn methode toepassen denk ik.
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: Opslaan van reeds gevouwen frames

Je zou je vraag in de tussentijd op het Folding-forum kunnen gooien (general FAH bijvoorbeeld) Daar zitten de specialisten die je tot op de muisklik nauwkeurig kunnen vertellen wat te doen.

Als we erachter zijn, voeg die wetenschap dan even toe aan het Folding FAQ topic, wil je?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Gebruikersavatar
Ruben01
Artikelen: 0
Berichten: 2.902
Lid geworden op: wo 02 mei 2007, 18:10

Re: Opslaan van reeds gevouwen frames

Jan van de Velde schreef:Je zou je vraag in de tussentijd op het Folding-forum kunnen gooien (general FAH bijvoorbeeld) Daar zitten de specialisten die je tot op de muisklik nauwkeurig kunnen vertellen wat te doen.

Als we erachter zijn, voeg die wetenschap dan even toe aan het Folding FAQ topic, wil je?
Vanaf ik de juiste stappen ken zal ik ze posten in de Folding FAQ topic !!

Bedankt voor de tip van het general FAH forum
Gebruikersavatar
Ruben01
Artikelen: 0
Berichten: 2.902
Lid geworden op: wo 02 mei 2007, 18:10

Re: Opslaan van reeds gevouwen frames

Vraag is alleen, hoe voorkom je dat Folding nadat je het (opnieuw) hebt geinstalleerd spontaan op zoek gaat naar een nieuwe WU, en spontaan een nieuwe werkmap aanmaakt? Is het niet zo dat je beter heel die folding-map met die submap werk meeneemt, die weer in je program files plakt en dan de nieuwe installatie de oude laat overschrijven??


Het is gelukt, ik heb de procedure nog eens opnieuw gedaan met een WU waarvan ik nog maar 500/5000 frames had gevouwen (om nog eens te testen). Deze keer lukte het dus wel :mrgreen:

Waarschijnlijk vorige keer de nieuwe setup in een verkeerde map gezet.
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: Opslaan van reeds gevouwen frames

MaxDestruction schreef:Het is gelukt, ik heb de procedure nog eens opnieuw gedaan met een WU waarvan ik nog maar 500/5000 frames had gevouwen (om nog eens te testen). Deze keer lukte het dus wel :mrgreen:

Waarschijnlijk vorige keer de nieuwe setup in een verkeerde map gezet.
hah, ok. :grin: Vraag is, is je vorige WU nou nog te redden?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

ads

Steun Sciencetalk Donald Duck - Scheurkalender - 2026 - Elke dag een snaterlach!

Donald Duck - Scheurkalender - 2026 - Elke dag een snaterlach!

Bekijk product

Steun Sciencetalk Gofun Twinmarkers 262 stuks - Volwassenen & Kinderen - Markeerstiften - Alcohol stiften - Dual-Tip - Stiften

Gofun Twinmarkers 262 stuks - Volwassenen & Kinderen - Markeerstiften - Alcohol stiften - Dual-Tip - Stiften

Bekijk product

Steun Sciencetalk Logitech R400 - Draadloze Presenter - Zwart

Logitech R400 - Draadloze Presenter - Zwart

Bekijk product

Gebruikersavatar
Ruben01
Artikelen: 0
Berichten: 2.902
Lid geworden op: wo 02 mei 2007, 18:10

Re: Opslaan van reeds gevouwen frames

hah, ok. :grin: Vraag is, is je vorige WU nou nog te redden?
De vorige WU heb ik kunnen starten op een oude computer, het nadeel ervan is dat hij niet zoveel aanstaat.

Ik heb effe gekeken naar de deadline en dit moet zeker lukken :mrgreen: .

Bedankt voor jullie hulp !!

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🤖 IT en informatica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!