Moderator: Rhiannon
Logisch. Als je veel berichten plaatst bij kletspraat dan denkt iedereen dat je heel wat verstand ervan hebt.Ze tellen allemaal mee, behalve als ze in de Chillout Lounge geplaatst worden.
Hoi Fabian,Faex schreef: Hallo iedereen,
Ik ben Fabian, 16 jaar en woon in Emmen. Ik ga 12 september a.s de opleiding laboratoriumtechniek niveau 3 volgen en dus dacht ik, ik meld me direct even aan op het chemieforumIk hoop dat ik hier wat info vandaan kan halen en dat als ik een vraag heb, jullie me een beetje opweg kunnen helpen.
(Ik heb namelijk al wel gelezen dat jullie op sommige vragen niet het complete antwoord geven. Dat begrijp ik, want dan leer je er natuurlijk ook niks van.)
Groeten,
Fabian