Welke wetenschapper is jullie favoriet? en waarom?
Moderator: Rhiannon
© WikipediaCharles Darwin wordt beschouwd als de belangrijkste grondlegger van de evolutietheorie, vanwege zijn boek On the origin of species by means of natural selection

De reus op wiens schouders illustere natuurkundigen als Newton, Huygens en Kepler zijn gaan staan om verder te kunnen zien. Zeker Richard Feynman. Ik heb een stuk of vier boeken van deze man gelezen en het klopt wat je zegt! Ik heb ook naar zijn lectures geluisterd die hij in 1963 in Caltech gegeven heeft, deze lezingen werden later Feynman Lectures on physicsRichard Feynman, niet alleen omdat hij briljant was, maar ook zijn levendige persoonlijkheid (nu heb ik de beste man natuurlijk niet echt gekend, dus ik ga af op wat ik over hem gelezen heb).