Puzzel Puzzels
Rick
Artikelen: 0

Waar is Amerika bang voor ?

ten 1e: Waarom worden UFO believers toch altijd als je tussen de regels doorleest voor gek verklaard?

Tuurlijk, er zijn veel te veel personen die valse verklaringen afleggen, en nepfoto's en video's maken.

Dit is niet goed voor de geloofwaardigheid van de UFO's die idd wel buitenaards zijn.

En mensen geloof me, er zijn echt buitenaardse vliegende toestellen gezien, zowel in de lucht als op de grond.

Daarbij is echt aangetoont dat het gewoon niet aards kan zijn.

Overigens is maar 10 procent van alle sightings echt van buitenaardse komaf.

Dit loopt dan nog wel in de 100.000-en echte buitenaardse sightings, maar vanwege het overweldigende aantal neppers valt dit in het niet.

Er moet wel gezegd worden dat al de mensen die nep verklaringen afleggen, de onderzoeken naar het buitenaardse zeer verstoren, en dit is zeer jammer, want het is onomstotelijk bewezen dat wij niet de enige zijn in het heelal.

Maargoed, ontopic:

De Phoenix lights; Jezus toen ik die beelden zag liepen de rillingen me over de rug, dat was gewoon een enorm groot moederschip dat boven dat stadje stationair zweefde.

Wat belangrijk is om te vermelden, is dat alle verklaringen die door de US Army en de regering werden gegeven, allemaal zwaar onder uit zijn gehaald.

Er hing daar idd een heel erg groot moederschip van buitenaardse komaf!

Overigens, waarom altijd die discussie ze bestaan wel, ze bestaan niet.

Dat het niet zou bestaan is niet te bewijzen, je kan onmogelijk bewijzen dat er biljarden kilometers verderop geen beschavingen zijn, maar je kan wel bewijzen dat we worden bezocht, en dat is dus ook onomstotelijk bewezen en erkend door vele regeringen....hiermee bewijs je ook gelijk, dat het wel bestaat.

De mensen die het niet geloven krijgen de rekening nog wel een keer gepresenteerd, maar zeg niet dat jullie niet gewaarschuwd waren.

ALLEMAAL HET COMETA RAPPORT LEZEN EN DE PROJECT DISCLOSURE PERS CONFERENTIE DIE 2 UUR DUURT BEKIJKEN, EN GRAAG ZELF ONDERZOEKEN EN DAN PAS CONCLUSIES TREKKEN!!

Wat je nu ziet is dat mensen zich er niet in verdiepen en dus met vooroordelen komen.

Ik heb verschillende rapporten gelezen, die een nog hogere klassering hadden dat ultra-secret.

Deze rapporten zijn vrijgegeven dankzij de FOIA wet.

Maar ok, ik dwaal weer af, weer ontopic:

In die rapporten bevestigen onder andere CIA, FBI en NASA directeuren, en voormalige amerikaanse presidenten (Clinton, Reagan, Eisenhower) dat er idd buitenaardsen bevolkingen zijn die ons opzoeken in hun voertuigen.

Ook heb ik veel rapporten gelezen die ULTRA-SECRET waren van andere regeringen, zoals belgie, Engeland, Brazilie, Rusland (KGB), Mexico en zelfs nederland...waarin hoge ministers, en zelfs presidenten, waarond minister president Kok verklaren dat er idd buitenaardsen bevolkingen zijn die ons opzoeken in hun voertuigen.

wat er verder allemaal voor "schokkends" instaat bespaar ik jullie, dan wordt mijn post zolang dat jullie het niet meer lezen en dat is niet de bedoeling.

Ik zou zeggen lees die rapporten, ze staan allemaal wel op internet, en dankzij de FOIA wet nu voor iedereen beschikbaar, ipv dat ze alleen in archiefkamers terecht komen in presidentiele gebouwen.

