Marko schreef: ↑di 23 okt 2012, 22:14
En dus heeft het allemaal niet zo veel zin om daar bijna 1,5 jaar na dato nog eens op terug te komen.
De logica van die conclusie ontgaat mij...
Marko schreef: ↑di 23 okt 2012, 22:14
En dus heeft het allemaal niet zo veel zin om daar bijna 1,5 jaar na dato nog eens op terug te komen.
Daarmee ben ik het dan weer niet eens. Ik heb bijvoorbeeld een (intussen 6 jaar oude) vraag lopen omtrent de ontwikkeling van de zwaartekrachtversnelling aan de oppervlakte op pool en evenaar van een steeds afgeplatter wordende aarde. Vraag is of er een punt komt ergens tussen bolvorm en elpeevorm waar dat op pool en evenaar terug gelijk wordt. Da's een klusje waar iemand met wiskundige inslag misschien best wel eens zin in zou kunnen hebben, maar wat tijd zou kunnen vergen. Iemand die daar mogelijk zin in zou kunnen hebben gaat dat topic nooit treffen, die kans is (nu) nihil. In zo'n vergeetmijnietjes-forum is er altijd kans dat iemand die eens ergens lekker op wil gaan zitten puzzelen zoiets tegenkomt.Bartjes schreef: ↑di 23 okt 2012, 20:52
Een topic dat in principe oplosbaar is en waarvan het ook duidelijk is hoe dat zou moeten maar waar bijvoorbeeld te veel werk in gaat zitten om het ook feitelijk op te lossen, zou naar mijn idee niet in aanmerking komen.
Jan van de Velde schreef: ↑wo 24 okt 2012, 01:07
Daarmee ben ik het dan weer niet eens. Ik heb bijvoorbeeld een (intussen 6 jaar oude) vraag lopen omtrent de ontwikkeling van de zwaartekrachtversnelling aan de oppervlakte op pool en evenaar van een steeds afgeplatter wordende aarde. Vraag is of er een punt komt ergens tussen bolvorm en elpeevorm waar dat op pool en evenaar terug gelijk wordt. Da's een klusje waar iemand met wiskundige inslag misschien best wel eens zin in zou kunnen hebben, maar wat tijd zou kunnen vergen. Iemand die daar mogelijk zin in zou kunnen hebben gaat dat topic nooit treffen, die kans is (nu) nihil. In zo'n vergeetmijnietjes-forum is er altijd kans dat iemand die eens ergens lekker op wil gaan zitten puzzelen zoiets tegenkomt.
Maar hoe dan ook, hoe omschrijf je zoiets dat áls een gebruiker een verzoek doet tot verplaatsing naar zo'n forum dat elke moderator een handvat heeft om verdedigbaar te besluiten (of te weigeren) tot verplaatsing over te gaan, zonder ellenlange discussies over pro en contra? Want zo'n forum wordt onvermijdelijk tóch al een allegaartje van de meest uiteenlopende onderwerpen, maar het moet daarom nog geen zootje worden.