De meeste forumleden hier hebben als hobby chemie maar natuurlijk hebben we ook allemaal een andere hobby.
Een hobby van mij is muziek. Ik mag het heel graag luisteren en ook maken. Nu was ik benieuwd wat de chemieforumleden het liefste luisteren. Wat is jullie favoriete muziek?
Ik zelf luister graag naar rock en blues. Mijn favoriete bandjes zijn:
- Nirvana: fijne emotionele muziek die velen ruig vinden maar dat is iets waar je doorheen moet prikken. Een nummer waar ik van geniet is Dumb (unplugged)
- Iron Maiden: Echt zulke geniale muziek. Zeer ingewikkelde muziek met veel interessante harmoniën en melodiën. Ik heb ze live gezien en dat is echt keihard...zo goed ze zijn..echt niet normaal. Luister maar eens naar een Live versie van The Phantom Of The Opera en dan het muziekale gedeelte luisteren. Echt heel erg goed.
De band heeft nu 3 geniale gitaristen en een geweldige bassist. Zeer muziekale mensen!!! (ook een aanrader: Hallowed Be Thy Name (live))
- Jimi Hendrix: Beste gitarist ooit naar mijn mening. En hij heeft het zichzelf helemaal zelf geleerd. Luister maar eens All Along The Watch Tower...dat is echt een goede cover..met zeer goed gitaarspel.
- Stevie Ray Vaughan: Deze man is zo een goede blues gitarist. Hele ruige techniek maar enorm goed klinkende blues licks...Texas Flood is een van die geweldige nummers.
Ik hoop dat iemand ook over zijn/haar favoriete muziek wil vertellen met wat aanraders.
Puzzels