Waarom mag ik hier niet verder gaan met het ontwikkelen van mijn theorie over stilstaand licht? Ik begrijp dat dit nogal controversieel is, maar als men een klein beetje denkt volgens de Boeddhistische denkwijze is mijn theorie helemaal niet zo gek. Niemand hoeft het met mij eens te zijn en ik vraag niemand om te reageren. Dat doet iedereen voor zichzelf. Wat is de waarde van theorieontwikkeling als ik het eens moet zijn met de relativiteitstheorie?
Zelfs een simpelle vraag over een lang en een kort draadje wordt hier afgesloten.
Of ik ben gek of de rest van de wereld, ik denk dat de rest van de wereld een beetje gek is.
Puzzels