Als kakkerlak wordt ik vaak gezien als een vies beestje en mensen proberen me altijd te vertrappen, maar als je me goed bekijkt dan zie je dat ik van binnen eigenlijk een heel schoon en nuttig beestje ben.
"A man's ethical behavior should be based effectually on sympathy, education, and social ties; no religious basis is necessary. Man would indeeded be in a poor way if he had to be restrained by fear of punishment and hope of reward after death."
--- Albert Einstein ---
Ik ben twintig jaar geleden geboren en ik ben momenteel werkzaam als freelance systeembeheerder en heb een voorkeur voor GNU/Linux als besturingssyteem op mijn computer. In mijn werk beheer ik enkele servers, schrijf kleine computer programma's en geef soms cursussen over computer gerelateerde onderwerpen. Ook help ik soms als vrijwilliger bij een kleine computerwinkel in Amsterdam.
Mijn hobby's zijn voornamelijk; koken, zwemmen, wandelen, vogels bekijken, lezen, filosoferen en natuurlijk discussiëren op het internet. De boeken die ik lees zijn zeer uiteenlopend en varieëren van de encyclopedie tot een stripverhaal zoals de Donald Duck.
Ik heb enkele jaren onderwijs gehad op HAVO/VWO niveau, maar dit heb ik na +/- 4 jaar afgebroken omdat ik dacht dat ik mezelf beter kon onderwijzen dan een school dat kan. I.p.v school ben ik naar de openbare bibliotheek gegaan om te leren (alle boeken die ze op school hebben heeft de bibliotheek ook). Deze actie heeft zijn vruchten afgeworpen.
"The only thing that interferes with my learning is my education."
--- Albert Einstein ---
"Education is what remains after one has forgotten everything he learned in school."
--- Albert Einstein ---
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough."
--- Albert Einstein ---