Puzzel Puzzels
made in flanders
Artikelen: 0

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

intussen is het weer versneld naar 30s/frame, nu moet ik nog maar 6 dagen wachten eer mijn eerst WU klaar is.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

ads

Steun Sciencetalk 5 Zelfklevende Rollen voor Mini Printer - Navulling - Pocket Printer Papier - Sticker Rollen Papier

5 Zelfklevende Rollen voor Mini Printer - Navulling - Pocket Printer Papier - Sticker Rollen Papier

Bekijk product

Steun Sciencetalk Twinmarkers 168 stuks voor volwassenen - Alcohol markers - Stiften - Markeerstiften - Vivid Green

Twinmarkers 168 stuks voor volwassenen - Alcohol markers - Stiften - Markeerstiften - Vivid Green

Bekijk product

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe harde schijf - 2TB

Western Digital Elements Portable - Externe harde schijf - 2TB

Bekijk product

Cycloon

intussen is het weer versneld naar 30s/frame, nu moet ik nog maar 6 dagen wachten eer mijn eerst WU klaar is.
Soms worden frames volgens mij samen behandelt waardoor je plots een langere tijd te zien krijgt (soms krijg ik ook dat m'n 200 remaining frames nog 10 dagen nodig hebben, normaal is het maar 13 uur ofzo)

Maar 30s is best wel flex 8)
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

made in flanders

nu stater er:

frames completed

600/20000

30s/frame

760/20000 (estimate)

Maar hoeveel frames zijn er nu al klaar?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!
Cycloon

Volgens mij is die estimated waarde dus een samenvoeging van verschillende frames die eigelijk aan mekaar hangen. Bij mij loopt die waarde nooit verder uit dan 5 frames (mss heb ik een makkelijk eiwit ofzo). In de tijd dat die estimated waarde blijft staan krijg ik dus een foutieve tijd voor aantal frames/sec. Dus daar lijkt me dat tijd probleem voordoen...
Ger

Ik heb mijn peeceetje er ook maar tegenaan gegooit (figuurlijk dan he, moet er toch een beetje voorzichtig mee zijn. :roll: )

Snel gaat het niet, want mijn eerste WU is pas over 10 dagen klaar zegt ie...

Hebben jullie trouwens ook dat als je iets wilt doen in dat programma (zeg in het configuratiescherm ofzo) dat alles dan heel traag gaat? Of ligt dat toch echt aan die computer van mij?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Cycloon

Op sommige momenten voel ik ook wel dat m'n pc trager is. Zeker bij het opstarten, niet dat het zo een enorm verschil maakt maarja :roll: Ik denk gewoon dat dat komt omdat er terug rekenkracht moet worden vrijgemaakt van het programma om dat nieuwe kadertje te openen en dat daar wat vertraging gebeurt :P
Ger

Het is niet alleen bij het kadertje openen. Als ik instellingen wijzig, dan duurt het even voordat het programma reageert. Bijvoorbeeld toen ik probeerde het percentage van de gebruikte processor te wijzigen (hielp nix trouwens). De schuifbalk verschoof pas zo'n 8 tellen nadat ik de muisbeweging had gemaakt.

-edit-

Kan het liggen aan het opbouwen van het eiwit (wat je grafisch ziet weergegeven)? Ik merk dat hij pas reageert op het moment dat het eiwit compleet is opgebouwd (enkele tellen dus).
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Cycloon

Ja idd, die knippert als het ware, elke keer een nieuwe stap gemaakt wordt denk ik wordt je een nieuw scherm getoond...
Jan van de Velde

Gisteren is mijn computer tot 2 x toe vastgelopen in de screensaver, of althans ergens in de tijd dat die screensaver op het scherm stond. Sinds ik die er afgegooid heb heb ik geen problemen meer. Toeval, of toch de screensaver, in combinatie met een of ander?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Lala

Mijn laptop hield er niet mee op,maar de screensaver die had geïnstalleerd werkte niet meer. Nu weer een standaard screensaver van windoos genomen, en het werkt allemaal weer naar behoren.
Appareo decet nihil munditia?
Ger

Kun je ook op twee computers (bijvoorbeeld werk en thuis) meedoen hieraan? Of moet je dan twee verschillende gebruikers aanmelden?
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Cycloon

Je kan op 2 pc's met dezelfde accountnaam werken, maar je zal wel 2 verschillende WU's krijgen. (btw, die screensaver doet het ook niet echt schitterend op m'n pc, staat dus ook maar uit :roll: )
StrangeQuark

Kun je ook op twee computers (bijvoorbeeld werk en thuis) meedoen hieraan? Of moet je dan twee verschillende gebruikers aanmelden?

Dat kan absoluut. Volgens mij gaat het helemaal goed, als je dezelfde naam en team nummer invult. Ik kom er nu achter dat 1 gebruiker binnen twee teams niet het aantal WU's verdeelt. Dus Googolplex binnen DPC en Googolplex binnen het wetenschapsforum team zijn twee verschillende mensen, had ik alsnog als SQ mee kunnen doen. :roll: . Ach nou ja.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.
made in flanders

juich, al bijna 1/10 voltooid (2000/20000)

Als dit zo doorgaat kom ik nooit op die puntenlijst.

Our team needs you!

ads

Steun Sciencetalk Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 15 / 15 Pro Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 15 / 15 Pro Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Bekijk product

Steun Sciencetalk Double A Premium printpapier A4, 100 vellen

Double A Premium printpapier A4, 100 vellen

Bekijk product

Steun Sciencetalk Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Yellow - 11e generatie

Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Yellow - 11e generatie

Bekijk product

Cycloon

Dat gaat best snel bij jullie, ik doe nu al best lang over m'n 429/500 :roll:

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🤖 IT en informatica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!