Puzzel Puzzels
LizanneS
Artikelen: 0
Berichten: 83
Lid geworden op: wo 03 nov 2010, 11:10

Re: Ik stel me even voor :)

Er klopt dan iets niet aan de berichtentelling, er staat bij jou dat je 0 berichten hebt geplaatst :) misschien telt de 1e niet mee..

ads

Steun Sciencetalk STAEDTLER Lumocolor whiteboard marker ronde punt - box 4 kleuren

STAEDTLER Lumocolor whiteboard marker ronde punt - box 4 kleuren

Bekijk product

Steun Sciencetalk Brepols bureau agenda - 2026 - 1 dag op 1 pagina - LIMA - 13.3 x 20.8 cm

Brepols bureau agenda - 2026 - 1 dag op 1 pagina - LIMA - 13.3 x 20.8 cm

Bekijk product

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 6 TB

Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 6 TB

Bekijk product

Gebruikersavatar
Fuzzwood
Artikelen: 0
Berichten: 11.177
Lid geworden op: vr 15 apr 2005, 18:37

Re: Ik stel me even voor :)

Ze tellen allemaal mee, behalve als ze in de Chillout Lounge geplaatst worden.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

LizanneS
Artikelen: 0
Berichten: 83
Lid geworden op: wo 03 nov 2010, 11:10

Re: Ik stel me even voor :)

Ze tellen allemaal mee, behalve als ze in de Chillout Lounge geplaatst worden.
Logisch. Als je veel berichten plaatst bij kletspraat dan denkt iedereen dat je heel wat verstand ervan hebt.
Faex
Artikelen: 0
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 25 jul 2011, 21:24

Re: Ik stel me even voor :)

Hallo iedereen,

Ik ben Fabian, 16 jaar en woon in Emmen. Ik ga 12 september a.s de opleiding laboratoriumtechniek niveau 3 volgen en dus dacht ik, ik meld me direct even aan op het chemieforum :) Ik hoop dat ik hier wat info vandaan kan halen en dat als ik een vraag heb, jullie me een beetje opweg kunnen helpen. :oops: (Ik heb namelijk al wel gelezen dat jullie op sommige vragen niet het complete antwoord geven. Dat begrijp ik, want dan leer je er natuurlijk ook niks van.)

Groeten,

Fabian
LizanneS
Artikelen: 0
Berichten: 83
Lid geworden op: wo 03 nov 2010, 11:10

Re: Ik stel me even voor :)

Faex schreef: Hallo iedereen,

Ik ben Fabian, 16 jaar en woon in Emmen. Ik ga 12 september a.s de opleiding laboratoriumtechniek niveau 3 volgen en dus dacht ik, ik meld me direct even aan op het chemieforum :) Ik hoop dat ik hier wat info vandaan kan halen en dat als ik een vraag heb, jullie me een beetje opweg kunnen helpen. :oops: (Ik heb namelijk al wel gelezen dat jullie op sommige vragen niet het complete antwoord geven. Dat begrijp ik, want dan leer je er natuurlijk ook niks van.)

Groeten,

Fabian
Hoi Fabian,

waar ga je de opleiding doen? In emmen? Ikzelf heb op Stenden hogeschool in Emmen gezeten en ben sindskort afgestudeerd. Wij hadden altijd praktijk op Drenthe College wat ernaast staat :)
Faex
Artikelen: 0
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 25 jul 2011, 21:24

Re: Ik stel me even voor :)

Hoi,

Oh, nog gefeliciteerd dan. :) Ja ik ga mijn opleiding in Emmen doen, op het Drenthe College. ;) Maar zat dus ook op het Drenthe College aan de kant van de Seat garage?
LizanneS
Artikelen: 0
Berichten: 83
Lid geworden op: wo 03 nov 2010, 11:10

Re: Ik stel me even voor :)

Als ik het goed heb zit de seat garage aan de andere kant. Dit zit toch bij het centrum van Angelslo? Die school staat zegmaar schuin tegenover het centrum (dus volgens mij ook schuin tegenover de seat garage). Maar er is toch maar 1 drenthe college in emmen wat laboratoriumonderwijs geeft?
Faex
Artikelen: 0
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 25 jul 2011, 21:24

Re: Ik stel me even voor :)

Ja en ja klopt. ;) :)
LizanneS
Artikelen: 0
Berichten: 83
Lid geworden op: wo 03 nov 2010, 11:10

