Puzzel Puzzels
JeroenCV
Artikelen: 0
Berichten: 1.153
Lid geworden op: di 28 sep 2004, 11:32

Re: Chemieforum uitje?

En ja weer iemand extra!!

UPDATE

18 november 11.39

Zeker mee:

-Beryllium

-JeroenC

-Jorim

-Jurn

-Elbert

-DrQuico

-mimi

Waarschijnlijk mee:

-JohnDo

ads

Steun Sciencetalk Gofun Twinmarkers 262 stuks - Volwassenen & Kinderen - Markeerstiften - Alcohol stiften - Dual-Tip - Stiften

Gofun Twinmarkers 262 stuks - Volwassenen & Kinderen - Markeerstiften - Alcohol stiften - Dual-Tip - Stiften

Bekijk product

Steun Sciencetalk Donald Duck - Scheurkalender - 2026 - Elke dag een snaterlach!

Donald Duck - Scheurkalender - 2026 - Elke dag een snaterlach!

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 5 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 5 euro - Bedankt!

Bekijk product

Albicilla
Artikelen: 0
Berichten: 39
Lid geworden op: di 22 mar 2005, 11:12

Re: Chemieforum uitje?

Beste Jurn,

da's echt ongelooflijk heeeel lief van u, maar da zal zekerst en vast nie mogen van mijn mama en papa 8-[

toch bedankt 8-[ ;) :P
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

saturnus ans
Artikelen: 0
Berichten: 162
Lid geworden op: zo 09 jan 2005, 18:29

Re: Chemieforum uitje?

He hoihoi,

Ik ga waarschijnlijk ook mee... ligt er maar net aan of ik dan wel terug kan komen met de trein... naar groningen..... of ik zou bij iemand moeten kunnen blijven pitten??

Groetjes

Saturnus_ans
JeroenCV
Artikelen: 0
Berichten: 1.153
Lid geworden op: di 28 sep 2004, 11:32

Re: Chemieforum uitje?

hoi Saturnus Ans.

We houden gewoon rekening ermee dat men van ver komt en dus ook niet te laat weg kan.

groet

JC



UPDATE:


24 november 15.15

Zeker mee:

-Beryllium

-JeroenC

-Jorim

-Jurn

-Elbert

-DrQuico

-mimi

Waarschijnlijk mee:

-JohnDo

-Saturnus Ans
Gebruikersavatar
Jurn
Artikelen: 0
Berichten: 851
Lid geworden op: zo 21 aug 2011, 17:39

Re: Chemieforum uitje?

Wordt nog gezellig met 7/9 man 8-[
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig
Gebruikersavatar
Jorim
Artikelen: 0
Berichten: 5.919
Lid geworden op: vr 21 jul 2006, 15:44

Re: Chemieforum uitje?

Laten we vast een wat details bespreken. Waar kunnen we het beste afspreken? Wie kent Utrecht en weet een leuke plek? 8-[
JeroenCV
Artikelen: 0
Berichten: 1.153
Lid geworden op: di 28 sep 2004, 11:32

Re: Chemieforum uitje?

zoals jullie allemaal hebben gelezen in een e-mailtje heb ik geinformeerd hoe men komt naar Utrecht.

De meesten komen met de trein (eentje gaat met de auto)

Dus makkelijkst is om af te spreken bij het station. Zoals jullie waarschijnlijk allemaal weten is er midden in het NS station een meetingpoint bij het grote vertektijdeninformatiebord (3 keer woordwaarde)

Ik stel voor om daar af te spreken. Laten we zeggen rond een uur of 14.00. Dan kunnen de meesten uit het hoge noorden en het lage zuiden op tijd komen en hebben we tijd genoeg om ergens gezellig te drinken en te eten.

Voor de automobilist onder ons...Parkeren kan in de jaarbeurs garage, dit is vlak naast het station (borden "jaarbeurs" van de ANWB volgen)

Ik ben de laatste tijd wel eens in Utrecht geweest (m'n vrouw werkt er) maar echt veel cafe's ken ik niet. Wel weet ik een zeer goed cafe met een heel uitgebreid Belgisch bieren assortiment. Dus misschien is dat een optie.

Dag indeling: (voorstel)

- rond 14.00 ontmoeten

- naar een cafe, bakje koffie, kennis maken

- gezellig kletsen

- dan ergens eten (we gaan naar een studenten stad dus is er altijd wel ergens plek)

- nog wat drinken eventueel

- ieder kan naar huis wanneer hij/zij dat wilt.

Verder:

Er kwam een vraag van mimi, mogen er ook mensen van buiten het forum mee?
Elbert
Artikelen: 0
Berichten: 778
Lid geworden op: do 23 okt 2003, 19:22

Re: Chemieforum uitje?

Ik ga ook mee! Dus laat ik ook eens reageren hiero :D
zoals jullie allemaal hebben gelezen in een e-mailtje heb ik geinformeerd hoe men komt naar Utrecht.
Ik heb nog geen emailtje gehad?! Jorim heeft als het goed is wel mijn gegevens aan jouw doorgegeven?
Ik ben de laatste tijd wel eens in Utrecht geweest (m'n vrouw werkt er) maar echt veel cafe's ken ik niet. Wel weet ik een zeer goed cafe met een heel uitgebreid Belgisch bieren assortiment. Dus misschien is dat een optie.
Onze vorige (team)meeting was ook in utrecht, al zou ik niet echt meer weten waar we allemaal gezeten hebben maar het was niet echt heel ver van het station lopen dacht ik. 8-[

Belgische bieren komt nu een beetje slecht uit haha ik mag tijdelijk even geen alcohol drinken. Maar ik kan me prima vermaken zonder hoor! :)
Dag indeling: (voorstel)

- rond 14.00 ontmoeten

- naar een cafe, bakje koffie, kennis maken

- gezellig kletsen

- dan ergens eten (we gaan naar een studenten stad dus is er altijd wel ergens plek)

- nog wat drinken eventueel

- ieder kan naar huis wanneer hij/zij dat wilt
Mooi voorstel!