Mijn conclusie van wekenlang lezen van die rapporten: Ze bestaan, ze bezoeken ons, 3 voormalige amerikaanse presidenten (eisenhower, Reagan, Clinton) weten af van het bestaan, Putin en Gorbatsjov (Gorbatsjov heeft zelfs prive gesprekken met Reagan gehad over de dreiging van een invasie) weten af van het bestaan, voormalige engelse prime ministers inclusief Blair weten dat het bestaat, minister-president Kok en ongetwijfeld nu ook balkenende weten van het bestaan.

De braziliaanse, chinese, mexicaanse regeringen weten af van het bestaan.

Schroder en Chirac weten dat het bestaat.

Wat we ook kunnen concluderen uit die rapporten, is dat deze wezens totaal niet vijandig zijn, ze vormen geen bedreiging voor de mensheid.

Er is zelfs van al die 100.000-en gevallen van echte buitenaardsen is er niet 1, echt niet 1 de oorzaak geweest van een ongeval...echt totaal niet vijandig.

Kortom, de wereld weet van het bestaan af, maar doet er niet veel mee omdat ze geen bedreiging zouden vormen voor de mensheid

Wel is het zo, dat verschillende regeringen, waaronder de Nederlandse, Franse en Engelse zich afvragen waarom Amerika alles zo geheim wil houden.

Deze regeringen van Europese landen dringen er in hun rapporten ook op aan om tesamen een soort van bondgenootschap te vormen en op die manier van Amerika te eisen dat zij alles publiekelijk maakt.

Conclusie: de wereld regeringen zijn op de hoogte van het bestaan en willen dit kenbaar maken aan hun volken.

Amerika doet er volgens de regeringen alles aan om het geheim te houden, maar om onduidelijke redenen.

Alsjeblieft ophouden met het welles-nietes.

De niet gelovers komen alleen met vooroordelen, en de gelovers komen met onomstotelijke feiten en bewijzen maar dikken dit zodanig aan dat het ongeloofwaardig wordt en dan gaat het hele welles-nietes verhaal weer van voor af aan beginnen.

Alles wat ik kan zeggen na die weken van officiele ultrageheime rapporten te hebben gelezen, is dat mensen die niet geloven, binnenkort een zeer schokkende verassing op hun bord krijgen.

Ook de believers weten dit, dus zij moeten ook stoppen met het aandikken van bewijzen etc etc.

kom op, zelfs de 3e man in die amerikaanse hierarchie achter Bush heeft bekend, dat er wel degelijk een ufo ligt opgeslagen op area 51, en dat er kadavers van "aliens" opgeslagen liggen in glazen kisten daar.
....en God zei:"Laten WE de mensen schapen naar ONS evenbeeld.

Zoals WIJ er uit zien."

-2000 jaar geleden, de Bijbel-

ads

Steun Sciencetalk Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 256GB - Silver + 1 jaar extra garantie

Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 256GB - Silver + 1 jaar extra garantie

Bekijk product

Steun Sciencetalk Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Blue - 11e generatie

Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Blue - 11e generatie

Bekijk product

Steun Sciencetalk Donald Duck - Scheurkalender - 2026 - Elke dag een snaterlach!

Donald Duck - Scheurkalender - 2026 - Elke dag een snaterlach!

Bekijk product

klazon
Pluimdrager

Re: Waar is Amerika bang voor ?

.......Wel is het zo, dat verschillende regeringen, waaronder de Nederlandse, Franse en Engelse zich afvragen waarom Amerika alles zo geheim wil houden...........
Als ze zich dat afvragen, waarom maken ze het dan zelf niet openbaar?
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

svennson

Amerika is een groot macht die willen alles zo geheim mogelijk houden , denk maar aan het KERNPROGRAMMA VAN AMERICA ... of wat zou je zeggen dat de CIA heeft gevonden dat osama in de 2de hut links zit , denk je dan op ccn dat ze dat zullen verzwijgen en dat osama blijft zitten ? ...
Spooky K

Wat ik me altijd een beetje afvraag bij al deze alien/UFO dingen is het volgende:

Om van het dichtsbijzijnde zonnestelsel hier te kunnen komen moet je technisch behoorlijk ver zijn, een stuk verder dan wij nu zijn in ieder geval. Uit het bovenstaande stukje begrijp ik dat ze absoluut niet agressief zijn. Waarom zou een intelligent en sociaal ras zoveel lichtjaren reizen, zichzelf wel zichtbaar maken, maar niet openlijk contact zoeken?

