Puzzel Puzzels
StrangeQuark
Artikelen: 0

Re: Vertel eens wat over jezelf

Ik studeer in Enschede en doe daar technische Natuurkunde (2e jaar).

Hou zelf erg van toneelspelen, theatertechniek, regiseren, filmen, mijn vriendin, computers, superstringshit en nog veel meer. Ben onder andere bezig om een natuurkunde serie te schrijven. Ik ben 21 jaar, ben nog een jaar voor de universiteit gaan reizen. (wezen back-packen door Kenya)
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

ads

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 6 TB

Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 6 TB

Bekijk product

Steun Sciencetalk Logitech R400 - Draadloze Presenter - Zwart

Logitech R400 - Draadloze Presenter - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 10 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 10 euro - Bedankt!

Bekijk product

Lensos

Ik ben Lense, 17 jaar en doe momenteel nog 6Wetenschappen Wiskunde 8

Ik ben erg geinteresseerd in wetenschappen, vooral fysica en wiskunde. Volgend jaar ga ik dan ook Fysica (met een minor wiskunde) doen aan de KULeuven.

Verder zijn mijn hobbies:

Muziek luisteren, voornamelijk Ska en Punk. Ik probeer zelf ook een beetje trombone te spelen.

Ik speel tafeltennis in competitieverband. Mijn klassement is nu D4 als je het zou willen weten.

Verder speel ik nog wat op mijn xbox, basket ik wat, en surf veel op het internet.
You and your big words. . .and your small difficult words
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Pooh

Ik ben Andre, 52 jaar jong. Ik zit in de Luchtmacht en heb vroeger ontzettend veel herrie gemaakt met F-16's voornamelijk vanaf Vliegbasis Twenthe maar ook op Gilze Rijen en Volkel. Tegenwoordig werk ik op een NAVO hoofdkwartier in Duitsland.

Mijn passie is de geologische mysteries van de aarde op the lossen en mijn exacte vooropleidingen komen daarbij goed van pas. Ik denk dat ik een heel eind ben. Ik zie nu dat alles anders is maar de kunst is om ook anderen daarvan te overtuigen. Dat probeer ik een beetje in dit forum.
Jort

Even een aantal dingen rechtzetten ten aanzien van mijn eerste post in deze draad:

Ik ben nog steeds Jort. Ik studeer nu werktuigbouwkunde aan de TU delft (bijna 2e jaars). Dus toch geen Eindhoven.

Gitaarspelen: vandaag verkocht, talent ontbrak...
aha!
Snoppus

ik ben jeffrey, 16 jaar.. interesse op gebied van wetenschap is vooral sterrenkunde, en buitenaards leven.. die richting :shock:
wim600008149

Ik ben Wim, 30 jaar, en werk bij de Belgische Federale Politie, waar ik mij bezighou met de realisatie van operationele softwaretoepassingen. Mijn wetenschapsinteresse gaat vooral uit naar natuurkunde en techniek. In mijn vrije tijd hou ik me bezig met de bouw van miniatuurstoommachines, soms eigen ontwerp, waarbij altijd alle onderdelen zelf gebouwd zijn (dus geen bouwpaketten met voorbereide onderdelen).

Wat mij opvalt is de gemiddelde jeugdige leeftijd van de leden van dit forum. Velen zitten in het 5de of 6de jaar middelbaar. Het is tof te mogen vaststellen dat deze leeftijdsgroep klaarblijkelijk nog zeer veel interesse heeft in wetenschappen. :shock:
kakkerlak2009

Als kakkerlak wordt ik vaak gezien als een vies beestje en mensen proberen me altijd te vertrappen, maar als je me goed bekijkt dan zie je dat ik van binnen eigenlijk een heel schoon en nuttig beestje ben.
"A man's ethical behavior should be based effectually on sympathy, education, and social ties; no religious basis is necessary. Man would indeeded be in a poor way if he had to be restrained by fear of punishment and hope of reward after death."

--- Albert Einstein ---
Ik ben twintig jaar geleden geboren en ik ben momenteel werkzaam als freelance systeembeheerder en heb een voorkeur voor GNU/Linux als besturingssyteem op mijn computer. In mijn werk beheer ik enkele servers, schrijf kleine computer programma's en geef soms cursussen over computer gerelateerde onderwerpen. Ook help ik soms als vrijwilliger bij een kleine computerwinkel in Amsterdam.

Mijn hobby's zijn voornamelijk; koken, zwemmen, wandelen, vogels bekijken, lezen, filosoferen en natuurlijk discussiëren op het internet. De boeken die ik lees zijn zeer uiteenlopend en varieëren van de encyclopedie tot een stripverhaal zoals de Donald Duck.

Ik heb enkele jaren onderwijs gehad op HAVO/VWO niveau, maar dit heb ik na +/- 4 jaar afgebroken omdat ik dacht dat ik mezelf beter kon onderwijzen dan een school dat kan. I.p.v school ben ik naar de openbare bibliotheek gegaan om te leren (alle boeken die ze op school hebben heeft de bibliotheek ook). Deze actie heeft zijn vruchten afgeworpen. :shock:
"The only thing that interferes with my learning is my education."

--- Albert Einstein ---
"Education is what remains after one has forgotten everything he learned in school."

--- Albert Einstein ---
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough."

--- Albert Einstein ---
COPIE

Hallo allemaal,

Na een wat vreemde binnen komst ;) ;)

heb ik nu toch een plekje gevonden om me even voor te stellen.

