Puzzel Puzzels
Joachim
Artikelen: 0

Vliegende mensen

hallo,

het zal misschien vreemd klinken, maar heb je er nog nooit aan gedacht hoe het zou zijn om te kunnen vliegen? nou, ik wel, en ik vraag me af of het ooit mogelij kzal zijn dat mensen zich vrij in 3 D kunnen bewegen, zonder lastige technische middelen (zoals vliegtuig)

zal dit ooit mogelijk zijn? en zo ja, wat zou er dan eerst moeten gebeuren. welke obstakels moeten eerst overwonnen worden ?

mvg,

joachim
True knowledge is knowing that you know nothing

ads

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 5 TB

Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 5 TB

Bekijk product

Steun Sciencetalk Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Pink - 11e generatie

Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Pink - 11e generatie

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 50 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 50 euro - Voor jou

Bekijk product

Elmo

Re: Vliegende mensen

Da's geen probleem! Zoek gewoon een stuk in de ruimte waar geen significante zwaartekracht is en je bent klaar...
Never underestimate the predictability of stupidity...
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Boaz

Voorlopig zie ik niet hoe we dat voor elkaar zouden moeten krijgen. Misschien in de leer gaan in een of ander klooster. De betere mediteerder beweert te kunnen zweven... Komt al in de buurt natuurlijk. :shock:

Je kan ook pogingen ondernemen je dromen te sturen. Daar is hier eerder een topic aan gewijdt. Het schijnt lucide dromen te heten. In een dergelijk droom ben je bewust van je droom. Je weet dat het nep is, maar alles voelt en lijkt echt. Daar kun je ook in vliegen. Ik wel tenminste. Het is net echt, met dat verschil dat je de ervaring niet echt kunt delen en dat de wereld die je ziet ontsproten is aan jou fantasie...
Anonymous

Ik zie niet in waarom ik in een lucide droom zou gaan vliegen ,met zo een lekkere buurvrouw.
Cerano

het kan zijn dat dat gebeurd

het zou wel leuk zijn

als je snel op school moet zijn hoef je niet te wachten op stoplichten...

en je kan dan door het zolderraam kijken wie wat sommige mensen op de zolder aan het doen zijn
Gamer

Misschien als er ooit een jetpack word uitgevonden. Da's toch best reeël?
Anonymous

zon jetpack bestaat al lang als je ooit james bond:thunderball gezien hebt is ie op het begin in zon kasteel en vliegt ie weg met een jetpack en dat ding bestaat dus echt -_-
Gamer

:shock: Ja vast.Net als die onzichtbare Austin Martin in bond.
Anonymous

Als je het in een film hebt gezien,dan moet het wel echt zijn,zoals de "Apenplaneet".We zijn daar toch al,geloof ik.
pkN-_-

nee ff serieus er bestaat zon jetpack was een x op discovery channel > :shock:
Anonymous

Het is best mogelijk dat zo iets bestaat in een experimenteel stadium.

Voor het merendeel van de bevolking is het als maar moeilijker een lijn te trekken tussen science-fiction en werkelijkheid.In film en met de hulp van de computer is hedendaags ALLES mogelijk.Wilt u een mens met vier hoofden die vliegt als een vleermuis ? U vraagt,wij draaien.Iedere dag is er wel ergens een speudo-wetenschappelijk programma te zien op TV,die de mensen blindelings doen in iets geloven zonder dat ze daarbij nadenken.Op het ene moment gaan we naar een nieuwe ijstijd en een dag later zal onze planeet in een woestijn veranderen.Er komt een grote meteoor op ons af en morgen gaan we misschien allen dood aan een ziekte.En het is altijd met evenveel overtuiging gebracht.Eerst moet ik het nog even zien ,zei de blinde.
Anonymous

Dat jetpack bestaat echt. Is al in de jaren 60 ontwikkeld door het Amerikaanse leger. Er is een heel groot nadeel. De vliegtijd is minder dan een minuut omdat je maar een beperkte hoeveelheid (speciale0 brandstof kan mee nemen.

Is inderdaad een keer langsgekomen in een James Bond film.
Gamer

:shock: En hoeveel kost zo'n ding?

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 10 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 10 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nuvance SD Kaart Lezer - 3 in 1 - Micro SD Kaart - USB naar USB C - 8-Pin - Geschikt voor alle Telefoons, Tablets & Laptops

Nuvance SD Kaart Lezer - 3 in 1 - Micro SD Kaart - USB naar USB C - 8-Pin - Geschikt voor alle Telefoons, Tablets & Laptops

Bekijk product

Steun Sciencetalk Double A Premium printpapier A4, 100 vellen

Double A Premium printpapier A4, 100 vellen

Bekijk product

ZonnTroLL

Als een mens zelf wil vliegen zonder technieken dan moet diegene iets vleugelachtigs hebben en veel borstspieren hebben.

De kleinste vogel heeft in verhouding tot de sterkste mens nog meer borstspieren.

(bron:jongens en wetenschap)
De mens is een dier dat met zijn voorpoten Bach speelt.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “💡 Theorieontwikkeling”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!