Ik ben opnieuw beginnen te vouwen net zoals de vorige keer op mijn macbook. Dat gaat fijn, maar ik heb hier een desktop staan ook dus ik dacht, die laat ik even meedoen. Kan dat? Ik heb namelijk folding@home geinstalleerd, maar als ik op folding@home klik, dan opent hij gewoon die site. Ik heb ook al als admin proberen uit voeren, maar dan doet hij ook niets.
Dan zou er geen probleem mogen zijn met de standaardinstaller. Sinds een tijdje biedt Stanford in deze client zowel GPU, SMP (multicore) als de singlecore client aan. Je duidt bij de installatie gewoon aan welke optie(s) je wenst.
Wat bedoel je met 'tegelijk opdrachten laten doen'? Laptop en desktop? Geen enkel probleem, ik vouw via dezelfde gebruikersnaam ook op meerdere systemen.
Kun je verder wat meer info geven over je configuratie van de client?
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...
Juist, FAH wordt nu standaard geconfigureerd via 'webcontrol' in de browser. Hetgeen ik steeds doe is 'advanced control' openen, dan krijg je wel een schermpje met client control. Dit doe je door op het FAH-icoontje (in je systeembalk rechtsonderaan het scherm) te klikken en vervolgens te kiezen voor 'Advanced Control'. Van hieruit kun je op een eenvoudigere manier instellingen wijzigen.
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...