Niet ik denk er veel mensen hier in geïnteresseerd zijn, maar als je over andere wilt lezen is het wel zo netjes zelf ook wat te vertellen.

Zo nu ben ik al flink wat regels verder en heb nog niks verteld ;)

FF oepssss :shock: …Even snel dan ;)

(ff is niet correct Nederlands excuus hier voor ik ben licht dislecties en mijn taal is denk ik ook wat verslonsd door vele chat uurtjes ;) )

Copie is natuurlijk mijn nickname gekozen omdat deze onzijdig is en in de tijd ik veel chatten is hierdoor mij dat vele 'prive bezoekjes' bespaard is gebleven

Ik ben een vrouw met hoofdletter V

Woon onder de rook van Rotterdammmm

37 jaar heb ik er al bijna op zitten en ben zeer benieuwd hoe het is om 38 te zijn

Ik heb 2 kinderen: een meisje van 5 en een jongen van 8 jaar

Hier gaat ook gelijk het grootste deel van mijn tijd in zitten

Ik heb opleiding voor ziekenverzorging gedaan, LKC, boekhoudcursus en wat horeca ervaring.

Mijn hobby’s zijn tuinieren, koken, leuke dingen met de kinderen doen, natuurlijk forumen en ik help zelf ook een beetje mee op een site. Daarnaast doe ik de boekhouding voor 3 kleine éénmans bedrijfjes en heb een flink huis om schoon te houden :?:

Als je nog vragen heb stel ze gerust ... misschien krijg je antwoord :wink:
Si non è vero è bien trovato
Elke

Ik zit in 5 VWO NG.

Wil graag geneeskunde gaan studeren.. dus hoop dat ik ingeloot wordt volgend jaar :wink:

En.. verder hockey ik paar keer per week, zit regelmatig achter de compu.. en doe gezellige dingen.
Destiny is but a word created by man to accept reality
Anne B.

Ik ben Anne, pas 19 jaar geworden, en ik heb er juist een voorbereidend jaar op zitten (23u wiskunde per week). Volgend jaar ga ik fysica studeren in Antwerpen, ik hoop dat er nog tijd overblijft voor mijn vele hobby's: muziek, actief en passief (ik speel zelf trompet en piano) en sport, ook actief en passief! En dan in de tijd die nog overblijft zit ik hier wat op het forum en probeer mijzelf nuttig te maken :wink:
voorheen bekend als "fysicusje in spe"
Antoon

ha ik ben antoon(vreemd)16 jaar levend(25 feberuarie)

Ik deed 4 havo N&T met informatica

maar ik ben over naar 5 havo.

dus dat is mooi.

Ik houdt van natuurkunde en scheikunde, en wiskunde ook wel.

maar vooral van mijn vriendin.

verder swindle ik graag het één en ander,

en hang ik uit met UGK kruw member.

laat me je één levens les geven.

Swindle ten alle tijd voor de faam, of ga dood met niets.
Bumblebee

Hallo!

Ook nieuw op dit forum, gevonden via een Google-search om argumenten te vinden in de aloude evolutie versus schepping discussie op een ander forum.

Toen hier wat blijven lurken en me tenslotte maar eens geregistreerd!

Ik in het kort: 26 jaar, getrouwd en 1 zoon, woonplaats: Groningen, afgestudeerd geneeskunde en nu in vervolg-opleiding tot huisarts en ondertussen aan het promoveren op corticosteroid-injecties bij zenuwprikkeling in de lage rug.

(nog maar net begonnen daarmee dus ga daar geen AL te intelligente dingen over vragen! :shock: )
johnny

ik ben 30, heb een grote interesse in de wetenschap, evolutie relativiteitstheorie, quantum mechanica, filosofie.

mts elektro techniek gedaan.

mijn werk is besturingspanelen bouwen voor fabrieken.

woon samen met mijn vriendin ,een hond een kat en drie grijze roodstaart papagaaien.
jeroentje

Ik zal me even voorstellen.

Ik ben Jeroen, 36 jaar en heb Nederlands gestudeerd. Na mijn studie ben ik de automatisering in gegaan en heb ik als programmeur gewerkt voor verschillende bedrijven: IBM, KPN, Debis. Aan het eind van mij ICT-carriere heb ik als webprogrammeur gewerkt bij een kleine internetprovider. Toen het slecht ging met de economie werd ik ontslagen omdat er voor mij geen werk meer was. Daarna ben ik het onderwijs in gerold en doe nu dus het werk waarvoor ik ben opgeleid.

In mijn vrijetijd onderhoud en bouw ik aan een spiritueel forum en geef ik ontspanningsmassages en reikibehandelingen/-cursussen. Ook mag ik graag stappen en dan het liefst naar een afterparty :wink:
In de onwetendheid kan men volmaakt gelukkig zijn.

Ward Ruyslinck

ads

Steun Sciencetalk Smarfer - Magnetische pictogrammen voor weekplanner - 50 stuks - Planbord kind - Binneneditie

Smarfer - Magnetische pictogrammen voor weekplanner - 50 stuks - Planbord kind - Binneneditie

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 25 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 25 euro - Voor jou

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 50 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 50 euro - Bedankt!

Bekijk product

Syd

Update:

Ik ben pas 19 geworden, eerstejaars student Technische Natuurkunde aan de TU Delft en heb net mn propedeuse gehaald!!! ;) :shock: ;)

Hobbies: muziek jaren 60-70, beetje gitaar spelen, waterpolo en computeren.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!