Puzzel Puzzels
Jan van de Velde
Artikelen: 0

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Twee pc's vouwen nu voor mijn naam :?: .
Er komen steeds meer vouwers die meerdere machines recruteren. En dat lijkt goed merkbaar.

Gisteren hadden we een recordproductie van 5 499 punten !!!goed, de helft hiervan komt waarschijnlijk op naam van de top-5 vouwers , maar dat betekent dat alle "kleintjes" samen nu toch al net zoveel produceren als het totale team inclusief de groteren nog maar een dikke maand geleden deed.

:) That's the spirit, WSF little ones !!!!! :)

En we mogen ook gerust een klein beetje jaloers zijn op de machines van bijvoorbeeld Robindr en Veertje, die zich met één (super?)machine dapper in de top handhaven.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

ads

Steun Sciencetalk Lumina Mini Pro Beamer - Home Cinema - Projector - Android 11.0 - WiFi 6 & Bluetooth 5.2 - 4k Beeldkwaliteit - Projector Scherm - Wit

Lumina Mini Pro Beamer - Home Cinema - Projector - Android 11.0 - WiFi 6 & Bluetooth 5.2 - 4k Beeldkwaliteit - Projector Scherm - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 50 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 50 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - envelop

bol cadeaukaart - envelop

Bekijk product

Jan van de Velde

Jan van de Velde schreef:ik ben nou bezig met eentje van 535 punten, voor 500 frames. Hij startte met 26 frames van elk ruim 25 minuten. Daarna staat hij er een paar frames door te rammelen van 2½ minuut per stuk, dat heb ik nog nooit gezien :) , dat soort verschillen binnen één WU. Dus ik weet nou even niet waar ik aan toe ben. Maar ik zie wel. :?:

EDIT: na een frame of tien rammelen schakelde hij weer over op ruim 20 minuten per frame. Gek eiwitje. :)

EDIT een dag later: inmiddels aan frame 60, maar nou ineens 47   :) volle minuten per frame. Geen bijzonder gebruik van de cpu gemaakt overigens.
EDIT een aantal dagen later. Na een paar frames van 47 minuten een honderdvijfitgtal van rond de 25 minuten, nou ineens frames van rond de 8 minuten.

Dit omeletje wordt met de dag gekker. :)

EDIT>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

een uur verder, en mijn computer heeft eigenlijk dat uurtje alleen maar gedraaid voor Folding. Hij gaf aan te schatten bezig te zijn met frame 300nogwat bij de vorige edit(van die 8 minuten/frame) met 280 frames opgeslagen. Kom ik terug, 64bloody minutes Afbeelding per frame ineens, en 285 frames opgeslagen.

spooky :)
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

PdeJongh

Bij mij rammelt ie nu ook lekker door:

Afbeelding

Slechts 18 sec per frame :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Jan van de Velde

Dat is 900 seconden per punt. Nog niet verkeerd. :)
PdeJongh

Dat is 900 seconden per punt. Nog niet verkeerd. :)
Idd, en aangezien ik nog geen 1 WU klaar heb, ga ik beginnen met een inhaalslag :wink:
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
made in flanders

Slechts 18 sec per frame
Puh, mijn laptop doet daar lekker 17 sec per frame over. (Heb toevallig net hetzelfde eiwit, maar al meer dan een week, deze is bijna af)
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!
PdeJongh

PdeJongh schreef:Slechts 18 sec per frame
Puh, mijn laptop doet daar lekker 17 sec per frame over. (Heb toevallig net hetzelfde eiwit, maar al meer dan een week, deze is bijna af)
Mijn laptop neemt gewoon de tijd. :)
made in flanders

Mijn andere pc die ook aan dat eiwit zit doet een 20-tal seconden over het zelfde eiwit...

maar de tijd bij dit eiwit schommelt nogal sterk bij mj, het heeft al op 24 seconden gestaan en op 15 seconden, maar nu is hij redelijk stabiel op 17 seconden.

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!
PdeJongh

Nu staat er weer dit:

Afbeelding

Nu doet ie er opeens veeeeel langer over :)
made in flanders

Dat is dus een voorbeeld van een timerprobleem dat Jan hier beschreef

Our team needs you!
kasper90

Waarschijnlijk heb je net het programma opnieuw opgestart. De eerste frame lijkt er altijd 30 minuten erover te doen. Maar na die 30 minuten zal je de waarschijnlijk een stuk of honderd frames bijgeschreven zien.

Trouwens mijn laptop heeft ook p2124 en die doet ook 17 sec/frame :) . Maar die moet nog 2 volle dagen aan de bak voordat die klaar is.
PdeJongh

kasper90 schreef:Waarschijnlijk heb je net het programma opnieuw opgestart. De eerste frame lijkt er altijd 30 minuten erover te doen. Maar na die 30 minuten zal je de waarschijnlijk een stuk of honderd frames bijgeschreven zien.  

Trouwens mijn laptop heeft ook p2124 en die doet ook 17 sec/frame :) . Maar die moet nog 2 volle dagen aan de bak voordat die klaar is.
Ik had het idd toenet ergens afgesloten ja. Even kijken hoe het er nu mee staat... Nog steeds dezelfde eindtijd, en die is over 6min 19sec, dus kijk dan wel weer hoe snel ie er voor staat.

Mijne deed er net 18 sec per frame over, totdat ik het dus even afsloot.
PdeJongh

Jahoe :) Hij staat weer op 18 sec per frame
PdeJongh

Mijne doet er nu ook 17 sec over per frame :) Donderdag rond het middaguur is mijn eiwitje klaar :?:

ads

Steun Sciencetalk Nintendo Switch 2 - Mario Kart: World Bundel - Zwart

Nintendo Switch 2 - Mario Kart: World Bundel - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nereb USB-C/USB Kaartlezer – microSD/SD/TF Card Reader – Met USB-A Adapter

Nereb USB-C/USB Kaartlezer – microSD/SD/TF Card Reader – Met USB-A Adapter

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 75 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 75 euro - HiepHiep

Bekijk product

kasper90

Dan kunnen er weer 396 punten bijgeschreven worden :) .

Mijn computer is nu bezig met p2414 en p2412. Die zijn alletwee 600 (!) punten waard. Over vijf uur zijn ze klaar, dus dan krijg ik 1200 punten erbij. Echt ziekelijk, dan worden de punten die ik nu heb bijna verdubbelt. :?:

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🤖 IT en informatica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!