Gamer schreef:NASE schreef:
liggen die mannen die wij bewusteloos hebben geslagen daar nog? Kunnen wij ze weer bij bewustzijn brengen?
Ze liggen er nog,maar tot bewustzijn brengen duurt zeker een dag.
Toe maar, hebben wij efkes flink uitgehaald
Gamer schreef:NASE schreef:
liggen die mannen die wij bewusteloos hebben geslagen daar nog? Kunnen wij ze weer bij bewustzijn brengen?
Ze liggen er nog,maar tot bewustzijn brengen duurt zeker een dag.
@ the Balor: maar zou onze DM zo vals zijn???
Voorzichtig met wat je zegt. Trouwens, je redenatie klopt volgens mij niet.Daar komt nog bij dat als we een telporter scroll kopen, dat onze DM ons wel moet laten overleven. Kom dus maar op met dat armor![]()
Een wacht per nacht lijkt mij genoeg. Twee tenten is dus wel een vereiste, en wel zo sociaal als het regent. Wat wil je trouwens doen: twee personenVerder hoeven we naar mijn mening maar 1 tent te kopen. De andere twee kunnen 's nachts de wacht houden.
Goed idee. Als iedereen in italic neerzet wat hij/zij nodig heeft, kan een van ons het samenvoegen in een 'to buy'-list.Zullen we even opnieuw een lijstje maken met wat we moeten kopen?
NASE schreef:@ the Balor: maar zou onze DM zo vals zijn??? En denk het niet, trouwens goed idee. Nemen we ze mee naar waar we Charlie hebben achtergelaten, krijgen er mss ook nog geld voor.
we, ik, nemen de overige bandieten mee naar daar waar we Charlie ook hebben afgegeven. En vragen of ze hen ook willen opsluiten en ons mss vergoeden voor deze dienst.
1 wacht is niet echt slim. 1 Persoon alleen valt zeker in slaap omdat je niets te doen hebt, met 2 kun je met elkaar slapen. Als je een goede wacht wilt hebben moet je best met 2 zijn.