Een aantal vrienden van me broer hebben in Frankrijk een oud maar prachtig kasteel gekocht en die helemaal opgeknapt. Nu geven ze daar trouwerijen kun je er slapen en zijn er de duurste feesten. In en om het kasteel heen geven ze met halloween of op verzoek een groot maar griezelig feest helemaal compleet met grafstenen een dracula. Echt heel cool maar dan moet je wel met z'n zessen zijn en op één lijn zitten. Maar ze wonen er nu ook zelf in de mooiste kamers van het kasteel en ze behoorlijk rijk en ze hebben altijd wat te doen. Ze zijn echt zo gelukkig.
Het zusje van één van de zes schilderd landschappen en schrijf verhalen. De schilderijen worden duur verkocht in het kasteel en ook zij zit qua geld goed.
Ze wilde ook graag paarden en die heeft ze bij elkaar weten te sparen en nu wil ze bij het kasteel een soort van manege gaan beginnen helemaal in steil vanhet kasteel. Ze hebben er ook veel veel plek om van alles en nog wat te doen en ook een heel groot stuk eigen bos. Ik ben me toch jaloers!
Waarom lukt het mij nou nooit om zoiets voor elkaar te krijgen