Puzzel Puzzels
WSF_Folding
Artikelen: 0

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

:) :) :) Yo, yo, meer dan welkom ben je PdeJongh :)

*staat op en zal ut es ff vertellen :)

Je kunt door rechts klikken op het rode ringetje en door te kiezen voor "Display" zien wat F@H doet. Deze visuele informatie is niet altijd even betrouwbaar. Lees daarom de in opbouw zijnde FAQ. In het kort: Als een WU is afgerond (bij jou dus 500/500) wordt het resultaat teruggestuurd naar de server en krijg je punten toegekend. Dan wordt weer een WU (dit kan precies dezelfde zijn) binnen gehaald en gaat je pc weer aan de slag.

Zie dus de FAQ: http://sciencetalk.nl/forum/invision/in...showtopic=50165

ads

Steun Sciencetalk 50 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

50 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - verpakking luxe

bol cadeaukaart - verpakking luxe

Bekijk product

Steun Sciencetalk Ohuhu Honolulu 320 kleuren Alcohol Art Markers Brush & Chisel

Ohuhu Honolulu 320 kleuren Alcohol Art Markers Brush & Chisel

Bekijk product

PdeJongh

***Voelt zich gelijk welkom*** :)

Hij staat nu op (50/500), dus al 1/10e is binnen. Het mooie van dit programma is, dat het de andere programma's niet stoort, en je toch iets goeds doet. Sinds het downloaden ervan gisteravond, heeft ie de hele tijd aangestaan (mits de laptop zelf natuurlijk ook aanstond :) )

Ik ga weer lekker door met sparen. :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Jan van de Velde

PdeJongh schreef:***Voelt zich gelijk welkom*** :)  

Hij staat nu op (50/500), dus al 1/10e is binnen. Het mooie van dit programma is, dat het de andere programma's niet stoort, en je toch iets goeds doet. Sinds het downloaden ervan gisteravond, heeft ie de hele tijd aangestaan (mits de laptop zelf natuurlijk ook aanstond :) )

Ik ga weer lekker door met sparen. :)
Je spaarpot is al leeggegooid:
Donator  PdeJongh  

Score  22    

Date of last work unit 2006-12-07 14:14:27  
Zo'n testeiwitje o.i.d. , na een fame of 70 ermee opgehouden zo te zien aan de puntjes. Heel bescheiden :) binnen met 22 punten op plek 111 voorlopig dus......

maar geen nood, vele kleintjes maken ook een grote..... :)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
PdeJongh

Jan van de Velde schreef:Je spaarpot is al leeggegooid:
Donator  PdeJongh  

Score  22    

Date of last work unit 2006-12-07 14:14:27  
Zo'n testeiwitje o.i.d. , na een fame of 70 ermee opgehouden zo te zien aan de puntjes. Heel bescheiden :) binnen met 22 punten op plek 111 voorlopig dus......

maar geen nood, vele kleintjes maken ook een grote..... :)
Gewoon onderaan beginnen en langzaam naar boven sluipen :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
kasper90

Ik heb het programma nu op meerdere computers geïnstalleerd, en ik draai op alle twee p1808_Collagen_Brodsky, het gekke is dat bij de ene die maar uit 500 frames bestaat en bij de andere uit 500000. Krijg ik dan hetzelfde aantal punten voor die 500 frames als voor die 500000?
oops, wrong topic

De punten die je krijgt zijn hetzelfde, voor p1808 toch al weer 153. Het aantal frames speelt eigenlijk geen rol. Het eiwit met 50000 frames zal heel wat minder tijd nodig hebben per frame, in totaal zal het ongeveer even lang duren.
oops, wrong topic

Ook in optimisme zijn er gradaties.
Hè.... en ik geloofde er nog wel zo in!   :)
Blijven geloven! Immers, ook pessimisme heeft zijn gradaties. Jan is vergeten de groeifactor te berekenen. Als we niet groeien, halen we nooit de eerste plaats volgend jaar. We halen dan wel een leuke plaats.

De laatste 7 dagen haalden we 24994 punten. Dat maal 52 is 1299688. We hebben nu 661393 punten, dus zonder verder te groeien hebben we volgend jaar 1961081 punten. Daarmee zouden we nu de 289ste plaats halen. 360 plaatsten vooruit in 1 jaar. Dat zijn er 720 in 2 jaar, dus binnen 2 jaar staan we op de eerste plaats. Ik geloof er ook in. Kom maar op met die witte jassen [rr]
Jan van de Velde

Ik geloof er ook in. Kom maar op met die witte jassen   :)
Zo te zien aan je nickname hier en op de deelnemerslijst vergis je je wel vaker..... [rr]
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
kasper90

De punten die je krijgt zijn hetzelfde, voor p1808 toch al weer 153. Het aantal frames speelt eigenlijk geen rol. Het eiwit met 50000 frames zal heel wat minder tijd nodig hebben per frame, in totaal zal het ongeveer even lang duren.
Ja, die met 500000 (5 nullen) doet zo'n 13 minuten over 5000 frames. Dat is dus 0,156 seconden per frame. Die met 500 frames doet 294 seconden over 1 frame.

Met 500000 is dat 510 seconde per punt.

Met 500 is dat 961 seconde per punt.

Dat verschilt nog al, maar dat klopt ook wel omdat die met 500 frames ook een 5 jaar oudere computer is [rr] .
Rov

Grrrr, ik zat op 11000/20000 en nu is ie weer aan een nieuwe begonnen, ik zit weer terug bij 10/500.
oops, wrong topic

Zo te zien aan je nickname hier en op de deelnemerslijst vergis je je wel vaker..... :)
Dat van haasje over spelen had ik dan weer juist. Ergens deze week stond ik gedurende een halve dag of zo op de 12de plaats. Toen was jouw eiwit af en mocht ik terug naar de dertiende. Nu heb ik weer een eiwit af, dus weer 12de. Jij aan zet. [rr]
oops, wrong topic

Grrrr, ik zat op 11000/20000 en nu is ie weer aan een nieuwe begonnen, ik zit weer terug bij 10/500.
Straks even kijken hoeveel punten je kreeg. Normaal gezien krijg je punten voor hetgeen je vouwde, ook als het eiwit stopt voor het einde. Als het je eerste is kan het een testeiwitje zijn, dan zien we wel vaker de laatste tijd.
oops, wrong topic

Met 500000 is dat 510 seconde per punt.
Da's snel. Heeft er iemand nog sneller? Mijn pc heeft 700 tot 800 sec nodig per punt.
made in flanders

De mijne doet voor die eiwit ongeveer 950 seconden per punt (en dan staat hij nog vaak uit ook)
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

ads

Steun Sciencetalk Logitech M185 - Draadloze Muis - Grijs

Logitech M185 - Draadloze Muis - Grijs

Bekijk product

Steun Sciencetalk Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 256GB - Silver + 1 jaar extra garantie

Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 256GB - Silver + 1 jaar extra garantie

Bekijk product

Steun Sciencetalk SES Creative - My First - Kleurpotloden XL - Dikke Potloden - 8 Verschillende Kleuren - Goede Grip - Tekenen - Speelgoed 1 tot jaar

SES Creative - My First - Kleurpotloden XL - Dikke Potloden - 8 Verschillende Kleuren - Goede Grip - Tekenen - Speelgoed 1 tot jaar

Bekijk product

eendavid

ik ben vandaag begonnen en zit aan 410. jullie zijn dus gewaarschuwd [rr]

edit: misschien dat ik wel nog zal vertragen. 58° is misschien niet dat

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🤖 IT en informatica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!