ik kreeg vakantie/full-time werk aangeboden voor 1800 euro per maand, als net afgestudeerde MLO'er.
dit was in een QC Lab waar ik routine werk deed. ik vond de tijd het geld niet waard.
Moderator: Marko
Ik denk dat je in Nederland niet mag klagen met 1800 euro als net afgestudeerde MLO'er. Als HBO afgestudeerde start je ergens rond de 2000 bruto....Groentje schreef: ik kreeg vakantie/full-time werk aangeboden voor 1800 euro per maand, als net afgestudeerde MLO'er.
dit was in een QC Lab waar ik routine werk deed. ik vond de tijd het geld niet waard.
Tja.Groentje schreef: ik kreeg vakantie/full-time werk aangeboden voor 1800 euro per maand, als net afgestudeerde MLO'er.
dit was in een QC Lab waar ik routine werk deed. ik vond de tijd het geld niet waard.
Ah ja, maar dat is niet wat ik begreep als jij zegt "ik vond de tijd het geld niet waard". Als je dat zegt begrijp ik daaruit dat je het niet voldoende betaald vindt, en daar is mijn opmerking op gebaseerd.o, ik was ook zeer vereerd en had geen reden tot klagen.