
Ga naar:
http://sciencetalk.nl/forum/quiz
en beantwoord de meerkeuzevragen.
Veel plezier!

En....al veel deelnemers?![]()
Het is makkelijker met een zwembroek en voetboeien, want dan hoef je je hoofd niet te gebruiken.(En toch moet iemand even uitleggen hoe dat nu zit met dat T-shirt en de boeien...ik heb het thuis getest en kreeg het maar niet voor elkaar!)
Nu je het zegt, ik weet ook (voor 99%) zeker dat ik C heb ingevuld...Raspoetin schreef:Huh?? Ik ben er voor 99% zeker van dat ik bij vraag 4 antwoord C heb gekozen....ik had namelijk het complete pdf-je van de UT weten op te snorren: http://stilton.tnw.utwente.nl/people/snoei...oeijerAJP11.pdf
Heb ik mij dan zo vergist, en dan nog het verkeerde antwoord aangekruist?
Blijkbaar....in ieder geval heeft dat missertje me de overwinning niet gekost haha!! Gefeliciteerd EvilBro!
Ik wilde net hetzelfde opmerken Raspoetin, ik had bij vraag 4 ook C. En bij mij zet het (ook) geen zoden aan de dijk, maar wellicht is er iets niet geheel goed verlopen bij het puntensysteem (bij vraag 4)?
Wat dan overigens wel vreemd zou zijn is het feit dat ik een A als antwoord heb staan en jullie beide een B. Als het een 'klein' bugje zou zijn, zou je verwachten dat A = B, B = C of A = C...maar dat is het dus blijkbaar ook niet.Hmmm, klein bugje Bart?![]()