Ik wens alle lezende en actieve leden het allerbeste voor 2026 .. en de volgende jaren.
Ik verontschuldig mij aan allen voor mijn houding en gedrag ..... maar het is / was mijn aard.
Ik vergeef elkeen die mij kwetste.
Ik heb veel geleerd op ST ... ook over het gedrag ven de houding van mensen.
Ik hoop dat mijn persoonlijkheid sterk genoeg is om van ST te kunnen afblijven.
Gelieve niet meer op mijn topics te reageren aub.
Het gaat jullie allen goed,
Regor, alias "DE TROL"
Puzzels