Puzzel Puzzels
Peertje
Artikelen: 0
Berichten: 636
Lid geworden op: vr 30 dec 2005, 12:53

Re: Nutteloos feit

k verveel me. Dus ga hier maar weer even wat leuks posten. ben nou lekker intro aan t vieren, als mentor. Mn kindjes lopen lekker buiten in de regen en ik zit droog binnen. (had geen groepje gekregen om mee te lopen samen met nog wat mentoren). Dus lekker droog binnen zitten even :P Nou ja, volgens mij was dat wel weer nutteloos genoeg :P

ads

Steun Sciencetalk Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Grijs

Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Grijs

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 25 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 25 euro - Voor jou

Bekijk product

Steun Sciencetalk Verzendzakken voor Kleding (L) - 25 stuks

Verzendzakken voor Kleding (L) - 25 stuks

Bekijk product

Gebruikersavatar
Marjanne
Artikelen: 0
Berichten: 4.771
Lid geworden op: do 18 aug 2011, 14:45

Re: Nutteloos feit

Ik heb dat vroeger op de TH ook gedaan: begeleiden bij de introweek. Man, wat keken die broekies tegen je op!!

Dat wordt in de tijd niet meer anders. Ik ga net zo makkelijk met ouderen als met jongeren om, maar voor de jongeren ben ik 'mevrouw' en 'u' en zal ik (zo denken ze) hun discussies niet meer begrijpen.

:x

Zo.., ik heb mijn nutteloze bijdrage weer gehad voor vandaag. :D
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Groentje
Artikelen: 0
Berichten: 205
Lid geworden op: di 07 dec 2004, 17:59

Re: Nutteloos feit

oke dit topic van achter naar voor lezen is best zinloos,

misschien iets te informatief voor dit topic, maar toch: Als mensen het over een hoge oplos warmte hebben van zwafelzuur is dat geen grapje.

eerlijk gezegt was ik daar gister al achter gekomen maar toen was mijn hand dusdanig licht verbrand dat ik niet voor mijn lol ging typen.

@ mevrouw marjanne, en de reden waarom ze denken dat je ze niet begrijpt heb je nog niet begrepen Sorry kan het niet laten
Gebruikersavatar
SamtheChemist_CF
Artikelen: 0
Berichten: 560
Lid geworden op: ma 22 jan 2007, 11:41

Re: Nutteloos feit

Of ze heeft geen behoefte aan het begrijpen van de reden......meerdere mogelijkheden 8-[
Gebruikersavatar
Marjanne
Artikelen: 0
Berichten: 4.771
Lid geworden op: do 18 aug 2011, 14:45

Re: Nutteloos feit

mevrouw marjanne, en de reden waarom ze denken dat je ze niet begrijpt heb je nog niet begrepen Sorry kan het niet laten
Jawel hoor, ik ben ook jong gew..uche uche...... ahem... :oops:

Tja... :-k

Ik ben ook onvolwassen geweest?
drune134
Artikelen: 0
Berichten: 873
Lid geworden op: di 02 mei 2006, 08:40

Re: Nutteloos feit

Ik ben ook onvolwassen geweest?
En wanneer is die onvolwassenheid overgegaan? Als dat uberhaupt al gebeurd is.

@edit: Sorry Marjanne, dit is een schot voor open doel, niet te missen.
Gebruikersavatar
Marjanne
Artikelen: 0
Berichten: 4.771
Lid geworden op: do 18 aug 2011, 14:45

Re: Nutteloos feit

drune134 schreef: En wanneer is die onvolwassenheid overgegaan? Als dat uberhaupt al gebeurd is.
Ho ho, ik zei dat ik ook onvolwassen ben geweest, hee drune... 8-)

Ik werd volwassen op 15 september 1998...

Mijn lijfspreuk: een mens is pas volwassen als hij weet hoe zich als kind te gedragen.

