Puzzel Puzzels
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

[Folding] We raken stoom kwijt!

556 THG Italia Folding@Home Team

557 Folding to Defeat ALS

558 Wetenschapsforum
die verdr. Italianen zijn ons dan toch weer voorbijgeschoven... [rr]
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

ads

Steun Sciencetalk Donald Duck - Scheurkalender - 2026 - Elke dag een snaterlach!

Donald Duck - Scheurkalender - 2026 - Elke dag een snaterlach!

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 15 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 15 euro - Voor jou

Bekijk product

Steun Sciencetalk Canon RP-108 - Instant fotopapier - Inkt/papierset - Voor SELPHY CP-printers - Origineel - 10 x 15 cm formaat - 108 sheets

Canon RP-108 - Instant fotopapier - Inkt/papierset - Voor SELPHY CP-printers - Origineel - 10 x 15 cm formaat - 108 sheets

Bekijk product

Gebruikersavatar
Wouter_Masselink
Artikelen: 0
Berichten: 8.560
Lid geworden op: ma 13 okt 2003, 09:54

Re: [Folding] We raken stoom kwijt!

Dan zal ik mijn 2.53 Ghz 512 MB DDR ook maar mee laten draaien.
"Meep meep meep." Beaker
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Gebruikersavatar
PdeJongh
Artikelen: 0
Berichten: 2.003
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 21:31

Re: [Folding] We raken stoom kwijt!

Ik had graag een WU'tje willen inleveren. Het enige probleem is dat ik er nu eentje van 50.000 frames heb, die pas net over de helft is... Ik heb veel liever WU'tjes van 5.000, alleen helaas heb ik die keuze niet. Is er niet toevallig een optie voor het kiezen van je max. WU grootte? [rr]
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: [Folding] We raken stoom kwijt!

Nope. :?: Je hebt alleen de optie om extra grote toe te laten, maar that's it. Die leveren ook wel verdraaid veel punten op trouwens, mits je ze op tijd inlevert.

@Jan: sorry voor mijn tijdelijke "detachering" naar Computer!Totaal. Maar voor het grote goed lijkt het me beter om een nieuwe bron van vouwers aan te boren... We zitten daar trouwens al op 7 CPU's, en ik heb beloofd bij 10 terug te keren. Nog even geduld dus. [rr]
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Gebruikersavatar
PdeJongh
Artikelen: 0
Berichten: 2.003
Lid geworden op: wo 06 dec 2006, 21:31

Re: [Folding] We raken stoom kwijt!

Nope. [rr] Je hebt alleen de optie om extra grote toe te laten, maar that's it. Die leveren ook wel verdraaid veel punten op trouwens, mits je ze op tijd inlevert.
Dat is rot... Dat van die extra grote WU's wist ik, maar die lever ik zeker niet op tijd in. Dan moet ie waarschijnlijk veel meer uurtjes draaien dan dat ie doet. Aangezien ik ook nog geeneen WU van 50.000 frames op tijd heb ingeleverd... Daarom wilde ik WU's van 5.000 frames. Die lever ik wel op tijd in. (Wat zou daar de verklaring van zijn? :?: )
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: [Folding] We raken stoom kwijt!

Dat is rot... Dat van die extra grote WU's wist ik, maar die lever ik zeker niet op tijd in. Dan moet ie waarschijnlijk veel meer uurtjes draaien dan dat ie doet. Aangezien ik ook nog geeneen WU van 50.000 frames op tijd heb ingeleverd... Daarom wilde ik WU's van 5.000 frames. Die lever ik wel op tijd in. (Wat zou daar de verklaring van zijn? :) )
Dit klopt niet, tenzij je je bonus-wu's met extrem korte deadlines krijgt toegeschoven. Dat aantal frames zegt ook weinig. In principe moet je computer ongeacht het soort eiwit (afgezien van met bonussen besmeerde eiwitten) bij min of meer gelijkmatig gebruik (elke dag ongeveer evenveel uren ongeveer even zwaar belast) ook ongeveer evenveel punten per dag bij elkaar kunnen vouwen. Heb je al eens een heftige WU dan krijg je daarvoor navenant meer punten en een navenant ruimere deadline. Er staat hier bij mij thuis een 1,2 MHz een uur of 4-6 per dag te draaien en die heeft nog geen deadline gemist.

Reken eens uit hoeveel seconden je computer rekent voor een FAH-punt. En kijk eens in je logs bij een vorig eiwit hoeveel dat toen was. Grotere verschillen dan ca 30 % krijg je bij:

-bijzondere bonussen,

-een WU dat niet lekker loopt (1 x meegemaakt op de ruim 100 die ik al ingeleverd heb)

-een minder stabiele computer waardoor regelmatig procedureversnellende maatregelen niet worden ingezet. (zie: http://sciencetalk.nl/forum/index.php?showtopic=52481 )
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

ads

Steun Sciencetalk 50 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

50 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

Bekijk product

Steun Sciencetalk Smarfer - Magnetische pictogrammen voor weekplanner - 50 stuks - Planbord kind - Binneneditie

Smarfer - Magnetische pictogrammen voor weekplanner - 50 stuks - Planbord kind - Binneneditie

Bekijk product

Steun Sciencetalk Mario Kart 8 Deluxe - Nintendo Switch

Mario Kart 8 Deluxe - Nintendo Switch

Bekijk product

Gebruikersavatar
Rov
Artikelen: 0
Berichten: 2.242
Lid geworden op: zo 18 sep 2005, 19:13

Re: [Folding] We raken stoom kwijt!

Er staat hier bij mij thuis een 1,2 MHz een uur of 4-6 per dag te draaien en die heeft nog geen deadline gemist.
Heeft die pc wel genoeg capaciteit om een WU te downloaden? :)

PS: ik hoop vandaag nog een eiwitje in te leveren.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🤖 IT en informatica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!