Dit is absoluut niet afzeikerig bedoelt en ik heb me nooit verdiept in dit onderwerp, dus ik kan er niet echt iets over zeggen. Het is meer een ding dat altijd weer door mijn hoofd schiet als er weer eens iets op tv is over UFO's of aliens.
"I believe in God, only I spell it Nature." - Frank Lloyd Wright

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke

"There are only two ways to live your life. One is as though nothing is a miracle. The other is as though everything is a miracle." - A. Einstein
w00tw00t

ehm.. de kans op een planeet waar leven kan ontstaan is al klein. En de kans dat leven ontstaat is nog kleiner. Dus de kans dat intelligent leven ontstaat is zo klein..

Verder zal elk ruimteschip er lang overdoen om ook maar dit sterrenstelsel te bereiken. De dichtsbijzijnde ster is 3,4 lichtjaar weg. Dus al zouden ze met 50% van de lichtsnelheid gaan, dan zijn ze alsnog 7 jaar bezig. Dan moeten ze het wel gespot zijn.

Kortom, dit is onzin.. Wim Kok.. omfg lol

Heb je een bron waaruit je kunt quoten?
Soterius

W00tW00t, de kans op buitenaards leven is juist oneindig groot. Waarom? Omdat het heelal oneindig is en er dus een oneindig aantal planeten is waar leven op kan zijn. Verder is de kans klein dat leven op een andere planeet gelijktijdig met het leven op aarde is ontstaan, tenzij God al het leven op hetzelfde moment heeft gemaakt :shock: Waarschijnlijk is buitenaards leven dus miljoenen jaren verder of achter op ons. Als buitenaardesn ons kunnen bereiken dan zijn ze waarschijnlijk miljoenen jaren verder ontwikkeld dan wij. Het is maar speculatie, hoor maar als we er even vanuit gaan dat buitenaardsen bestaan en ons kunnen bereiken dan is dit het meest voor de hand liggende idee.
"Be prepared for the worst, but expect the best"
Rick

klazon schreef:
Rick schreef:
.......Wel is het zo, dat verschillende regeringen, waaronder de Nederlandse, Franse en Engelse zich afvragen waarom Amerika alles zo geheim wil houden...........
Als ze zich dat afvragen, waarom maken ze het dan zelf niet openbaar?
Omdat Amerika het dan tegenspreekt.

En aangezien Amerika een grootmacht is, worden zij geloofd.

Wat ze moeten doen, is allemaal alles bekend blijven, zodat Amerika een beetje in haar hemd komt te staan.

Dit kun je niet bereiken in je eentje en zeker een klein landje als Nederland niet.

Vandaar dat ze in rapporten dus vragen om samenwerking met andere landen om 1 front TEGEN Amerika te vormen.

Ze zijn vooral bang dat Amerika het niet bekend maakt, zodat zij de Alien technologie die ze hebben via schepen, te gebruiken om zo een enorme voorsprong te hebben in vergelijking met vijanden (lees: Rusland)

Zoals WIJ er uit zien."

Rick

Spooky K schreef:Wat ik me altijd een beetje afvraag bij al deze alien/UFO dingen is het volgende:

Om van het dichtsbijzijnde zonnestelsel hier te kunnen komen moet je technisch behoorlijk ver zijn, een stuk verder dan wij nu zijn in ieder geval. Uit het bovenstaande stukje begrijp ik dat ze absoluut niet agressief zijn. Waarom zou een intelligent en sociaal ras zoveel lichtjaren reizen, zichzelf wel zichtbaar maken, maar niet openlijk contact zoeken?

