Moderator: Rhiannon
Raoul het is zegt met een gXentron schreef: Al eens ged8 aan den bosch dat is echt wel centraal voor Nederlanders en Belgen
en dat zecht zo'n gekke LIMBURGER als mij dan![]()
Ben je gekElbert schreef: Kunnen we trouwens niet eerder? 12:00 uur ongeveer?
8-[ had je eerder lid moeten worden!!!Ik ben pas net lid van het forum dus voor mij was de 'termijn' wat korter dan 2 maanden![]()