Puzzel Puzzels
Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

[folding] competitie wsf versus c!t

Mijn missie bij C!T is geslaagd. Er zijn inmiddels 12 vouwers actief, waaronder 1 met een videokaart. Er zijn een paar die meehelpen om de kar te trekken in het centrale topic, en ik blijf daar ook regelmatig langsfietsen. Mijn teamnummer staat inmiddels weer ingesteld op WSF en ik heb gisteren meteen weer een WSF WU ingeleverd. :)

De animo valt me echter wel een beetje tegen. Komt doordat veel enthousiastelingen ook bij Tweakers.net zitten en daar al vouwen. Maar desalniettemin is elke CPU er één, en ik verwacht dat er in de loop der tijd vanzelf meer bij zullen komen. :)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ

ads

Steun Sciencetalk Screenprotector Geschikt voor Samsung A56 Screen protector Tempered Gehard galaxy glas - 2 stuks beschermglas

Screenprotector Geschikt voor Samsung A56 Screen protector Tempered Gehard galaxy glas - 2 stuks beschermglas

Bekijk product

Steun Sciencetalk 5 stuks Plastic Labels 91201 geschikt voor Dymo LetraTag Labelprinter - Zwart op Wit - 12 mm x 4 m - S0721610 Labeltape - Telano

5 stuks Plastic Labels 91201 geschikt voor Dymo LetraTag Labelprinter - Zwart op Wit - 12 mm x 4 m - S0721610 Labeltape - Telano

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nereb® USB-C SD en MicroSD-kaartlezer - USB 3.0 - Aluminium Behuizing - Card Reader

Nereb® USB-C SD en MicroSD-kaartlezer - USB 3.0 - Aluminium Behuizing - Card Reader

Bekijk product

Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

Als je er een beetje vervolg aan geeft met het volgen in de statistieken en zo kan dat heel leuk zijn, en inderdaad, alle kleine beetjes helpen. Hoe dan ook: Welkom terug :grin:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

Zoals we hier als voornaamste enthousiastelingen Ruben01 en Jan van de Velde hebben, zijn er bij het C!T-team ook een paar opgestaan. Inmiddels draait dat als een tierelier, ik zie ons over een tijdje nog wel concureren! :D
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

Concurreren? Welnee, die komen ons over een tijdje gewoon voorbijstomen. Ze draaien een vrij constant gemiddelde van rond de 8000 punten per dag, wij "maar" een 3000. Dus dat is een kwestie van tijd..... :D

(1 500 000 - 900 000) / (8000-3000) = een maandje of 4.....
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

En verdomd, 4 maanden later zijn ze ons tot op 12 plaatsen genaderd. C!T staat nu op 619, wij op 607. En C!T gaat ook met een foldathlon beginnen, dus we krijgen het zwaar. Wat overigens niet betekent dat we ons zomaar voorbij moeten laten razen. Vouwen, vouwen vouwen!!
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

(1 500 000 - 900 000) / (8000-3000) = een maandje of 4.....
hmmm, prima inschatting dus hè.... :D
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
kasper90
Artikelen: 0
Berichten: 131
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 13:56

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

Zou het eigenlijk niet supertof zijn om te fuseren met Computer Totaal?

Dan veranderen we onze teamnaam gewoon in Wetenschapsforum/C!T (of andersom natuurlijk :D ).

Als het wetenschapsforum en C!T voor hetzelfde teamvouwen zouden we nog eens een keer in de top 300 terecht komen ofso :D
Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

Dat op zich wel, maar ik denk dat het voor het grote plaatje goed is om het lekker gescheiden te houden. Competitie werkt namelijk stimulerend. :D

Toen ik bij C!T vertelde over de foldathlon van WSF, kwamen ze daar op het idee om ook zoiets te gaan doen. En nu vertel ik hier weer over hun foldathlon, met de boodschap ons niet zomaar in te laten halen. Want een beetje ophitsen kan in dit geval geen kwaad. :D
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