Dit is absoluut niet afzeikerig bedoelt en ik heb me nooit verdiept in dit onderwerp, dus ik kan er niet echt iets over zeggen. Het is meer een ding dat altijd weer door mijn hoofd schiet als er weer eens iets op tv is over UFO's of aliens.
Ik denk zelfs dat die beschavingen die ons opzoeken zelfs miljarden jaren verder zijn ontwikkelt.... dit denk ik omdat zij van misschien wel duizenden zoniet miljoenen lichtjaren hier naar de aarde komen en het lijkt me niet dat ze dat zullen doen als ze echt jaren onderweg moeten zijn.

Verder denk ik dat ze komen om een beetje te waken opdat wij de planeet niet kapot maken.

Ga maar na, ze zijn echt massaal gesignaleerd na de 2e wereldoorlog, en ze worden vaak gesignaleerd boven basisen met kernwapens, die het daarna niet meer doen.

Bovendien, wie zegt dat zij geen contact hebben gemaakt?

Als ze dat idd nog niet hebben gedaan (dat lijkt me sterk, Amerika houdt nog veel meer verborgen dan wij denken) dan denk ik dat ze ons eerst observeren enzo, kijken wat hun kan gebeuren nadat zij contact hebbn gelegd.

Zijn wij vijandig? zetten wij ze gevangen, geven wij ze de schuld van rampen op aarde omdat zij er altijd waren en hadden kunnen ingrijpen bij conflicten... etc etc.

Die wezens zijn niet dom, die proberen eerst echt wel uit te vinden wat hoe de mensheid is, hoe wij staan tegenover hun, wat wij doen, hoe we reageren, wat voor invloed het heeft op de politiek, religies etc etc.

Kijk, zij zijn niet vijandig, maar wie zegt dat de mensheid dat gelooft?

Wie zegt dat wij niet zullen denken dat ze zich voordoen alsof ze goede bedoelingen hebben maar toch de planeet willen innemen?

Ze zoeken gewoon uit, wat voor gevolgen het zou hebben.

Als de tijd rijp is, staat Amerika in hun hemd en kent de hele wereld de waarheid, en die tijd nadert

Btw, ik denk dat ze de mensheid gelijdelijk aan laat wennen aan het feit dat we niet alleen zijn, zodat het geen totale schok is als ze er zijn omdat we nog nooit aan een bestaan gedacht hebben.

Nu denkt de hele wereld wel dat ze kunnen bestaan en zelsf de meerderheid van de wereld is ervan overtuigd dat ze bestaan.

Zoals WIJ er uit zien."

Rick

w00tw00t schreef:ehm.. de kans op een planeet waar leven kan ontstaan is al klein. En de kans dat leven ontstaat is nog kleiner. Dus de kans dat intelligent leven ontstaat is zo klein..

Verder zal elk ruimteschip er lang overdoen om ook maar dit sterrenstelsel te bereiken. De dichtsbijzijnde ster is 3,4 lichtjaar weg. Dus al zouden ze met 50% van de lichtsnelheid gaan, dan zijn ze alsnog 7 jaar bezig. Dan moeten ze het wel gespot zijn.

Kortom, dit is onzin.. Wim Kok..  omfg lol

Heb je een bron waaruit je kunt quoten?
Hoe moet jij nou weten of de kansen op leven en intelligent leven klein is?

Weet jij hoeveel planeten er zijn dan?

Btw, dat over 7 jaar reizen...wie zegt dat ze hier niet al zijn?

Er wordt zelfs gespeculeerd in sommige rapporten dat Aliens kolonieen hebben gesticht op asteroiden gordels tussen de maan en ik dacht venus in...zo ver zijn ze dus niet, en trouwens..wie zegt dat ze hier niet allang zijn?

Kijk, dat er veel Ufo's boven stadjes opeens zichtbaar worden, duidt erop dat ze er al waren, maar hun onzichtsbaarheid apparaat oid hebben uitgezet.

