Puzzel Puzzels
Elroy97
Artikelen: 0

Volledige verbranding

hallo iedereen,

ik ben Elroy en zit in 3 havo. en ik ben dus zacht gezegd een ramp in scheikunde. maar wij hebben dus een praktische opdracht over verschillende onderwerpen en ik heb dus volledige en onvolledige verbranding. ik ben dus ingedeeld in een groepje luie mensen die niks uitvoeren en het maar aan mij laten. maar ik moet dus een scheikundige onderzoeksvraag maken over volledige of onvolledige verbranding. en wat ik daar als benodigdheden zou nodig hebben. jullie zullen nu vast denken: '' wat een dombo''. maarja, kan iemand mij helpen met mijn probleem.

mvg, Elroy

ads

Steun Sciencetalk Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Yellow - 11e generatie

Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Yellow - 11e generatie

Bekijk product

Steun Sciencetalk EA SPORTS FC 26 - PS5

EA SPORTS FC 26 - PS5

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 5 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 5 euro - HiepHiep

Bekijk product

liamgek

Re: Volledige verbranding

Elroy97 schreef:hallo iedereen,

ik ben Elroy en zit in 3 havo. en ik ben dus zacht gezegd een ramp in scheikunde. maar wij hebben dus een praktische opdracht over verschillende onderwerpen en ik heb dus volledige en onvolledige verbranding. ik ben dus ingedeeld in een groepje luie mensen die niks uitvoeren en het maar aan mij laten. maar ik moet dus een scheikundige onderzoeksvraag maken over volledige of onvolledige verbranding. en wat ik daar als benodigdheden zou nodig hebben. jullie zullen nu vast denken: '' wat een dombo''. maarja, kan iemand mij helpen met mijn probleem.

mvg, Elroy
Hey Elroy,

Om je te helpen ga ik je niet gewoon gelijk een antwoord geven, maar jou een onderzoeksvraag laten bedenken.

Met een gasbrander heb je 3 ''standen'' pauzevlam, ruisende vlam en de blauwe vlam.

Als je hem op de pauzevlam laat (gele vlam) en je doet er een schaaltje in, ontstaat er onderop roet: nogal gek want bij verbrandingen zouden alleen gassen ontstaan.

Probeer hier nu is een onderzoeksvraag uit op te maken.

ads

Steun Sciencetalk PlayStation 5 - Disc Edition - Slim

PlayStation 5 - Disc Edition - Slim

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nereb USB-C/USB Kaartlezer – microSD/SD/TF Card Reader – Met USB-A Adapter

Nereb USB-C/USB Kaartlezer – microSD/SD/TF Card Reader – Met USB-A Adapter

Bekijk product

Steun Sciencetalk HP 305 - Inkcartridge - Origineel - Standaard capaciteit - Kleur en Zwart

HP 305 - Inkcartridge - Origineel - Standaard capaciteit - Kleur en Zwart

Bekijk product

Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Marko
Moderator

Re: Volledige verbranding

Dit onderwerp past beter in het huiswerkforum en is daarom verplaatst.
Cetero censeo Senseo non esse bibendum

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🙋 Huiswerk en Practica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!