Puzzel Puzzels
boterbloem_CF
Artikelen: 0

labcareerevent

De titel spreekt wel voor zich. Gaan jullie naar het labcareerevent in Leiden? Ben wel nieuwsgierig of er hier mensen zijn die zich ervoor hebben aangemeld :) .

Als er al een topic over bestaat, mag er een slotje op.

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 25 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 25 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk HP 305 - Inkcartridge - Origineel - Standaard capaciteit - Kleur en Zwart

HP 305 - Inkcartridge - Origineel - Standaard capaciteit - Kleur en Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 15 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 15 euro - HiepHiep

Bekijk product

Harm Pt

Re: labcareerevent

ik ga in elk geval..

erg benieuwd....
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Groentje

ik loop tussen een hoopje andere scholieren rond (met zo veel mogelijk gratis pennen)

het is voor mij vanuit school geregeld
boterbloem_CF

Groentje schreef: ik loop tussen een hoopje andere scholieren rond (met zo veel mogelijk gratis pennen)

haha ja, hier hetzelfde verhaal. Een docent gaat ook iets vertellen, dat wordt tomaten meenemen [-X .
Groentje

boterbloem schreef:
Groentje schreef: ik loop tussen een hoopje andere scholieren rond (met zo veel mogelijk gratis pennen)

haha ja, hier hetzelfde verhaal. Een docent gaat ook iets vertellen, dat wordt tomaten meenemen [-X .
haha, nou als ik iemand zie die staat te schreeuwen en rode vloeistof langs zijn gezicht, dan zal ik eerst even proefen of het overrijpe tomaten ketchup is.

niemand van mijn klas gaat... nouja ik ga wel even kijken wat er allemaal te beleven is.

het valt me ubberhaubt tegen dat er maar zoweinig mensen gaan.
boterbloem_CF

hahah ja nou hij vertelde iets van mlo naar hlo. Driekwart van de zaal zat vol met opgetrommelde studenten, nadat hij aan het woord was geweest was bijna iedereen weg. Toch maar geen tomaten gegooid, want hij vertelde het wel leuk.

Dat er bij jou zo weinig mensen zijn gegaan, ik heb zelf een hoop bekenden gezien. Had er zelf wel wat meer van verwacht.
Ramoonus

boterbloem schreef: hahah ja nou hij vertelde iets van mlo naar hlo. Driekwart van de zaal zat vol met opgetrommelde studenten, nadat hij aan het woord was geweest was bijna iedereen weg. Toch maar geen tomaten gegooid, want hij vertelde het wel leuk.

Dat er bij jou zo weinig mensen zijn gegaan, ik heb zelf een hoop bekenden gezien. Had er zelf wel wat meer van verwacht.
had de bus gemist en was net telaat voor de lezing :(

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 75 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 75 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 15 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 15 euro - Voor jou

Bekijk product

Steun Sciencetalk SES Creative - My First - Kleurpotloden XL - Dikke Potloden - 8 Verschillende Kleuren - Goede Grip - Tekenen - Speelgoed 1 tot jaar

SES Creative - My First - Kleurpotloden XL - Dikke Potloden - 8 Verschillende Kleuren - Goede Grip - Tekenen - Speelgoed 1 tot jaar

Bekijk product

CaLu_CF

Zonde aangezien het op zich best wel interessant was. Het enige frappante was dat die directeur van de HAN Arnhem niet noemde als plaats! Dat terzijde was het een nuttige dag.

Beste wensen voor 2008,

CaLu.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!