Effe niet mee.
Moest er iemend nu hierop antwoorden.
Mvg,
Moderator: Rhiannon
Hallo allemaal!!!JeroenC schreef: hoi tismehC ehT
Je bent van harte welkom om aanstaande zaterdag mee te gaan. Lees even de berichten terug en je vind alle info. Als je mee gaat, laat het dan even weten!
groeten
JeroenC
Hier staat het Mimi.JeroenC schreef: zoals jullie allemaal hebben gelezen in een e-mailtje heb ik geinformeerd hoe men komt naar Utrecht.
De meesten komen met de trein (eentje gaat met de auto)
Dus makkelijkst is om af te spreken bij het station. Zoals jullie waarschijnlijk allemaal weten is er midden in het NS station een meetingpoint bij het grote vertektijdeninformatiebord (3 keer woordwaarde)
Ik stel voor om daar af te spreken. Laten we zeggen rond een uur of 14.00. Dan kunnen de meesten uit het hoge noorden en het lage zuiden op tijd komen en hebben we tijd genoeg om ergens gezellig te drinken en te eten.
Voor de automobilist onder ons...Parkeren kan in de jaarbeurs garage, dit is vlak naast het station (borden "jaarbeurs" van de ANWB volgen)
Ik ben de laatste tijd wel eens in Utrecht geweest (m'n vrouw werkt er) maar echt veel cafe's ken ik niet. Wel weet ik een zeer goed cafe met een heel uitgebreid Belgisch bieren assortiment. Dus misschien is dat een optie.
Dag indeling: (voorstel)
- rond 14.00 ontmoeten
- naar een cafe, bakje koffie, kennis maken
- gezellig kletsen
- dan ergens eten (we gaan naar een studenten stad dus is er altijd wel ergens plek)
- nog wat drinken eventueel
- ieder kan naar huis wanneer hij/zij dat wilt.
Verder:
Er kwam een vraag van mimi, mogen er ook mensen van buiten het forum mee?
Hè nou, Jeroen, jij zou toch trakteren?ps. kosten zijn helaas voor eigen rekening, maar dat was al bekend he?