Toevallig kwam ik een vrijwel identieke spreuk tegen op de achterkant van Conimex-verpakking (die van de oosterse groenten thuis). Maar daar heet het dat hij van een Japanse wijsgeer afkomstig is. 8-[
Sorry Marjanne, dit is een schot voor open doel, niet te missen.
Ha ha, ja ik heb het doel (bewust hoor) wel heel erg groot gemaakt. :D
drune134
Artikelen: 0
Berichten: 873
Lid geworden op: di 02 mei 2006, 08:40

Re: Nutteloos feit

Marjanne schreef:
Sorry Marjanne, dit is een schot voor open doel, niet te missen.
Ha ha, ja ik heb het doel (bewust hoor) wel heel erg groot gemaakt. :D
Vanaf Eindhoven goed raak schieten in Berkel en Rodenrijs? Zo te zien is het goed gelukt.

En dat het doel wel heel erg groot gemaakt was? Okee, maar Wel raak!!!
Groentje
Artikelen: 0
Berichten: 205
Lid geworden op: di 07 dec 2004, 17:59

Re: Nutteloos feit

en zoals gewoonlijk krijgt de man met voorzet geen verdiende eer :P .

'k heb vandaag een pipet door de middengebroken... een echte gilson
Gebruikersavatar
Marjanne
Artikelen: 0
Berichten: 4.771
Lid geworden op: do 18 aug 2011, 14:45

Re: Nutteloos feit

Groentje schreef: en zoals gewoonlijk krijgt de man met voorzet geen verdiende eer :P .

'k heb vandaag een pipet door de middengebroken... een echte gilson
God straft meteen, zei mijn oma zaliger altijd...
Peertje
Artikelen: 0
Berichten: 636
Lid geworden op: vr 30 dec 2005, 12:53

Re: Nutteloos feit

zooo, k ben ook weer even aanwezig. Net eventjes een herkansing gemaakt. Super saai, over biochemie. Maarja, moet ook gebeuren. Vandaag nog even leren voor mn herkansing morgen en dan heb k ze weer gehad. Intro is ook weer afgelopen, dus dan even lekker rust :P

P.s. k ging nog even kijken bij de statistieken en we staan al op de 2de plek van de meest gelezen topics. Nou nog maag 1600x te gaan ofzo en we staan bovenaan :P De opening van dit topic was wel een 'gat in de markt' :P
jhullaert
Artikelen: 0
Berichten: 2.337
Lid geworden op: za 07 okt 2006, 13:32

Re: Nutteloos feit

Marjanne heeft 1111 berichten feestje! :D/

EDIT: toevoegen emo :P
Gebruikersavatar
Marjanne
Artikelen: 0
Berichten: 4.771
Lid geworden op: do 18 aug 2011, 14:45

Re: Nutteloos feit

chemaniac schreef: Marjanne heeft 1111 berichten feestje! :D/
Tja..., met de Chillout Lounge meegerekend zit ik al bijna op de 2000. :oops:
Peertje
Artikelen: 0
Berichten: 636
Lid geworden op: vr 30 dec 2005, 12:53

Re: Nutteloos feit

zooo, net mn laatste herkansing even gemaakt. Had gedacht dat ik t helemaal zou verknallen, want ben half ziek. Vannacht heel vaak wakker geworden van mn gehoest, dus was heel moe. Maar t was heel makkelijk, want hij had gewoon t oefententamen gedaan (tentamen van paar jaar geleden) en dat had ik toevallig nog gedaan en doorgekeken. Dus het meeste wist ik nog wel. Nou maar hopen dat ik t ook gehaald heb :P K verveel me echt dood hier. Ga zo denk k lekker naar mn kamer niks doen. :)

ads

Steun Sciencetalk Donald Duck - Scheurkalender - 2026 - Elke dag een snaterlach!

Donald Duck - Scheurkalender - 2026 - Elke dag een snaterlach!

Bekijk product

Steun Sciencetalk HP DeskJet 2820e - All-in-One Printer - Geschikt voor Instant Ink - Cement

HP DeskJet 2820e - All-in-One Printer - Geschikt voor Instant Ink - Cement

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 25 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 25 euro - HiepHiep

Bekijk product

phj
Artikelen: 0
Berichten: 497
Lid geworden op: wo 15 nov 2006, 19:19

Re: Nutteloos feit

Ik heb weer een nutteloos iets mede te delen.

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!