Puzzel Puzzels
Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
pablolecce
Artikelen: 0

Leren Nederlands onmiddellijk is mogelijk?

Bedankt!  Ik ben werken in eits dat kunt de wereld veranderen!!!

En heb nodig uw hulp!!

Hoe zou het mogelijk zijn de bijbelse wonder van spreken in tongen?

Na van één jaar van onderzoek ik ben ontdekt hoe zou het mogelijk zjin de bijbelse wonder beschreven
in het boek van de bijbel over spreken in tongen.

Ik begon met het idee van vinden een manier voor spreek alle de talen in Europa in een klein
ruimte van tijd en ik ben klaar bevinding een manier voor uitleggen hoe zou het mogelijk zijn
dit wonder.

Ik geen hebben religieuze intentie noch ik niet dispuut de religieuze overtuigingen van niemand.

Ik alleen trachten van gevonden de snelste methode voor leren ander tongen in klein tijd.

De korste tijd van de wereld!!

En je kunt deelnemen voor gratis.

Maar Hoe?

Wel, indien je ben lectuur dit tekst en begrijpen u is doen iets dat niet is mogelijk omdat
ik weet niet spreken in het Nederlands.

Omdat... Hoe ik kan spreken in Nederlands indien ik weet niet het Nederlands?

Wel... is eenvoudig: ik niet spreek in Nederlands!!

Ik spreek in Spaanse en Engels maar ik zet dezelfde woorden in dezelfde positie dat in mijn moedertaal
de Spaanse taal.

Dit is verwant met de posities van de woorden.

Indien u respecteren de posities van de woorden hebben in je eigen taal en de exacte zelfde posities
zijn beschikbaar in de ander talen, je kunt begrijpen de dingen dat de ander mensen zeggen alleen
omdat je begrijpen de belangrijkste idee dat de mensen zeggen.

Zijn er drie posities voor de woorden in de zinnen.

Een is de subject van de zin, ander is het werkwoord en de ander is het object.

En dit drie posities alleen hebben zes mogelijke combinaties in alle de talen var de wereld:

S W O
S O W
W O S
W S O
O S W
O W S

En de taal dat hebben meer combinaties is de taal dat kan begrijpen meer talen in de wereld dat
ieder ander taal.

Ik weet niet hoe veel combinaties hebben de Nederlands maar de Spaanse hebben de zes combinaties
daarom dit taal hebben virtuele verstaanbaarheid met ieder ander talen van de Wereld.

Dit betekent dat u kan begrijpen ander talen makkelijker indien je Spaanse spreekt alleen omdat u kan 
gebruiken uw verbeelding voor geïdentificeerd de combinaties dat de andere taal hebben en gebruiken
dit combinaties voor spreek dit taal meer snel zonder leren alle de grammatica van de ander
taal.

Maar de Spaanse is een van de meer moeilijk talen in de wereld, als de Nederlands, als de Duitse.

Om deze reden is makkelijker voor een persoon dat spreek Spaanse of Nederlands leren andere complexe
taal, dat is voor een persoon dat spreke een taal hoe de Engels dat is meer eenvoudig met minder 
complexe structuren.

Maar, een probleem bestaat: niet is eenvoudig leren hoe beheren de complexe taalpatronen in een 
klein ruimte van tijd (seconden).

Daarom ik heb nodig uw hulp voor verandering de cursus van de menselijke geschiedenis voor altijd!!

Ik heb nodig dat je me vertellen hoeveel fouten ik maken in dit tekst.

Niet het aantal... alleen indien zijn veel of weinig.

Of indien iets niet klinken goed.

Is alle. 

Dat is wat ik nodig heb voor maak mijn theorie beter voor hulp de mensen rond de wereld!

Erg Bedankt voor uw hulp!!

Dit is de eerste tijd in mijn leven dat ik schrijf in het Nederlands!!

Een Groet uit Argentina!!

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 75 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 75 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nereb® USB-C SD en MicroSD-kaartlezer - USB 3.0 - Aluminium Behuizing - Card Reader

Nereb® USB-C SD en MicroSD-kaartlezer - USB 3.0 - Aluminium Behuizing - Card Reader

Bekijk product

Steun Sciencetalk Sony PS5 DualSense draadloze controller – Chroma Indigo

Sony PS5 DualSense draadloze controller – Chroma Indigo

Bekijk product

WendyTje

Re: Leren Nederlands onmiddellijk is mogelijk?

Beste Pablo

Helaas uw methode werkt niet, met veel moeite is de tekst leesbaar, maar er staat geen enkele juiste zin in de tekst. Het lijkt vertaald door een zeer slechte vertaalmachine, het zijn nederlandse woorden, maar het is geen juiste nederlandse tekst. op deze manier iemand de taal leren is dus niet correct.
To boldly go where I`ve never been before

Be nice to nerds, chances are you`ll end up working for one
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

317070

Ik heb nodig dat je me vertellen hoeveel fouten ik maken in dit tekst.
-> Vertel me hoeveel fouten ik gemaakt heb in deze tekst.

