En ja weer iemand extra!!
UPDATE
18 november 11.39
Zeker mee:
-Beryllium
-JeroenC
-Jorim
-Jurn
-Elbert
-DrQuico
-mimi
Waarschijnlijk mee:
-JohnDo
Moderator: Rhiannon
Ik heb nog geen emailtje gehad?! Jorim heeft als het goed is wel mijn gegevens aan jouw doorgegeven?zoals jullie allemaal hebben gelezen in een e-mailtje heb ik geinformeerd hoe men komt naar Utrecht.
Onze vorige (team)meeting was ook in utrecht, al zou ik niet echt meer weten waar we allemaal gezeten hebben maar het was niet echt heel ver van het station lopen dacht ik. 8-[Ik ben de laatste tijd wel eens in Utrecht geweest (m'n vrouw werkt er) maar echt veel cafe's ken ik niet. Wel weet ik een zeer goed cafe met een heel uitgebreid Belgisch bieren assortiment. Dus misschien is dat een optie.
Mooi voorstel!Dag indeling: (voorstel)
- rond 14.00 ontmoeten
- naar een cafe, bakje koffie, kennis maken
- gezellig kletsen
- dan ergens eten (we gaan naar een studenten stad dus is er altijd wel ergens plek)
- nog wat drinken eventueel
- ieder kan naar huis wanneer hij/zij dat wilt
Dat vroeg ik ook al aan Jorim. Zijn antwoord was: "Als hij/zij dat leuk vind?!"
Verder:
Er kwam een vraag van mimi, mogen er ook mensen van buiten het forum mee?
Tja, het is natuurlijk wel een klein beetje voor de diehard Chemieforum.nl bezoekerIk ben nog nieuw hier en kon nog niemand. Messchien een andere keer wanneer ik de mensen ook beter leer kennen![]()
Ik hoor een cynische ondertoon(ik ben heeeeel democratisch)
"iets"(ze weet wel iets van chemie af hoor, ze is post-doc op de UU)