Puzzel Puzzels
Lala
Artikelen: 0

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

4m:10s/frame

geen idee wat het is, maar helpt mijn laptop enigszins mee? Ik zit nu op 54/500, en hij schat dat met deze snelheid en de laptop constant aan (wat niet zo is) hij dinsdag klaar is.

Wat ik nu wil weten: ben ik een beetje snel met m'n amd sempron 2300+? (wat dat inhoudt weet ik namelijk ook al niet....behalve dan dat het neerkomt op ruwweg 1.8 GhZ.)
Appareo decet nihil munditia?

ads

Steun Sciencetalk Canon RP-108 - Instant fotopapier - Inkt/papierset - Voor SELPHY CP-printers - Origineel - 10 x 15 cm formaat - 108 sheets

Canon RP-108 - Instant fotopapier - Inkt/papierset - Voor SELPHY CP-printers - Origineel - 10 x 15 cm formaat - 108 sheets

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 100 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 100 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk Libelle Marjolein Bastin Agenda 2026 - één jaar lang genieten - Incl. handige ringband, elastiek en 8 ansichtkaarten

Libelle Marjolein Bastin Agenda 2026 - één jaar lang genieten - Incl. handige ringband, elastiek en 8 ansichtkaarten

Bekijk product

StrangeQuark

Je bent ongeveer even snel als de rest. Het komt nu neer op hoe vaak je je pc aan hebt staan. :roll:
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Jan van de Velde

"mijn" eiwit vouwt wat sneller denk ik, mijn computer zou ongeveer 56 s over een frame moeten doen, en als ik zo met een chronometer mee-time klopt dat wel zo ongeveer. 1,5 GHz

Inmiddels bijna 2000 van de 3000 frames, and counting..... :roll:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Cycloon

Ow, ik doe het met een 1.8ghz processor, en het gaat heel wat trager :roll: Mss zit er een verschil tussen de eiwitten ? Want mijn frames duren wel wat langer (3-8 minuten). Maarja mijn pc staat alleen 's avonds van 16 tot 22u open, dus het zal niet zo snel gaan als bij jan :P
Bas

Ik had het blijkbaar makkelijk met mijn 500 frames.. Mijn naam is al aan de lijst toegevoegd 8)
Ik wou dat ik een elektron was, dan kon ik altijd paren
Bart

Of ik heb een zware WU (maar 400 frames) of een hele langzame processor: gemiddeld 12 min / frame
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton
made in flanders

Ik zou dit ook wel graag willen doen, maar ik snap niet hoe. als ik klik op zo een link dan krijg ik een blad met veel info op die ik niet snap. graag hulp.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!
Cycloon

Windows NT/2000/XP

Windows 98

Dit is de rechtstreekse link naar de software, downloaden, nick en teamnummer invullen en je bent vertrokken :roll:
made in flanders

ok, bedankt, het gaat nu, traag, maar het gaat toch.

En kan iemand mij nog eens het preciese doel hiervan uitleggen?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!
Cycloon

Dit is wat ik er meen van te begrijpen:

Je computer gaat een bepaald eiwit vouwen zoals dat in je lichaam gebeurt. Dit vraagt zoveel rekenkracht dat dit bijna onmogelijk is om binnen een serverpark te laten plaatsvinden, daarom hebben ze deze programma's gemaakt om extra processorkracht te verkrijgen door onbenutte processors van pcs samen te bundelen in een zogezegd netwerk. Er werken nu zo'n 200.000 processors over de hele wereld mee (gigantisch he :P )

M'n wil uit deze resultaten bepaalde zaken te weten komen, bv alzheimer dat veroorzaakt zou worden door een verkeerde vouwing van eiwitten, dit wil m'n dus onderzoeken waar het precies fout loopt in dat vouwen (rare zin, maar ik kan het niet echt beter verwoorden :roll: )

De gegevens worden ook beschikbaar gesteld voor andere onderzoekcentra.

(als er wat fout staat of tekort is in mijn uitleg mogen andere mensen gerust verbeteren)

Wat ze tot nu toe al precies hebben bereikt kan ik jammer genoeg niet zeggen :P
made in flanders

Klopt dit bij mij wel?

Mijn laptop doet een half uur over 1 frame en 416 dagen over 1 WU.

Our team needs you!
Cycloon

heel trage processor ? of er is een ander programma dat bijna zo goed als alle processorkracht weghaalt ?
made in flanders

Mijn processor is meer dan 3 gigagertz, dus daar kan het niet aan liggen, enkel msn staat aan en wetenschapsforum.

Our team needs you!
Jan van de Velde

Ja, die gigahertzen zijn leuk, maar met een volbezette (kleine) RAM is die processor wel druk om steeds die RAM te verversen en de zaak intussen weg te schrijven en weer op te zoeken. Met een volledige Windows, virusscanner en wie weet wat nog meer voor atomatisch startende achtergrondprogramma's draaiend op een 200 MB RAM is een computer ook met een 3 GHz processor zo traag als dikke str....
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

ads

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe harde schijf - 1,5TB

Western Digital Elements Portable - Externe harde schijf - 1,5TB

Bekijk product

Steun Sciencetalk Logitech R400 - Draadloze Presenter - Zwart

Logitech R400 - Draadloze Presenter - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk HP 280M - Draadloze Muis - Extra stil - Ergonomisch - Zwart

HP 280M - Draadloze Muis - Extra stil - Ergonomisch - Zwart

Bekijk product

Ger

Heb je je laptop misschien op de batterij lopen? Dan heb je kans dat ie energiezuinig is ingesteld, en niet meer rekenkracht geeft dan wat gevraagd wordt. Misschien staat ergens op die site uitleg hierover?

PS: Ik ben jaloers op je laptop (3 Ghz..... :roll: )
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🤖 IT en informatica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!