Nog sterker, wie zegt dat ze niet al onder de mensheid leven?

Ooh en als je bronnen wilt, lees de rapporten maar :wink:

Zoals WIJ er uit zien."

klazon
Pluimdrager

Rick,

als er zoveel ufo waarnemingen zijn als jij beweert en als er zoveel mensen en instanties zijn die daar van weten als jij beweert, dan moeten alle kranten en actualiteitenrubrieken daar toch helemaal bol van staan?

Maar ze staan er niet bol van en dat komt omdat de journalistiek er net zo weining van gelooft als ik.

En je denkt toch zeker niet dat al die mensen die zogenaamd op de hoogte zijn hun mond houden, alleen maar omdat de VS dat wil? Het zijn toch zeker geen kleine kinderen die braaf doen wat pappie zegt?

Kortom, heel ongeloofwaardig allemaal.
Rick

klazon schreef:Rick,

als er zoveel ufo waarnemingen zijn als jij beweert en als er zoveel mensen en instanties zijn die daar van weten als jij beweert, dan moeten alle kranten en actualiteitenrubrieken daar toch helemaal bol van staan?  

Maar ze staan er niet bol van en dat komt omdat de journalistiek er net zo weining van gelooft als ik.

En je denkt toch zeker niet dat al die mensen die zogenaamd op de hoogte zijn hun mond houden, alleen maar omdat de VS dat wil? Het zijn toch zeker geen kleine kinderen die braaf doen wat pappie zegt?

Kortom, heel ongeloofwaardig allemaal.
Nee ze zullen heus niet hun mond houden voor pappie USA, en er zijn ook heel veel mensen uit de school geklapt.

Maar..er is in Amerika een wet, volgens mij heet het de JANAP wet, en daardoor kan je als je bepaalde dingen zegt over UFO's 10 JAAR GEVANGENISSTrAF!!! krijgen, met een boete van 10.000 dollar.

Ooh en btw, de media heeft het alleen over dingen als het officieel is..vandaar.

Zoals WIJ er uit zien."

Spooky K

Ik denk zelfs dat die beschavingen die ons opzoeken zelfs miljarden jaren verder zijn ontwikkelt.... dit denk ik omdat zij van misschien wel duizenden zoniet miljoenen lichtjaren hier naar de aarde komen en het lijkt me niet dat ze dat zullen doen als ze echt jaren onderweg moeten zijn.
Ik weet bijna 100% zeker dat als wij de technologie zouden hebben om in bv zeven jaar naar het dichtstbijzijnde zonnestelsel te gaan, wij dit ook zouden doen. We zenden op dit moment ook al zondes uit die jarenlang onderweg zijn om hun bestemming te berijken.
Rick schreef:Verder denk ik dat ze komen om een beetje te waken opdat wij de planeet niet kapot maken.

Ga maar na, ze zijn echt massaal gesignaleerd na de 2e wereldoorlog, en ze worden vaak gesignaleerd boven basisen met kernwapens, die het daarna niet meer doen.
Als ze waken over onze planeet, waarom grijpen ze dan niet in? Volgens mij zijn we nu al behoorlijk hard bezig met het onbewoonbaar maken van de aarde.
Rick schreef:Bovendien, wie zegt dat zij geen contact hebben gemaakt?

Als ze dat idd nog niet hebben gedaan  (dat lijkt me sterk, Amerika houdt nog veel meer verborgen dan wij denken) dan denk ik dat ze ons eerst observeren enzo, kijken wat hun kan gebeuren nadat zij contact hebbn gelegd.

Zijn wij vijandig? zetten wij ze gevangen, geven wij ze de schuld van rampen op aarde omdat zij er altijd waren en hadden kunnen ingrijpen bij conflicten... etc etc.
Als ze ons alleen maar observeren, waarom doen ze dat dan onhandig genoeg dat wij ze kunnen zien? En als ze veel verder ontwikkeld zijn dan wij, denk ik niet dat we een erg groot gevaar voor ze zullen vormen.
Rick schreef:Die wezens zijn niet dom, die proberen eerst echt wel uit te vinden wat hoe de mensheid is, hoe wij staan tegenover hun, wat wij doen, hoe we reageren, wat voor invloed het heeft op de politiek, religies etc etc.

