Is dat allemaal gebaseerd op die 240 wetenschappers die dat rapport hebben gemaakt voor de conferentie over klimaatverandering? Er was een maand voor kerst op het rtl4 journaal al een alarmerend bericht dat we in een nieuwe ijstijd zouden komen en dat de zeespiegel met 7 meter zou gaan stijgen en blieh bloeh blah. Dat zette mij aan het denken hoe hoog ik eigenlijk zat waar ik nu woon, gelukkig zit ik hoog genoeg, ben al vast begonnen aan de steigers voor mn camping "zeezicht"

Serieus, ik heb in die rapporten gelezen dat het allemaal meevalt, dus ik blijf die alarmerende berichten niet zo goed snappen. Het gaat om een temperatuur stijging van een graad en dat over honderd jaar en de zeespiegel zou niet byzonder stijgen, dat waren de uitkomsten.
Het broeikas effect schijnt bij de planeet te horen, als je de laatste theorie over de vorming van de aardkorst moet geloven, waren we op een gegeven moment een planeet bedekt met ijs, met geen co2 in de atmosfeer, op het moment dat het ijs ging smelten kwam er ook co2 in de atmosfeer. In hoeverre worden de dingen door de mens veroorzaakt en in hoeverre lopen de dingen zoals ze in het verleden ook al zijn gebeurd?
groetjes
ky