Voeg dan eens iets toe. Als jij beweert in contact te staan met het hiernamaals, wat haal je daar dan uit voor de toekomst. Welke waarde voegt het voor jouw toe? Is het conatct een bespiegeling op het verleden of is het gericht op de toekomst.
Als je meer wilt weten ga dan eens lezen over reincarnatie.
Spirituele wereld ==> hiernamaals en hiervoormaals
Iedereen heeft een gids en die gids kan je helpen met je leven. Ik communiceer alleen met mijn gidsen en
alleen over mijn leven. En omdat ik veel ellende heb meegemaakt is er nog al wat werk aan de winkel.
Ik heb wel een sterke intuitie waardoor ik heel veel dingen weet (spontaan) en aanvoel.
Toekomst voorspellen is moelijk want de toekomst bestaat nog niet. Er ligt een plan voor de toekomst maar het
is niet zeker dat het plan ook zo wordt uitgevoerd. Dit heeft te maken met de eigen wil en de invloed die wij kunnen
uitoefenen op de toekomst.
Ontwikkelen deze entiteiten zich. Hebben zij toekomst?
Wij onstaan allemaal in de spirituele wereld als babytjes en wij kunnen ons ontwikkellen tot een ultieme
vorm van zijn. Na je reincarnatie cyclus ga je gewoon verder met jezelf ontwikkelen.
Je gaat daar niet dood.
P.S. dat de wetenschap dit idee belachelijk probeert te maken is natuurlijk onzin. Het is simpelweg niet bewezen en dus geen feit. Er is nog niemand geweest, ooit, die werkelijk iets heeft toegevoegd, waarde had voor de toekomst, in de vorm van correcte voorspellingen of iets dergelijks.
Mijn ervaring is dat de wetenschap z'n eigen ideeen heeft en tegen de stroom in zwemmen wordt niet
geaccepteerd.
Er zijn wel degelijk mensen die correcte toekomst voorspellingen hebben gemaakt.
Er zijn ook best wel onderzoeken en bewijzen maar die worden hier op dit forum niet geaccepteerd.
Door de BDE is deze mogelijkheid ontstaan en kan ik het voor mezelf gebruiken.
We horen het niet te hebben en het is niet bedoeld om te spieken (als in reincarnatie is een leerschool).
De bedoeling van het leven is dat je in het hier en nu leef. Maak je niet te druk om de toekomst.
Let op je gevoel en leer van conflicten en weet dat iedereen een goed leven verdient.
P.S: In zo'n post is het eigenlijk onmogelijk om een goed beeld te geven van het gehele systeem.