Nog een dikke week doorvouwen, en we hebben een miljoen punten bij elkaar gevouwen
Wie haalt de slingers alvast van zolder?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip... http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Nog een dag of 5, en met alleen ballonnen is het geen feestje.......
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip... http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Om een of andere reden gaan we eventjes niet zo hard, dus je hebt misschien nog nét tijd om je eerste wu-tje op de lijst van dat eerste miljoen punten te krijgen.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip... http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
hmz, ineens vind ik het ENORM belangrijk deze nacht mijn computer te laten aanstaan voor die 4900/5000 af te laten werken
maar toch maar niet, hij doet al wat raar de laatste tijd en ik wil de ventilatie niet naar de knoppen helpen
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."
Jaja mensen, mijn eerste WUtje is af 5000 frames en geloof 333 punten gehad
Het vreemde is echter wel dat direct na het inleveren van mijn WU en op ophalen van de nieuwe, dat het proggie crashte Nou goed, maakt niet uit, ik stap toch over op de GPU versie