Assassinator schreef:Edit:
Zo, heb nu 3 projecten aanstaan: SETI@Home, Predictor@Home (doet nog niks) en LHCA@Home (doet ook nog niks). Ik kon Climateprediction.net niet bereiken, dat probeer ik nog wel eens. Heb ik toch weer het gevoel dat ik mijn bijdrage lever aan de wetenschap
Overigens, hoe kan ik bij jullie team komen?
Gisteren merkte ik op dat na een aantal maanden voor de 1e keer LHC@Home starte. Ondertussen is die WU afgerond en krijg ik geen nieuwe, ze hadden precies niet zoveel werk.
SETI@Home zal zeker werk doorsturen en is momenteel ook het grootste project van het Wetenschapsforum team (27,1% van alle credits). Predicor@Home doet niemand mee van wetenschapsforum maar jij kan hier dus verandering inbrengen (momenteel weet ik niet of ze actief zijn dus ben ik niet zeker of je werk gaat krijgen) ik ga er straks voor zorgen dat wetenschapsforum een team heeft binnen Predictor@Home. Climateprediction.net zou normaal wel moeten lukken.
Het is heel normaal dat wanneer je pc bezig is dat niet alle projecten WU's doorsturen. Wanneer er bijvoorbeeld 1 klaar is dan krijg je wel andere. Ik ben nog nooit zonder werk gevallen met de volgende projecten: Einstein, Rosetta, Seti, ABC en Spinhenge. Projecten zoals LHC hebben niet voldoende werk om continu computers aan te laten rekenen en zijn dus niet altijd actief. Andere projecten zoals SETI en Einstein die blijven werk hebben (momenteel toch).
Het team instellen kan je best eens kijken naar de eerste post in deze topic, daar kan je alle info terugvinden die je nodig hebt, het is nogal stom als ik het hier allemaal nog eens kopieer. DPW heeft alles daar klaar en duidelijk uitgelegd.
Het toevoegen van Wetenschapsforum als team kan je best wel zo snel mogelijk doen omdat anders je credits niet meetellen voor het team.
Veel BOINC plezier en hopelijk zien we je rap verschijnen in de statistieken. Als alles goed gaat ben je binnenkort nummer 11

.