ten 1e: Waarom worden UFO believers toch altijd als je tussen de regels doorleest voor gek verklaard?
Tuurlijk, er zijn veel te veel personen die valse verklaringen afleggen, en nepfoto's en video's maken.
Dit is niet goed voor de geloofwaardigheid van de UFO's die idd wel buitenaards zijn.
En mensen geloof me, er zijn echt buitenaardse vliegende toestellen gezien, zowel in de lucht als op de grond.
Daarbij is echt aangetoont dat het gewoon niet aards kan zijn.
Overigens is maar 10 procent van alle sightings echt van buitenaardse komaf.
Dit loopt dan nog wel in de 100.000-en echte buitenaardse sightings, maar vanwege het overweldigende aantal neppers valt dit in het niet.
Er moet wel gezegd worden dat al de mensen die nep verklaringen afleggen, de onderzoeken naar het buitenaardse zeer verstoren, en dit is zeer jammer, want het is onomstotelijk bewezen dat wij niet de enige zijn in het heelal.
Maargoed, ontopic:
De Phoenix lights; Jezus toen ik die beelden zag liepen de rillingen me over de rug, dat was gewoon een enorm groot moederschip dat boven dat stadje stationair zweefde.
Wat belangrijk is om te vermelden, is dat alle verklaringen die door de US Army en de regering werden gegeven, allemaal zwaar onder uit zijn gehaald.
Er hing daar idd een heel erg groot moederschip van buitenaardse komaf!
Overigens, waarom altijd die discussie ze bestaan wel, ze bestaan niet.
Dat het niet zou bestaan is niet te bewijzen, je kan onmogelijk bewijzen dat er biljarden kilometers verderop geen beschavingen zijn, maar je kan wel bewijzen dat we worden bezocht, en dat is dus ook onomstotelijk bewezen en erkend door vele regeringen....hiermee bewijs je ook gelijk, dat het wel bestaat.
De mensen die het niet geloven krijgen de rekening nog wel een keer gepresenteerd, maar zeg niet dat jullie niet gewaarschuwd waren.
ALLEMAAL HET COMETA RAPPORT LEZEN EN DE PROJECT DISCLOSURE PERS CONFERENTIE DIE 2 UUR DUURT BEKIJKEN, EN GRAAG ZELF ONDERZOEKEN EN DAN PAS CONCLUSIES TREKKEN!!
Wat je nu ziet is dat mensen zich er niet in verdiepen en dus met vooroordelen komen.
Ik heb verschillende rapporten gelezen, die een nog hogere klassering hadden dat ultra-secret.
Deze rapporten zijn vrijgegeven dankzij de FOIA wet.
Maar ok, ik dwaal weer af, weer ontopic:
In die rapporten bevestigen onder andere CIA, FBI en NASA directeuren, en voormalige amerikaanse presidenten (Clinton, Reagan, Eisenhower) dat er idd buitenaardsen bevolkingen zijn die ons opzoeken in hun voertuigen.
Ook heb ik veel rapporten gelezen die ULTRA-SECRET waren van andere regeringen, zoals belgie, Engeland, Brazilie, Rusland (KGB), Mexico en zelfs nederland...waarin hoge ministers, en zelfs presidenten, waarond minister president Kok verklaren dat er idd buitenaardsen bevolkingen zijn die ons opzoeken in hun voertuigen.
wat er verder allemaal voor "schokkends" instaat bespaar ik jullie, dan wordt mijn post zolang dat jullie het niet meer lezen en dat is niet de bedoeling.
Ik zou zeggen lees die rapporten, ze staan allemaal wel op internet, en dankzij de FOIA wet nu voor iedereen beschikbaar, ipv dat ze alleen in archiefkamers terecht komen in presidentiele gebouwen.
Mijn conclusie van wekenlang lezen van die rapporten: Ze bestaan, ze bezoeken ons, 3 voormalige amerikaanse presidenten (eisenhower, Reagan, Clinton) weten af van het bestaan, Putin en Gorbatsjov (Gorbatsjov heeft zelfs prive gesprekken met Reagan gehad over de dreiging van een invasie) weten af van het bestaan, voormalige engelse prime ministers inclusief Blair weten dat het bestaat, minister-president Kok en ongetwijfeld nu ook balkenende weten van het bestaan.
De braziliaanse, chinese, mexicaanse regeringen weten af van het bestaan.
Schroder en Chirac weten dat het bestaat.
Wat we ook kunnen concluderen uit die rapporten, is dat deze wezens totaal niet vijandig zijn, ze vormen geen bedreiging voor de mensheid.
Er is zelfs van al die 100.000-en gevallen van echte buitenaardsen is er niet 1, echt niet 1 de oorzaak geweest van een ongeval...echt totaal niet vijandig.
Kortom, de wereld weet van het bestaan af, maar doet er niet veel mee omdat ze geen bedreiging zouden vormen voor de mensheid
Wel is het zo, dat verschillende regeringen, waaronder de Nederlandse, Franse en Engelse zich afvragen waarom Amerika alles zo geheim wil houden.
Deze regeringen van Europese landen dringen er in hun rapporten ook op aan om tesamen een soort van bondgenootschap te vormen en op die manier van Amerika te eisen dat zij alles publiekelijk maakt.
Conclusie: de wereld regeringen zijn op de hoogte van het bestaan en willen dit kenbaar maken aan hun volken.
Amerika doet er volgens de regeringen alles aan om het geheim te houden, maar om onduidelijke redenen.
Alsjeblieft ophouden met het welles-nietes.
De niet gelovers komen alleen met vooroordelen, en de gelovers komen met onomstotelijke feiten en bewijzen maar dikken dit zodanig aan dat het ongeloofwaardig wordt en dan gaat het hele welles-nietes verhaal weer van voor af aan beginnen.
Alles wat ik kan zeggen na die weken van officiele ultrageheime rapporten te hebben gelezen, is dat mensen die niet geloven, binnenkort een zeer schokkende verassing op hun bord krijgen.
Ook de believers weten dit, dus zij moeten ook stoppen met het aandikken van bewijzen etc etc.
kom op, zelfs de 3e man in die amerikaanse hierarchie achter Bush heeft bekend, dat er wel degelijk een ufo ligt opgeslagen op area 51, en dat er kadavers van "aliens" opgeslagen liggen in glazen kisten daar.
Puzzels