C!T heeft even een paar mensen down gehad, waardoor we nog nét voorstaan. Maar inmiddels weer bijna op volle kracht bezig, en zie hier de grafiek:

Afbeelding

Nog héél even dus... Geef je niet zomaar gewonnen mensen, vouwen!!
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

Sinds de traagste computer (die niet meer vouwde wegens gebrek aan resultaat) naar zolder is verhuisd), mijn redelijk vlotte nu als tweede in gebruik is, en mijn nieuwe draait gaat de familie vdV in ieder geval al heel wat harder dan voorheen. We hebben er effectief een 2,3 GHz bij........ :D

EDIT>>>>>>>>>>>>>>>>>

Heb zo eens in hun statistieken zitten bladeren. Momenteel draaien er bij C!T een aantal multi-core machines volle bak zo te zien. Tenzij we er nog wat Kasper90's en Henny Denteneers bij krijgen blijven we dat écht niet voor......
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

En inderdaad, in de loop van vandaag komen ze ons voorbij.

Heeft het nog lang geduurd.... :D .
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
kasper90
Artikelen: 0
Berichten: 131
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 13:56

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

Ze zijn ons voorbij ... :P
kasper90 schreef:Zou het eigenlijk niet supertof zijn om te fuseren met Computer Totaal?

Dan veranderen we onze teamnaam gewoon in Wetenschapsforum/C!T (of andersom natuurlijk :D ).

Als het wetenschapsforum en C!T voor hetzelfde teamvouwen zouden we nog eens een keer in de top 300 terecht komen ofso :P
Nog steeds niemand voor dit plan ? Ik denk namelijk dat het competitie element dat Ger aangaf een beetje vervalt. Over een tijdje zien is het computertotaal forum waarschijnlijk geen eens meer een beetje in de buurt van ons..

En samen met C!T forum zouden we iets van 15000 punten per dag kunnen halen, met zo hoge dagscore zouden we zo op plaats 230 kunnen uitkomen !
Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

Geheel op persoonlijke titel:

Ik zie er de zin niet van in.

De hogere rankings zijn onvermijdelijk voor de groeperingen met computerliefhebbers. Dat we nu links en rechts ingehaald worden door zware grafische kaarten en PS3's, 't zou wat, ik ben niet jaloers. Ik blijf er trots op dat we met een ploegje enthousiastelingen met hoofdzakelijk dagdagelijkse pc's bereikt hebben wat we bereikt hebben, en nog dagelijks bereiken.

Liever steek ik mijn energie erin een klein maar dapper clubje aan de gang te houden, al zou ik graag zien dat ons clubje nog wat dapperder was, in de zin dat we de inactievelingen op onze lijst wat actiever konden krijgen en houden. Ik heb nog steeds diep respect voor die deelnemers die maandelijks hun 37xx inleveren, en daar gewoon stug mee doorgaan, heel onspectaculair maar helemaal in de geest van Folding. Goed, daar heb je er dan 100 van nodig tegen slechts één Kasper90 machine voor hetzelfde resultaat, maar doet dat ertoe?

We kunnen ons bij wijze van spreken ook aansluiten bij de Dutch Power Cows, staan we gelijk op de 23e plaats. Voor Folding levert het m.i. niks op. Misschien heeft het ook wel iets te maken met mijn persoonlijke aversie tegen alles wat "fusie" heet, wie weet.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

ads

Steun Sciencetalk Logitech R400 - Draadloze Presenter - Zwart

Logitech R400 - Draadloze Presenter - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 5 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 5 euro - Voor jou

Bekijk product

Steun Sciencetalk Logitech M185 - Draadloze Muis - Blauw

Logitech M185 - Draadloze Muis - Blauw

Bekijk product

Gebruikersavatar
shimmy
Artikelen: 0
Berichten: 1.461
Lid geworden op: di 21 mar 2006, 17:16

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

Dik een jaar later en wie zien we daar langsschuiven, nog 1,5 dag en C!T ligt weer achter ons ;)

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🤖 IT en informatica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!