De animo valt me echter wel een beetje tegen. Komt doordat veel enthousiastelingen ook bij Tweakers.net zitten en daar al vouwen. Maar desalniettemin is elke CPU er één, en ik verwacht dat er in de loop der tijd vanzelf meer bij zullen komen.
hmmm, prima inschatting dus hè....(1 500 000 - 900 000) / (8000-3000) = een maandje of 4.....
Nog steeds niemand voor dit plan ? Ik denk namelijk dat het competitie element dat Ger aangaf een beetje vervalt. Over een tijdje zien is het computertotaal forum waarschijnlijk geen eens meer een beetje in de buurt van ons..kasper90 schreef:Zou het eigenlijk niet supertof zijn om te fuseren met Computer Totaal?
Dan veranderen we onze teamnaam gewoon in Wetenschapsforum/C!T (of andersom natuurlijk).
Als het wetenschapsforum en C!T voor hetzelfde teamvouwen zouden we nog eens een keer in de top 300 terecht komen ofso![]()