Re: Ik stel me even voor :)

Dan wens ik je heel veel sterkte met praktijk! Toen ik 2 jaar geleden daar nog praktijk had waren de praktijkdocenten van het drenthe college zelf behoorlijk irritant! Een lab delen met MBO en HBO dat werkt niet, mbo-praktijkdocenten vonden altijd dat het lab van hun was en zo konden wij soms geen praktijkdagen inplannen. Ben blij dat ik nu aan het werk ben in ieder geval!
Faex
Artikelen: 0
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 25 jul 2011, 21:24

Re: Ik stel me even voor :)

Dat kan inderdaad best wel irritant zijn ja. ;) Dankjewel. :D
Mel-
Artikelen: 0
Berichten: 4
Lid geworden op: di 06 dec 2011, 17:11

Re: Ik stel me even voor :)

Nou, laat ik mij dan ook maar even kort voorstellen :)

Ik ben Melanie, 20 jaar oud. Afgelopen jaar geslaagd voor m'n VWO en zo'n drie maanden geleden begonnen op mijn nieuwe opleiding HLO. Ik heb al gekozen voor de richting BM, omdat chemie niet echt mijn ding is :) Dat is dan ook de voornaamste reden om hier een account aan te maken, haha.
Mauritio
Artikelen: 0
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 12 okt 2011, 18:24

Re: Ik stel me even voor :)

Hallo iedereen!!

Ik ben Maurits, ben 19 jaartjes jong (ja nog wel eind van het jaar oud), ben twee jaar geleden geslaagd voor de HAVO met N&T en N&G inc. Informatica en Management en Organisatie.

Heb vorig jaar een jaar Werktuigbouwkunde gedaan, men wiskunde is hierdoor wel mooi op peil gekomen maar het bleek toch te theoretisch voor mij!

Daarom heb ik besloten om dit jaar aan de HLO in Nijmegen te beginnen in de BM richting. Ik hoop me ook te specialiseren in de virologiekant, aangezien dit me altijd toch wel extreem heeft gefascineerd.

Ik ben ook niet super goed in Chemie, maar de basis dingen moeten goed komen!! :)
Gebruikersavatar
Beryllium
Artikelen: 0
Berichten: 6.314
Lid geworden op: ma 12 jul 2004, 21:30

Re: Ik stel me even voor :)

Welkom :)
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)
Joca_CF
Artikelen: 0
Berichten: 1
Lid geworden op: do 01 dec 2011, 00:02

Re: Ik stel me even voor :)

Hallo iedereen ik ben joca,

Helaas is me leven niet zo roze kleurig geweest zoals de meesten in dit topic.

Om een lang verhaal kort te maken, ik heb tot de 2/3e klas op de middelbare school gezeten en daarna spijbelde ik vanwege problemen.

Van school naar school allerlei problemen zonder te weten wat ik in de toekomst wou gaan doen, ik dacht vooral op korte termijn.

Nu ben ik wat ouder en is het besef eindelijk gekomen dat ik nu iets moet gaan doen voor de toekomst en het enigste wat me aanspreekt is iets in de chemie.

Mijn grote doel zou zijn om een cure the vinden voor psychiatrische aandoeningen zoals HPPD, visual snow e.d.

Zelfs zat ik te denken aan Psychopharmacology / organisch chemie heb het een en ander er over gelezen en het ziet er spannend uit!

Hopelijk kan ik me genoeg inlezen op dit forum om een schop in de goeie richting te krijgen.

Mvg Joca.

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 20 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 20 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nintendo Switch Sports - Nintendo Switch

Nintendo Switch Sports - Nintendo Switch

Bekijk product

Steun Sciencetalk SES Creative - My First - Kleurpotloden XL - Dikke Potloden - 8 Verschillende Kleuren - Goede Grip - Tekenen - Speelgoed 1 tot jaar

SES Creative - My First - Kleurpotloden XL - Dikke Potloden - 8 Verschillende Kleuren - Goede Grip - Tekenen - Speelgoed 1 tot jaar

Bekijk product

Salverano
Artikelen: 0
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 31 mei 2009, 22:43

Re: Ik stel me even voor :)

Hoi,

Ook ik stel mij even voor.

Ik ben Paul, 18 jaar, en ik ben eerste jaars biotechnologie in Leeuwarden.

Verder niet veel te vertellen. ;)

Paul

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!