Hallo allemaal,
Ik sta op het punt om een universiteit uit te kiezen voor m'n dubbele studie natuurkunde en wiskunde. Ik wil de theoretische natuurkunde in. Welke van de twee is hier beter voor: Leiden of Utrecht? Ik zit nogal te dubben, dus hulp is echt heel welkom!!
Puzzels