Bewijzen. Ik heb diverse bewijzen van de andere wereld mogen krijgen. Maar of die ook door jullie als bewijs geaccepteerd worden? Het zal zowat 10jaar geleden zijn gebeurd. Ik naderde met mijn auto een onoverzichtelijk kruispunt waar ik links af moest. Stoplicht op rood, dus gas los bij het naderen. Ik hiel het in de gaten omdat het ieder ogenblik groen kan worden. Ik stond nog niet stil toen het groen werdt. Ik zag het en reageerde maar ik kreeg mijn voet niet omlaag. Ongeveer tien tellen later lukte het weer. Dus gas er op. Trok altijd snel op. Meteen kwam er van links een auto door zijn rood licht gereden. Ik schatte het op minimaal 90 km per uur. Als mijn voet niet tegen gehouden was, was ik en mijn auto plat geweest. Hij zat met veel drank in zijn lijf achter het stuur. Al weer 42jaar geleden, ik ging mij klaar maken om me met een electries scheerapparaat te scheren. In gedachten was ik met Jezus aan het praten van ik wil toch wel eens een bewijs hebben dat jullie daar boven bestaan. Intussen zette ik het apparaat op mijn gezicht. Na een halve haal hield ik op en voelde over mijn gezicht. Ik was helemaal glad geschoren. Iets langer geleden kwam ik achter een, in mijn ogen ernstig misdrijf. Het slachtoffer wilde om ? reden geen aangifte doen. Om te voorkomen dat hij weer zoiets erstigs zou kunnen doen besloot ik om hem om te brengen. 2,5 maand heb ik hem nagegaan. Zijn laatste rustplaats klaar gemaakt in een afgraving waar later nog ongeveer 1,5meter op zou komen. Een gat van 1,5 meter gemaakt. Toen ik thuis weg wilde gaan om het uit te voeren werd ik bij de poort tegen gehouden. De poort was open, maar ik kwam niet verder. Alsof ik tegen duizenden en nog eens duizenden spinnen webben liep. Iets heel zachts hield mij tegen. Tot drie keer geprobeerd er toch door te komen. Uiteindelijk maar terug gegaan. Een beetje ge-irriteerd zij ik tegen God dan moet jij hem maar zelf straffen. Vier jaar lang, een tot wel vijf keer per maand gebeurde er steeds wat bij hem thuis waardoor hij vloekend en tierend door zijn huis liep. En ook kankerde tegen zijn huisgenoten die niet snapte waarom. Maar hij wist het presies. Rond de 40jaar geleden heb ik toekoms voorspellingen in spraak en beeld of alle twee door gekregen van de andere wereld! Hiervan zijn er al diverse uit gekomen. Ik zag mensen weg blijven bij kerkdiensten en of gebeds diensten. Kerken en gebedshuizen gesloopt worden of verbouwd worden voor bewoning of iets anders. Zoals speelplaatsen, markten. In die tijd werden er nog volop kerken gebouwd hoor. Ik kreeg steeds de omgeving van het zuiden van zuidholland te zien als ik beelden door kreeg van heel veel verschillende religies en nationaliteiten die daar samen kwamen te wonen. Er werdt bij verteld dat dit nodig is om ook van hieruit een mooie toekomst voor de mensheid te kunnen gaan opbouwen. Zelfs tot in de beurt komend van de paradijs verhalen toe. Wel door de mensen zelf. Nadat er eerst gekibbeld was onder elkaar gingen ze steeds meer samen praten en samen werken voor een betere samenleving. Ze gingen (gaan) steeds meer ondervinden dat hun afkomst geen problemen meer gaven. De verschillen van de religies en geloofs overtuigingen werden steeds verder samen gesmolte tot een geheel waar ze allen achter konden staan. Vooral nadat er de eerste vruchten van geplukt werden ging het proces vlugger. We gaan in de toekomst naar andere hemellichamen toe waar andere inteligentie is ontstaan. Waar ze op een heel andere manier dan wij naar onze Schepper kijken en daar met omgaan. Hierna kreeg ik verschillende toekomst beelden, nageland de mensheid hier leerde omgaan en toepaste de leefregels die onze Schepper al diverse keren eerder aan de mensheid heeft door gegeven. Wat de toekomst zal zijn als deze mensheid en de te ontmoeten inteligentie voor 100%, voor 75%, voor 50%, voor 25% of helemaal niet die leefregels gaan gebruiken. Ook daar hebben ze die leefregels door gekregen zodat er zominmogelijk wrijving ontstaat als we eenmaal samen zijn Gekomen. Jaartallen kan ik er niet bij zetten. Ze hebben mij verschillende keren laten ondervinden dat daar nooit iets van gaat kloppen ook al deed ik nog zo'n grote rezerves in acht nemen. Ook beelden uit het verleden heb ik mogen zien (waarnemen). oa Toen Mozes de leefregels door kreeg van onze Schepper. Hij ze kapot gooide omdat er een grote groep van zijn mensen, in Mozes zijn ogen, afgoden waren gaan aanbidden. Mozes terug de berg is op gegaan en toen de tiengeboden is gaan maken. Wel met de leefregels in z'n achterhooft of in z'n zakken. Ik ben zeer benieuwd of er ook maar iets tussen staat waar jullie iets aan hebben om te geloven. Hij helpt ons. Maar respecteerd wel ieder onze eigen mening.
De leefregels: Wat jij niet wilt wat U geschied, doe dat ook aan een ander niet. Wat je jezelf gunt of toe wenst. Wenst of gun dat ook aan ieder ander. Wat je een ander toe wenst of gunt, gun of wenst dat ook aan je zelf. Het is geen wet. Je krijgt geen straf van Hem als je de leefregels niet toepast. Alles is op vrijwillige basis. Alleen: Daar hebben we het later nog wel eens over. Theodorus.
Puzzels