mijn beschrijving gedurende 7 seconden:
een wit object
klopt mijn beschrijving? of zou het 'iets' anders geweest zijn?
vandaar mijn vraag:
1) hoe groot is de kans dat een mens, met blote ogen, een vallende ster ziet?
2) vallen die altijd 's nachts? kan toch ook bij dag...
3)is een vallende ster, een kleine meteoriet; astroïde ; of mss brokstukken van de NASA?
4)zijn vallende sterren "gevaarlijk"? bv, ze verbranden in de atmosfeer ok, maar is het niet vergiftig?
5)hoeveel keren, per dag, vallen er zo'n sterren...
......
een bijkomende vraag: wie van jullie heeft er ooit één gezien? en wat is jouw reactie beschrijving?
de mijne .... ik stond er 'bij', en keek ernaar ... verbijsterd
Puzzels
