Dat is rot... Dat van die extra grote WU's wist ik, maar die lever ik zeker niet op tijd in. Dan moet ie waarschijnlijk veel meer uurtjes draaien dan dat ie doet. Aangezien ik ook nog geeneen WU van 50.000 frames op tijd heb ingeleverd... Daarom wilde ik WU's van 5.000 frames. Die lever ik wel op tijd in. (Wat zou daar de verklaring van zijn?

)
Dit klopt niet, tenzij je je bonus-wu's met extrem korte deadlines krijgt toegeschoven. Dat aantal frames zegt ook weinig. In principe moet je computer ongeacht het soort eiwit (afgezien van met bonussen besmeerde eiwitten) bij min of meer gelijkmatig gebruik (elke dag ongeveer evenveel uren ongeveer even zwaar belast) ook ongeveer evenveel punten per dag bij elkaar kunnen vouwen. Heb je al eens een heftige WU dan krijg je daarvoor navenant meer punten en een navenant ruimere deadline. Er staat hier bij mij thuis een 1,2 MHz een uur of 4-6 per dag te draaien en die heeft nog geen deadline gemist.
Reken eens uit hoeveel seconden je computer rekent voor een FAH-punt. En kijk eens in je logs bij een vorig eiwit hoeveel dat toen was. Grotere verschillen dan ca 30 % krijg je bij:
-bijzondere bonussen,
-een WU dat niet lekker loopt (1 x meegemaakt op de ruim 100 die ik al ingeleverd heb)
-een minder stabiele computer waardoor regelmatig procedureversnellende maatregelen niet worden ingezet. (zie:
http://sciencetalk.nl/forum/index.php?showtopic=52481 )