Veel topics zakken weg zonder dat er een bevredigend antwoord gevonden is. Bij sommige daarvan vind ik dat zonde. Nu is dat ten dele een kwestie van smaak, maar voor een groot deel ook niet. Anders zou er in de wetenschap ook geen globale overeenstemming bestaan over wat interessante problemen zijn.
Daarom mijn vraag of er ergens een lijstje op het wetenschapsforum zou kunnen komen waar liefhebbers van moeilijke vraagstukken onopgeloste topics kunnen vinden. Interessante onopgeloste topics zouden daar dan eventueel voor genomineerd/verkozen kunnen worden.
Het zelfde geldt voor onopgeloste topics die zich lenen voor een experimenteel onderzoek(je). Er wordt regelmatig naar interessante onderzoekjes gevraagd, dus liefhebbers, scholieren en studenten zouden daar dan mee aan de slag kunnen.
Ik weet dat de mensen achter het Wetenschapsforum het druk hebben, dus zie het maar als een proefballonnetje.
[Aan de moderator: wilt u de fout (schollieren)in de subtitel even rechtzetten?]Edit Mod Wouter_Masselink; done
Puzzels