Hallo beste mensen,
Ik ben een vwo 6 leerling, en heel erg geïnteresseerd in een scheikundige studie. Hierbij twijfel ik sterk tussen scheikunde aan UU of molucular science & technology in Delft. Die twijfel wordt vooral veroorzaakt, omdat ik niet weet wat voor werk ik nou precies kan doen met beide studies.
Mij lijkt onderzoek doen geweldig, alleen wil ik ook graag nog mogelijkheden hebben in leidinggevende functies, mocht onderzoek mij vervelen. Daarbij vraag ik mij af of ik dan als chemicus wel dezelfde kansen op carrière heb als een chemisch ingenieur, of dat je als chemisch ingenieur juist veel makkelijker carrière kan maken, omdat je studie dan veel meer gericht is op de toepassingen die in het bedrijfsleven van groot belang zijn.
Puzzels