Moderator: Marko
Ik vraag me af hoelang zij nog zullen bestaan.Bij Double-UC wordt ook allerlei gebruikt glaswerk en chemicalien aangeboden, soms beetje aan de dure kant misschien, maar verder goed.
@labstuff: voel je de hete adem van de concurrentie in je nek? [-X Het assortiment zal met name klanten van het andere scheikundeforum aantrekken: zwavel, permanganaat, waterstofperoxide.......Ik vraag me af hoelang zij nog zullen bestaan.