Puzzel Puzzels
Jurn
Artikelen: 0

Re: Gevaarsymbolen Generator

Hey Lars

Het is ook mogelijk met GD Library of ImageMagick om de afbeelding te exporteren naar een daadwerkelijke afbeelding, maar dat zal wat meer programmeerwerk zijn ;)

Het ziet er in ieder geval goed uit.
Jurn [WSF - Technicus]

It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

ads

Steun Sciencetalk Minecraft - Nintendo Switch

Minecraft - Nintendo Switch

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 20 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 20 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk STAEDTLER Lumocolor whiteboard marker ronde punt - box 4 kleuren

STAEDTLER Lumocolor whiteboard marker ronde punt - box 4 kleuren

Bekijk product

Choba

Als jullie een gevaarsymbool (zouden) uitprinten hoe groot is die dan?
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Gerard

Klein op een flesje, groot op een vat.

Afhankelijk van de toepassing.
Choba

Nog steeds in testversie, maar werkt wel redelijk. Zou mooi zijn als jullie er even naar keken en zeggen wat je er van vindt.

http://lars.stonerocket.co.uk/t33/testing.html

Voorbeeld website:

Afbeelding
Jurn

Ziet er erg goed uit, misschien alleen even kijken met de A4 uitlijning dat hij niet helemaal tegen de rand aan staat.
Jurn [WSF - Technicus]

It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig
Choba

Ziet er erg goed uit, misschien alleen even kijken met de A4 uitlijning dat hij niet helemaal tegen de rand aan staat.
Bedankt! :)

Ik heb ook een kleine vraag. Als je op "Generate A4 Page" klikt dan opent ie via Javascript een nieuwe pagina met deze code:

Code: Selecteer alles

window.open("print.html","Print","width=800px, height=600px, menubar, toolbar, scrollbar, resize, status");
Echter ontbreekt in deze nieuwe pagina (van de browser) het print menu met preview etc.. Enig idee hoe ik die er wel bij kan krijgen?
Jurn

[digitalk]

Bedoel je de Balk met Bestand / Beeld / Etc of wat dat tegenwoordig is in browsers?

Opties voor window.open staan hier, je moet namelijk in JS (volgens mij) de termen voor menubar duidelijk op ='yes' zetten. Of gebruik jquery voor het snellere koppelingen.

[/digitalk]
Jurn [WSF - Technicus]

Choba

Bedankt. Dat lijkt te werken.

jquery ken ik niet. ik zie nog niet wat het nut er van is?

ads

Steun Sciencetalk Canon RP-108 - Instant fotopapier - Inkt/papierset - Voor SELPHY CP-printers - Origineel - 10 x 15 cm formaat - 108 sheets

Canon RP-108 - Instant fotopapier - Inkt/papierset - Voor SELPHY CP-printers - Origineel - 10 x 15 cm formaat - 108 sheets

Bekijk product

Steun Sciencetalk 5 Zelfklevende Rollen voor Mini Printer - Navulling - Pocket Printer Papier - Sticker Rollen Papier

5 Zelfklevende Rollen voor Mini Printer - Navulling - Pocket Printer Papier - Sticker Rollen Papier

Bekijk product

Steun Sciencetalk Just Dance 2026 Edition - Nintendo Switch - Code in a box

Just Dance 2026 Edition - Nintendo Switch - Code in a box

Bekijk product

Maundu

epiphonix schreef: Ik heb goed nieuws voor je: vanaf 1 december (2010) moeten de gevaarsymbolen voor zuivere stoffen vervangen worden door nieuwe symbolen. Vanaf 2015 geldt dit ook voor mengsels.

En dit allemaal dankzij GHS!

Wie heeft hier nu weer geld aan verdiend...
Het bedrijf waar ik werk!

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!