Puzzel Puzzels
DuncanDeWitte
Artikelen: 0

Praktische Opdracht M&O (Eigen Bedrijf)

Ik heb een Praktische Opdracht van mijn leraar M&O gekregen waarin ik mijn eigen bedrijf moet starten.

Over de uitwerking maak ik mij voor het grootste deel niet zo heel veel zorgen, want een vriendin van mij heeft hier vorig jaar een 9,0 voor gehaald. Er zat alleen een fout in de balans.

Maar ik wil natuurlijk een ander bedrijf, waar andere aspecten aan bod komen. De leraar heeft verteld dat als je de basisuitwerking helemaal goed heb, je ongeveer een 6,5 krijgt en je juíst extra punten pakt op originaliteit en extra's.

Mijn vraag:

Wie heeft er een leuk, orgineel en uitdagend idee voor een bedrijf en/ of suggesties voor de extra's die je in een bedrijf kan verwerken?

ads

Steun Sciencetalk Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 128GB - Gray + 1 jaar extra garantie

Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 128GB - Gray + 1 jaar extra garantie

Bekijk product

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 6 TB

Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 6 TB

Bekijk product

Steun Sciencetalk Logitech M220 Silent - Draadloze Muis - Grijs

Logitech M220 Silent - Draadloze Muis - Grijs

Bekijk product

Kravitz

Re: Praktische Opdracht M&O (Eigen Bedrijf)

Opmerking moderator

Iemand die hier een handje kan toesteken?
"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm" - Winston Churchill

ads

Steun Sciencetalk Nereb - SD Kaartlezer – USB 3.0 & USB-C Cardreader – Geschikt voor SD/TF Geheugenkaarten – Inclusief Converter

Nereb - SD Kaartlezer – USB 3.0 & USB-C Cardreader – Geschikt voor SD/TF Geheugenkaarten – Inclusief Converter

Bekijk product

Steun Sciencetalk Logitech MK235 - Draadloos Toetsenbord en Muis - QWERTY - Donkergrijs

Logitech MK235 - Draadloos Toetsenbord en Muis - QWERTY - Donkergrijs

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 10 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 10 euro - Voor jou

Bekijk product

Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Bart

Re: Praktische Opdracht M&O (Eigen Bedrijf)

- een webshop

- een lokaal energiebedrijf met eigen windturbines (dit is een moeilijke!)

- een vliegtuigmaatschappij (of exotisch: eentje waarmee je ruimtereizen kunt maken)

- een energiebesparingsadviesbureau waarbij je betaald krijgt aan de hand van de hoeveelheid energie die je bespaart.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🙋 Huiswerk en Practica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!