Ik denk dat ik het begrijp... maar ik was er dus echt NOOIT zelf opgekomen. Op school hebben wij ook nooit echt gewerkt met de dx of dt in een integraal....die stond er eigenlijk gewoon, omdat die er gewoon moest staan...
En sdekivit je schreef in je berichtje van 10:47 uur: de primitieve van de integraal...maar ik dacht al dat je gewoon de primitieve van u* du nam...maar ik dacht: ik vraag maar even voor de zekerheid.
Heel erg bedankt
Puzzels

