Puzzel Puzzels
MethoxyRoxy
Artikelen: 0
Berichten: 159
Lid geworden op: di 23 dec 2003, 15:39

Re: Chemieforum uitje?

ik kan niet!!

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 100 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 100 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe harde schijf - 1,5TB

Western Digital Elements Portable - Externe harde schijf - 1,5TB

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 10 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 10 euro - Bedankt!

Bekijk product

Gebruikersavatar
biochemiefreak
Artikelen: 0
Berichten: 2.330
Lid geworden op: wo 17 aug 2011, 08:31

Re: Chemieforum uitje?

Ik wacht nog wel elke foto's op het forum van dit gezellige uitje :)

En als er nog belangrijke zaken worden uitgesproken dan mag er ook nog een rapportje komen. :)

Helaas kan ik er echt niet bij wezen. Familie gaat nog wel voor het forum anders krijg ik hier op mijn kop 8-[

MvG Ron
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

JeroenCV
Artikelen: 0
Berichten: 1.153
Lid geworden op: di 28 sep 2004, 11:32

Re: Chemieforum uitje?

ik zal een digi cam mee nemen.
Elbert
Artikelen: 0
Berichten: 778
Lid geworden op: do 23 okt 2003, 19:22

Re: Chemieforum uitje?

ik ook, ik ook, ik ook :)

Heb ik tenminste wat te doen :)

Kunnen we trouwens niet eerder? 12:00 uur ongeveer?

Ik moet wel weer een beetje optijd weg namelijk, s'avonds heb ik een verjaardagsfeest.
MetalHeart
Artikelen: 0
Berichten: 89
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 18:06

Re: Chemieforum uitje?

Lijkt mij ook wel leuk als ik vervoer enzo heb..

en een datum dat ik kan.. :)

Dus ff datum, tijd, plaats was geloof ik Utrecht
Elbert
Artikelen: 0
Berichten: 778
Lid geworden op: do 23 okt 2003, 19:22

Re: Chemieforum uitje?

staat allemaal vrij duidelijk omschreven in dit topic hoor :)

wel even het topic doorlezen natuurlijk voordat je reageerd 8-[ :)
MetalHeart
Artikelen: 0
Berichten: 89
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 18:06

Re: Chemieforum uitje?

Hihi sorry...
MetalHeart
Artikelen: 0
Berichten: 89
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 18:06

Re: Chemieforum uitje?

Xentron schreef: Al eens ged8 aan den bosch dat is echt wel centraal voor Nederlanders en Belgen

en dat zecht zo'n gekke LIMBURGER als mij dan :)
Raoul het is zegt met een g

Tot morgen1
MetalHeart
Artikelen: 0
Berichten: 89
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 18:06

Re: Chemieforum uitje?

Ok ben up to date..

Ben nu op mijn werk en heb

al gevraagd of ik die dag vrij kan hebben

Maar helaas, ze hebben weer eens te weinig

mensen.. bah bah.. Oja en Utrecht is sowieso

niet echt centraal.. Mja je hebt wel Utrecht Centraal

Klopt niet.. Doe maar Maastricht ofzo op de 18e :)
Gebruikersavatar
Jurn
Artikelen: 0
Berichten: 851
Lid geworden op: zo 21 aug 2011, 17:39

Re: Chemieforum uitje?

Elbert schreef: Kunnen we trouwens niet eerder? 12:00 uur ongeveer?
Ben je gek Afbeelding dan lig ik nog te pitten (als ik niet moet werken dan 8-[ )
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig
JeroenCV
Artikelen: 0
Berichten: 1.153
Lid geworden op: di 28 sep 2004, 11:32

Re: Chemieforum uitje?

en we hebben weer een aanmelding!!!

UPDATE:

12 december 10.10

Zeker mee:

-Beryllium

-JeroenC

-Jorim

-Jurn

-Elbert

-DrQuico

-mimi

-Dual (als hij terug is van hardloopwedstrijd)

Waarschijnlijk mee:

-Saturnus Ans
The Herminator
Artikelen: 0
Berichten: 2.035
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 10:45

Re: Chemieforum uitje?

&^@$$#&^*@&!

Zaterdag bezet, anders was ik ZEKER gekomen! Geen kans op een snelle herhaling zeker? 8-[
JeroenCV
Artikelen: 0
Berichten: 1.153
Lid geworden op: di 28 sep 2004, 11:32

Re: Chemieforum uitje?

beste Herminator,

Dit is de reden gewweest waarom 2 maanden voor de datum is bekend gemaakt wanneer het is; dan kon iedereen die mee wilde gaan er rekening mee houden en afspraken zo regelen dat de baas, vrouw, kind, opa, oma, kerstman, sinterklaas en de paashaas op andere tijden werden ingepland.

Dus we gaan eerst komend weekend een gezellig uitje hebben. Jammer dat je er niet bij kan zijn. Als het bevalt wil ik wel mijn best gaan doen om een vervolg te laten plaats vinden. Dan zorg ik wel dat de datum 6 maanden van te voren vast staat. Maar dus eerst dit uitje.

Groeten

JeroenC

Voor de overigen:

- Definitieve adres gegevens volgen zeker voor donderdag.

- Mocht men mijn tel nummer wensen voor het geval er iets mis gaat met rezien naar Utrecht en men dus te laat komt: stuur even een pm en je krijgt m;n mobiele nummer.
The Herminator
Artikelen: 0
Berichten: 2.035
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 10:45

Re: Chemieforum uitje?

Ik ben pas net lid van het forum dus voor mij was de 'termijn' wat korter dan 2 maanden Afbeelding

ads

Steun Sciencetalk Sony PS5 DualSense draadloze controller – Chroma Indigo

Sony PS5 DualSense draadloze controller – Chroma Indigo

Bekijk product

Steun Sciencetalk Canon PIXMA TS3750i - All-In-One Inkjetprinter - Zwart

Canon PIXMA TS3750i - All-In-One Inkjetprinter - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Casio fx-82NL rekenmachine - wetenschappelijke rekenmachine - voor de middelbare school

Casio fx-82NL rekenmachine - wetenschappelijke rekenmachine - voor de middelbare school

Bekijk product

JeroenCV
Artikelen: 0
Berichten: 1.153
Lid geworden op: di 28 sep 2004, 11:32

Re: Chemieforum uitje?

Ik ben pas net lid van het forum dus voor mij was de 'termijn' wat korter dan 2 maanden Afbeelding
8-[ had je eerder lid moeten worden!!! ;)

nee grapje,

Als er een vervolg komt, hoor je het vanzelf hier op het forum!!!

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!