Moderator: Rhiannon
Jawel hoor, ik ben ook jong gew..uche uche...... ahem...mevrouw marjanne, en de reden waarom ze denken dat je ze niet begrijpt heb je nog niet begrepen Sorry kan het niet laten
En wanneer is die onvolwassenheid overgegaan? Als dat uberhaupt al gebeurd is.Ik ben ook onvolwassen geweest?
Ho ho, ik zei dat ik ook onvolwassen ben geweest, hee drune...drune134 schreef: En wanneer is die onvolwassenheid overgegaan? Als dat uberhaupt al gebeurd is.
Ha ha, ja ik heb het doel (bewust hoor) wel heel erg groot gemaakt.Sorry Marjanne, dit is een schot voor open doel, niet te missen.
Vanaf Eindhoven goed raak schieten in Berkel en Rodenrijs? Zo te zien is het goed gelukt.Marjanne schreef:Ha ha, ja ik heb het doel (bewust hoor) wel heel erg groot gemaakt.Sorry Marjanne, dit is een schot voor open doel, niet te missen.![]()
God straft meteen, zei mijn oma zaliger altijd...Groentje schreef: en zoals gewoonlijk krijgt de man met voorzet geen verdiende eer.
'k heb vandaag een pipet door de middengebroken... een echte gilson
Tja..., met de Chillout Lounge meegerekend zit ik al bijna op de 2000.chemaniac schreef: Marjanne heeft 1111 berichten feestje!/