Maar ik weet niet of er mensen zijn die ook nog wat van de stad Utrecht willen zie?

Ikke niet in ieder geval, vandaar dat het mij handiger lijkt om een restaurant / uitgebreid cafe op te bellen en dat we met een man of wat komen om daar wat kunnen drinken en eventueel een klein beetje kunnen eten.

Ik was niet van plan avond te gaan eten in utrecht. Dus geen uitgebreid 3 gangen menu graag. :)

Verder:

Er kwam een vraag van mimi, mogen er ook mensen van buiten het forum mee?
Dat vroeg ik ook al aan Jorim. Zijn antwoord was: "Als hij/zij dat leuk vind?!"

Dus het lijkt mij dat dat mag, waarom ook niet?! Maar bedenk wel, en dat is niet lullig bedoeld, dat er over het algemeen alleen maar chemisten zijn. (Mensen van het forum)

Ik geloof dat ik als enigste niet chemist mee ga, maarja ik heb geen keus, ik moet! :) :lol:
JeroenCV
Artikelen: 0
Berichten: 1.153
Lid geworden op: di 28 sep 2004, 11:32

Re: Chemieforum uitje?

Heb jij geen mail gehad? gek....ik heb wel verstuurd

Maar goed inderdaad had jorim het al doorgegeven.

Ik zal nog eens verder zoeken naar een leuk eetcafe.

Ik vind het verder prima als er mensen buiten het forum meekomen, maar laat het even weten, dan weten we hoeveel mensen ermee gaan.
Skilly_CF
Artikelen: 0
Berichten: 4
Lid geworden op: di 06 dec 2005, 19:21

Re: Chemieforum uitje?

Ik ben nog nieuw hier en kon nog niemand. Messchien een andere keer wanneer ik de mensen ook beter leer kennen Afbeelding
Gebruikersavatar
Jorim
Artikelen: 0
Berichten: 5.919
Lid geworden op: vr 21 jul 2006, 15:44

Re: Chemieforum uitje?

Ik ben nog nieuw hier en kon nog niemand. Messchien een andere keer wanneer ik de mensen ook beter leer kennen Afbeelding
Tja, het is natuurlijk wel een klein beetje voor de diehard Chemieforum.nl bezoeker :) , maar dan ben je nog welkom hoor 8-[

Had jij al wat leuks gevonden Jeroen?

btw ik vind 1400 wel vrij vroeg, zit ik (alweer ;) ) rond de lunch in de trein :)
JeroenCV
Artikelen: 0
Berichten: 1.153
Lid geworden op: di 28 sep 2004, 11:32

Re: Chemieforum uitje?

@skilly: gewoon gezellig mee komen. Geeft helemaal niks dat je nieuw bent!

Ik heb wel wat lopen zoeken, maar nog niks concreets gevonden....ik zoek nog verder; ja hoort het binnenkort.

Van de anderen heb ik niks verder vernomen dat 14.00 te vroeg is; op zich kan het natuurlijk ook later. Roept u maar; de meeste stemmen gelden!

1. 14.00

2. 15.00

3. 16.00

dus zeg het maar!

(ik ben heeeeel democratisch)
Gebruikersavatar
Jorim
Artikelen: 0
Berichten: 5.919
Lid geworden op: vr 21 jul 2006, 15:44

Re: Chemieforum uitje?

(ik ben heeeeel democratisch)
Ik hoor een cynische ondertoon :)

Ik pas mij wel aan hoor, dat is het probleem niet, als ik de enige zeikerd ben dan kom ik gewoon om 14:00 uur :)

Het is nog steeds hetzelfde rijtje met mensen dat mee gaat, niet alweer meer mensen??
JeroenCV
Artikelen: 0
Berichten: 1.153
Lid geworden op: di 28 sep 2004, 11:32

Re: Chemieforum uitje?

nee, nog steeds het selecte groepje, hoewel mijn vrouw misschien ook mee gaat....(ze weet wel iets van chemie af hoor, ze is post-doc op de UU)

ads

Steun Sciencetalk MSI MAG 242C - Full HD Curved Gaming Monitor - 180hz - 24 inch

MSI MAG 242C - Full HD Curved Gaming Monitor - 180hz - 24 inch

Bekijk product

Steun Sciencetalk Just Dance 2026 Edition - Nintendo Switch - Code in a box

Just Dance 2026 Edition - Nintendo Switch - Code in a box

Bekijk product

Steun Sciencetalk Verzendzakken voor Kleding (L) - 25 stuks

Verzendzakken voor Kleding (L) - 25 stuks

Bekijk product

Gebruikersavatar
Jorim
Artikelen: 0
Berichten: 5.919
Lid geworden op: vr 21 jul 2006, 15:44

Re: Chemieforum uitje?

(ze weet wel iets van chemie af hoor, ze is post-doc op de UU)
"iets" :)

Maar gezellig natuurlijk, hoe meer zielen hoe meer vreugd :)

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!