NASE schreef:[edit3]
zou het mss geen handig idee zijn om onze stats in ons handtekening te zetten. Dan is het eenvoudiger om te zien wie waar sterk in is.
Hoeft niet, Gamer, onze gewaardeerde dm (ik wil een level hoger, dus ik slijm
NASE schreef:[edit3]
zou het mss geen handig idee zijn om onze stats in ons handtekening te zetten. Dan is het eenvoudiger om te zien wie waar sterk in is.
De gang heeft allemaal dicht deuren.Achter die deuren zitten meer gevangenen.Als je goed luistert hoor je een gevangene fluisteren: " Kom hierheen,en help me eruit!Ik ben het the balor!" Aan de muur hangen 2 zwaarden.Verder liggen er op de grond nog wat papieren.NASE schreef:1ste acties voor vandaag.
Onderzoeken van de gang.
[edit3]
NASE gooit Handigheid een 3+2=5 en het lukt.Het slot gaat open.NASE schreef:Ik probeer de sleutel om the tablor te bevrijden, mss lukt het.
En doorzoek de papieren om te zien of er iets handigs instaat.
3 opdrachten zijn nu op.
P.S. vergeet de zwaarden niet slim te verdelen en achter de bewaker aan te gaan.
vraag:Gamer schreef:NASE gooit Handigheid een 3+2=5 en het lukt.Het slot gaat open.
In de papieren staat een map van de omgeving die jullie in staat stelt naar Varfendell te gaan.
Sirdel tegen de rest: "Wat zullen we doen? De bewaker tegenhouden of er vandoor gaan?"
weet niet wat er gaat gebeuren als we hem niet vangen, maar ik zou er gewoon vandoor gaan. Lijkt mij het veiligst.EDIT: Omdat de wegrennende bewaker nou al zo lang wegrent,en nogsteeds niet onderschept is,krijgen jullie nog tot 21.30 om hem te stoppen (zo laat kom ik weer online)
"Ik ben ook een gevangene, en de vijand van de vijand is een vriend. Ik weet dat Humans niet beroemd zijn om hun betrouwbaarheid, maar toch kan ik je geruststellen: je kunt me vertrouwen. Je kunt mij 'Balor' noemen."Sirdel tegen Balor: "Hoe weten wij dat wij je kunnen vertrouwen?"
Sardis: Sardis. Ik vind het best om er vandoor te gaan, maar ik kan niet lopen, mijn voeten doen het niet op de een of andere manier![]()