Erg veel helaas.
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet

And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign

-Alanis Morisette-
pablolecce

WendyTje schreef: Beste Pablo

Helaas uw methode werkt niet, met veel moeite is de tekst leesbaar, maar er staat geen enkele juiste zin in de tekst. Het lijkt vertaald door een zeer slechte vertaalmachine, het zijn nederlandse woorden, maar het is geen juiste nederlandse tekst. op deze manier iemand de taal leren is dus niet correct.

Dank

Ik  begrijp je

maar u begrijp niet mij

Wel

ik oplossingen vinden en  probeer opnieuw

Dank!!

"Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan."
Benm

Dit is de eerste tijd in mijn leven dat ik schrijf in het Nederlands!!
Als dit werkelijk de eerste keer is, en er geen gebruik is gemaakt van machinevertalingen (google translate oid) is het eigenlijk best goed. Er zitten veel fouten in, maar het is goed genoeg om de strekking van het verhaal te begrijpen.

Voor een machinevertaling is het resultaat matig, maar voor iemand die nog nooit eerder nederlands sprak eigenlijk bijzonder goed. Ik vraag me alleen af van welk van de twee hier sprake is.
Victory through technology
pablolecce

Benm schreef: Als dit werkelijk de eerste keer is, en er geen gebruik is gemaakt van machinevertalingen (google translate oid) is het eigenlijk best goed. Er zitten veel fouten in, maar het is goed genoeg om de strekking van het verhaal te begrijpen.

Voor een machinevertaling is het resultaat matig, maar voor iemand die nog nooit eerder nederlands sprak eigenlijk bijzonder goed. Ik vraag me alleen af van welk van de twee hier sprake is.

Beste Ridder!

Dit is mijn verhaal.

Ik zag dat,  in meerdere talen,  de belangrijker dingen om ze te begrijpen
(eerste instantie) zijn weinig woorden in zinnen.

Maar... als u taal heeft dezelfde structuur als andere taal

U begrijpt wat de persoon is te zegen.

Bijvoorbeeld:

Spaanse spreken: Español hablar

Ik spreek Spaanse:Yo hablo Español

U begrijpt ze en de andere mensen begrijpen ze je maar nog niet compleet.

Als U weet de taalpatronen U bootst meer precies de manier in dat de mensen zegt de dingen
in deze taal.

ik gelijk heb in sommige taalstructuren van Nederlands maar bij de taalpatronen nog niet.

Tussen Spaanse van Spanje en Spaanse van Argentina hetzelfde gebeuren.

Sommige gegevens wijzigt.

Wel, de  dezelfde met de Nederlands.

Met weinig uren van studie ik begrijp te ze, maar uw begrijp me niet.

Ik werk in de mimicry nu. Met analysieren hoe de mensen de dingen zegt.

Ik vertaalde somnige woorden maar enkelvoudige woorden, complete zinnen niet. 

Erstee keer. ik memoriseer voor later gebruik in de taalstructuren wanneer ik meer weten 
over Nederlands.

Bedankt voor je reactie!
Danke Danke Danke!

Pablo

ads

Steun Sciencetalk Double A Premium printpapier ft A4, 80 g, pak van 250 vel

Double A Premium printpapier ft A4, 80 g, pak van 250 vel

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 20 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 20 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 15 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 15 euro - Bedankt!

Bekijk product

Marko
Moderator

Het punt is: Wanneer je alle woorden vertaalt kan iemand best begrijpen wat er bedoeld wordt, ook als de woordvolgorde niet klopt of als uitdrukkingen niet op een goede manier worden gebruikt.

Vandaar ook dat "woordjes leren" zo enorm belangrijk is bij het leren van een andere taal. Wil je alle talen spreken, dan zul je ook in alle talen de woorden moeten leren. Als je dat slim doet, wordt het leren van een nieuwe taal steeds een beetje makkelijker, omdat je de overeenkomsten kunt toepassen en enkel hoeft te onthouden waar de verschillen zich bevinden. Je maakt een opmerking van die strekking, en daar heb je op zich gelijk. Maar het blijft een hoop leerwerk, alvorens je dat kunt doen.

Echter, zonder die kennis moet je om jezelf verstaanbaar te maken toch steeds iedere keer de vertaling opzoeken, of een elektronisch woordenboek gebruiken.
Maar als je daar dan toch mee bezig bent, dan kun je net zo goed de volgende stap zetten, en ook de meest gangbare grammatica-regels toe laten passen. Dát is wat machine-vertalingen zoals Google Translate reeds doen. Ze doen daarbij ook meer dan alleen de woordvolgorde een beetje aanpassen.

Wat je hier voorstelt gaat daarom minder ver dan wat momenteel al mogelijk is.

Los daarvan werkt dit idee min of meer voor talen die aan elkaar verwant zijn, zoals Spaans, Engels en Nederlands. Maar er zijn over de hele wereld nog zoveel andere talen, van compleet andere taalfamilies, die in de verste verte niet meedoen met de regeltjes die je hier opstelt. Het Mandarijn, het Arabisch en het Hindi, moedertaal van zo'n 1,5 miljard wereldburgers, zijn voorbeelden hiervan.
Cetero censeo Senseo non esse bibendum

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🈯 Taalkunde”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!