Kijk, zij zijn niet vijandig, maar wie zegt dat de mensheid dat gelooft?

Wie zegt dat wij niet zullen denken dat ze zich voordoen alsof ze goede bedoelingen hebben maar toch de planeet willen innemen?

Ze zoeken gewoon uit, wat voor gevolgen het zou hebben.

Als de tijd rijp is, staat Amerika in hun hemd en kent de hele wereld de waarheid, en die tijd nadert

Btw, ik denk dat ze de mensheid gelijdelijk aan laat wennen aan het feit dat we niet alleen zijn, zodat het geen totale schok is als ze er zijn omdat we nog nooit aan een bestaan gedacht hebben.

Nu denkt de hele wereld wel dat ze kunnen bestaan en zelsf de meerderheid van de wereld is ervan overtuigd dat ze bestaan.
Als ze ons inderdaad al een tijdje bestuderen, dan zouden ze zo langzamerhand moeten doorhebben dat het nu en dan iets vaags van zichzelf laten zien niet bepaald helpt aan hun imago.

Ik krijg trouwens van je stukjes het gevoel dat je iets persoonlijks hebt tegen Amerika. Ik ben het zelf ook niet eens met een hoop dingen die ze doen, maar volgens mij luister je iets te veel naar de vele vooroordelen over Amerika.
"I believe in God, only I spell it Nature." - Frank Lloyd Wright

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke

"There are only two ways to live your life. One is as though nothing is a miracle. The other is as though everything is a miracle." - A. Einstein
Bart

Rick schreef:Nee ze zullen heus niet hun mond houden voor pappie USA, en er zijn ook heel veel mensen uit de school geklapt.

Maar..er is in Amerika een wet, volgens mij heet het de JANAP wet, en daardoor kan je als je bepaalde dingen zegt over UFO's 10 JAAR GEVANGENISSTrAF!!! krijgen, met een boete van 10.000 dollar.

Nummer en publicatiedatum van deze JANAP ?
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

ads

Steun Sciencetalk Nuvance SD Kaart Lezer - 3 in 1 - Micro SD Kaart - USB naar USB C - 8-Pin - Geschikt voor alle Telefoons, Tablets & Laptops

Nuvance SD Kaart Lezer - 3 in 1 - Micro SD Kaart - USB naar USB C - 8-Pin - Geschikt voor alle Telefoons, Tablets & Laptops

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nereb - SD Kaartlezer – USB 3.0 & USB-C Cardreader – Geschikt voor SD/TF Geheugenkaarten – Inclusief Converter

Nereb - SD Kaartlezer – USB 3.0 & USB-C Cardreader – Geschikt voor SD/TF Geheugenkaarten – Inclusief Converter

Bekijk product

Steun Sciencetalk Lumina Mini Pro Beamer - Home Cinema - Projector - Android 11.0 - WiFi 6 & Bluetooth 5.2 - 4k Beeldkwaliteit - Projector Scherm - Wit

Lumina Mini Pro Beamer - Home Cinema - Projector - Android 11.0 - WiFi 6 & Bluetooth 5.2 - 4k Beeldkwaliteit - Projector Scherm - Wit

Bekijk product

Elmo

Omdat het aantal verschillende threads over boven topics begon te divergeren, en omdat elk van die threads erg veel overlap had met elk van de anderen, is er besloten 1 centraal UFO, Alien en Conspiracy topic te maken.

Gelieve daarom hier verder te gaan.

In het vervolg zullen nieuwe threads op dit gebied meteen gesloten worden, om zo de discussie centraal te houden.

Namens de moderatoren,

Elmo.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “💡 Theorieontwikkeling”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!