Puzzel Puzzels
Kleurvast
Artikelen: 0

Re: Het bewijs van Collatz of Alles gaat naar Nul. Deel1 en deel 2

@PP

Ik heb je bijdragen over dit onderwerp eens naast elkaar gelegd, en er valt een duidelijk patroon op. Je hebt inmiddels drie parallelle topics geopend die allemaal over hetzelfde onderwerp gaan. Dat maakt het voor andere lezers onnodig moeilijk om te volgen waar welke discussie plaatsvindt, en het zorgt voor versnippering in plaats van helderheid.

Daarnaast neem je in die topics materiaal over — zoals afbeeldingen en volledige pagina’s — zonder dat je de inhoud daarvan bespreekt of analyseert. Dat is niet hoe citaatrecht bedoeld is. Een citaat moet functioneel zijn en inhoudelijk worden gebruikt, niet alleen dienen als aanleiding voor een nieuw draadje of als middel om een discussie op de persoon te voeren.

Het zou de discussie veel overzichtelijker en constructiever maken als je je beperkt tot één lopend topic en je reacties richt op de inhoud van het argument, in plaats van op het openen van nieuwe draadjes over hetzelfde onderwerp. Dat voorkomt dat gesprekken verharden en helpt het forum leesbaar te houden

ads

Steun Sciencetalk Smarfer - Magnetische pictogrammen voor weekplanner - 50 stuks - Planbord kind - Binneneditie

Smarfer - Magnetische pictogrammen voor weekplanner - 50 stuks - Planbord kind - Binneneditie

Bekijk product

Steun Sciencetalk Sony PS5 DualSense Draadloze Controller - Midnight Black

Sony PS5 DualSense Draadloze Controller - Midnight Black

Bekijk product

Steun Sciencetalk Super Mario Party: Jamboree - Nintendo Switch

Super Mario Party: Jamboree - Nintendo Switch

Bekijk product

Kleurvast

Even ter aanvulling voor wie twijfelt of het boek wel echt bestaat of leverbaar is:

Ik heb zelf een e‑mail gestuurd naar het adres dat bij het ISBN hoort, en ik kreeg netjes antwoord terug. De communicatie was duidelijk en ik kreeg een concrete levertijd door: volgens de uitgever wordt er binnen een week geleverd. Dat geeft in ieder geval aan dat het contactadres werkt en dat er daadwerkelijk iemand reageert.

Of het boek inhoudelijk interessant is moet natuurlijk iedereen zelf beoordelen, maar voor wie overweegt te bestellen: mijn eigen ervaring met het contact tot nu toe is gewoon positief.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

R_Bena
Beheer

Graag registreren Fermat als je verder wil posten. We gaan niet steeds je berichten blijven goedkeuren, teveel gedoe.

ads

Steun Sciencetalk Kobo Clara BW - E-reader - 6 inch - 16GB - Luisterboeken - Zwart

Kobo Clara BW - E-reader - 6 inch - 16GB - Luisterboeken - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk HP 305 - Inkcartridge - Origineel - Standaard capaciteit - Kleur en Zwart

HP 305 - Inkcartridge - Origineel - Standaard capaciteit - Kleur en Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Smarfer - Planbord & Beloningssysteem met Magnetische pictogrammen - Weekplanner kind - 67 x 33,5 cm - 2 borden

Smarfer - Planbord & Beloningssysteem met Magnetische pictogrammen - Weekplanner kind - 67 x 33,5 cm - 2 borden

Bekijk product

Regor

@Bena,

Even voor de duidelijkheid:
Kleurvast schreef op mijn topic "4 kleuren probleem 2.0
...........................................................
Re: 4 kleuren probleem 2.0
RapporteerCiteer
di 21 apr 2026, 12:19

Even voor de duidelijkheid: ik ben niet dezelfde persoon als Fermat1637.
...................................................................
Kleurvast is DUS een leugenaar, een bedrieger, hij is vals.
Als ST hem weer toelaat als gecertificeerd lid .....is dat een schande voor ST
Uw integriteit wordt op de proef gesteld, stel ons niet teleur !

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “💡 Theorieontwikkeling”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!