Puzzel Puzzels
made in flanders
Artikelen: 0

mooie kleurtjes, maar forum weer traag?

ik vind al die nieuwe kleuren mooi en zo, goed gedaan.

maar ik heb de indruk dat het forum sindsdien veel trager laad.

ik hoop dat het aan mijn computer ligt of dat het maar tijdelijk is.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

ads

Steun Sciencetalk HP 305 - Inkcartridge - Origineel - Standaard capaciteit - Kleur en Zwart

HP 305 - Inkcartridge - Origineel - Standaard capaciteit - Kleur en Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Papierversnipperaar - 13L - 8 A4 vellen - Creditcard Vernietiger - Zwart - Vivid Green

Papierversnipperaar - 13L - 8 A4 vellen - Creditcard Vernietiger - Zwart - Vivid Green

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nuvance SD Kaart Lezer - 3 in 1 - Micro SD Kaart - USB naar USB C - 8-Pin - Geschikt voor alle Telefoons, Tablets & Laptops

Nuvance SD Kaart Lezer - 3 in 1 - Micro SD Kaart - USB naar USB C - 8-Pin - Geschikt voor alle Telefoons, Tablets & Laptops

Bekijk product

made in flanders

Re: mooie kleurtjes, maar forum weer traag?

net na ik deze topic opende was het weer volledig geblokkeerd, maar tot hier toe heb ik de indruk dat het wel werkt met internet explorer en niet met firefox.

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Ger

Ik werk gewoon met Windows XP sp2 en IE 6. Zonder problemen eigenlijk. Maar ik moet nog wel ff wennen aan al die kleuren.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
made in flanders

nu is het weer beter, maar er zijn momenten dat het traag gaat bij mij. en ik moet ook nog wennen aan die kleuren

Our team needs you!
Veertje

Ik heb vanochtend ook even wat traagheid geconstateerd. Echter, zoals Miels hier aangeeft wordt er op dit moment nog aan het forum gewerkt.

Ik heb trouwens de titel van dit onderwerp aangepast omdat de vraag eigenlijk vooral de traagheid betrof. :wink:
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

ads

Steun Sciencetalk Minecraft - Nintendo Switch

Minecraft - Nintendo Switch

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nintendo Switch 2 Pro Controller - Zwart

Nintendo Switch 2 Pro Controller - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nuvance SD Kaart Lezer - SD Kaartlezer USB C - Card Reader - Incl. 8-Pin Converter - Geheugenkaartlezer Micro SD

Nuvance SD Kaart Lezer - SD Kaartlezer USB C - Card Reader - Incl. 8-Pin Converter - Geheugenkaartlezer Micro SD

Bekijk product

Bro

De software van de statistieken is van de server gehaald. De database liep flink vol. Hopelijk is het forum nu sneller.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “ℹ️ Over dit forum”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!