Puzzel Puzzels
Lala
Artikelen: 0

Re: RPG

NASE schreef:[edit3]

zou het mss geen handig idee zijn om onze stats in ons handtekening te zetten.  Dan is het eenvoudiger om te zien wie waar sterk in is.

Hoeft niet, Gamer, onze gewaardeerde dm (ik wil een level hoger, dus ik slijm :shock: ) heeft al onze stats opgeschreven (als hij slim is)
Appareo decet nihil munditia?

ads

Steun Sciencetalk Double A Premium printpapier A4, 100 vellen

Double A Premium printpapier A4, 100 vellen

Bekijk product

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 6 TB

Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 6 TB

Bekijk product

Steun Sciencetalk 5 stuks Plastic Labels 91201 geschikt voor Dymo LetraTag Labelprinter - Zwart op Wit - 12 mm x 4 m - S0721610 Labeltape - Telano

5 stuks Plastic Labels 91201 geschikt voor Dymo LetraTag Labelprinter - Zwart op Wit - 12 mm x 4 m - S0721610 Labeltape - Telano

Bekijk product

The Balor

Ik ben net nieuw op het forum, maar ik wil nog ingepast worden in het verhaal. DM Gamer, mag ik ingepast worden in het verhaal (bv "buiten komen jullie iemand tegen die jullie aanspreekt")?

P.S. Ik heb een aantal jaar ervaring met D&D en GURPS, dus qua regels hoef je van mij part niks uit te leggen :shock:

P.P.S. Zodra ik mee mag doen zal ik een character maken.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Gamer

NASE schreef:1ste acties voor vandaag.

Onderzoeken van de gang.

[edit3]

zou het mss geen handig idee zijn om onze stats in ons handtekening te zetten.  Dan is het eenvoudiger om te zien wie waar sterk in is.
De gang heeft allemaal dicht deuren.Achter die deuren zitten meer gevangenen.Als je goed luistert hoor je een gevangene fluisteren: " Kom hierheen,en help me eruit!Ik ben het the balor!" Aan de muur hangen 2 zwaarden.Verder liggen er op de grond nog wat papieren.

(En ja ik had al een word bestand gemaakt van de stats :shock: )

EDIT: Omdat de wegrennende bewaker nou al zo lang wegrent,en nogsteeds niet onderschept is,krijgen jullie nog tot 21.30 om hem te stoppen (zo laat kom ik weer online)
noortje

ik wil het ook wel eens proberen:

Naam: Nacore

Soort: half elf, half dwerg

Kracht: 5

Handigheid: 4

Verdediging: 6

Snelheid: 7

Uitstraling:3

Bagage:25
If you don't think you can reach the stars, that's fine cause it just leaves more for me to grab.
Luke

Sirdes roept naar zijn celgenoten: "Kan iemand met een hoge handigheid dat slot proberen open te peuren? Dan hebben we er weer een compagnion bij."
NASE

Ik probeer de sleutel om the tablor te bevrijden, mss lukt het.

En doorzoek de papieren om te zien of er iets handigs instaat.

3 opdrachten zijn nu op.

P.S. vergeet de zwaarden niet slim te verdelen en achter de bewaker aan te gaan.
Gamer

NASE schreef:Ik probeer de sleutel om the tablor te bevrijden, mss lukt het.

En doorzoek de papieren om te zien of er iets handigs instaat.

3 opdrachten zijn nu op.

P.S. vergeet de zwaarden niet slim te verdelen en achter de bewaker aan te gaan.
NASE gooit Handigheid een 3+2=5 en het lukt.Het slot gaat open.

In de papieren staat een map van de omgeving die jullie in staat stelt naar Varfendell te gaan.
Luke

Sirdel tegen Balor: "Hoe weten wij dat wij je kunnen vertrouwen?"

Sirdel tegen de rest: "Wat zullen we doen? De bewaker tegenhouden of er vandoor gaan?"
NASE

Gamer schreef:NASE gooit Handigheid een 3+2=5 en het lukt.Het slot gaat open.

In de papieren staat een map van de omgeving die jullie in staat stelt naar Varfendell te gaan.
vraag:

heb ik daar nu ervaring voor gekregen of niet.

Kunnen wij die map zien of staat er niets anders leuk op.
Sirdel tegen de rest: "Wat zullen we doen? De bewaker tegenhouden of er vandoor gaan?"
EDIT: Omdat de wegrennende bewaker nou al zo lang wegrent,en nogsteeds niet onderschept is,krijgen jullie nog tot 21.30 om hem te stoppen (zo laat kom ik weer online)
weet niet wat er gaat gebeuren als we hem niet vangen, maar ik zou er gewoon vandoor gaan. Lijkt mij het veiligst.
Luke

Sardis: Ik kan er vandaag alleen niet meer vandoor gaan :shock:
The Balor

Sirdel tegen Balor: "Hoe weten wij dat wij je kunnen vertrouwen?"
"Ik ben ook een gevangene, en de vijand van de vijand is een vriend. Ik weet dat Humans niet beroemd zijn om hun betrouwbaarheid, maar toch kan ik je geruststellen: je kunt me vertrouwen. Je kunt mij 'Balor' noemen."

DM: komt hier een Fast-talk skill VS sense motive-skill aan te pas, of bepalen we dat zelf?

DM: ik heb in mijn handtekening mijn character gezet, met +1 op Kracht en Handigheid. Dit lijkt mij een goede Human-modifier, maar jij bent de DM.

DM: laatste verzoek: kun je een lijstje maken van alle Pc's? Ik denk dat bijna niemand meer weet hoeveel mensen er eigenlijk meedoen.

Ten slotte, in character: ik doe aanstalten om mee te lopen met de groep. Houdt iemand mij tegen of mag ik mee?
Luke

Sirdel kijkt argwanend maar zegt: Oké van mij je mag mee, we kunnen alle kracht gebruiken we kunnen vinden. Vraag maar wat de anderen ervan vinden.
The Balor

"Ok, vinden jullie het goed als ik met jullie meega? Ik kan jullie helpen met ontsnappen uit deze 'gevangenis', of wat het ook moge zijn. Mijn grootste vaardigheid is Handigheid, dus als er een slot opengeplukt moet worden, ben ik de persoon die jullie zoeken. Mijn naam is trouwens 'Balor'. Hoe worden jullie genoemd?"
Luke

Sardis: Sardis. Ik vind het best om er vandoor te gaan, maar ik kan niet lopen, mijn voeten doen het niet op de een of andere manier :shock:

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 100 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 100 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 10 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 10 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart- 75 euro - Voor jou

bol cadeaukaart- 75 euro - Voor jou

Bekijk product

The Balor

Sardis: Sardis. Ik vind het best om er vandoor te gaan, maar ik kan niet lopen, mijn voeten doen het niet op de een of andere manier :shock:

Out of Character: bedoelde Gamer niet dat je maar 3 ACTIES kan ondernemen per dag? Lopen kun je best, toch? Trouwens, morgen gaan we pas weer verder met het ontsnappen. Onze 24 uur is niet gelijk aan 24 uur in-game. Geen probleem, lijkt me. Praten en overleggen kost geen actie en het kost in-game weinig tijd.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!