Wie wel? Latijn lukte me niet zonder boek, Grieks en Frans ook niet. Engels en Nederlands, die was makkelijk :shock: , wel. Duits wel, ik had alleen de naamvallen van de lidwoorden fout ;) .Revelation schreef:Nederlands en Engels spreek ik vloeiend. Frans met nadenken, Duits gaat vrij goed en Latijn alleen een basis.
Bij latijn moet je dan een zin zeggen, liefst binnen de minuut, waarin je bv. een futurum exactum passief 2e persoon enkelvoud hebt met een participium futurum passief in de dativus. Dat lukt me dus niet. ;)
Hebben sommigen van jullie ook, dat als je een paar weken in het buitenland bent, zonder nederlanders om je heen, je in het engels (of duits, of frans) gaat denken?
Ik spreek goed Nederlands en Engels en een heel klein beetje Duits.Hebben sommigen van jullie ook, dat als je een paar weken in het buitenland bent, zonder nederlanders om je heen, je in het engels (of duits, of frans) gaat denken?
Ik spreek Nederlands, en ik spreek Engels.. zodanig dat ik vaak online de vraag krijg of ik uit UK kom ;) ik kan Duits, lezen schrijven. Ik ken noors, en zweeds een beejte verstaan en ik kan het lezen zonder woordenboek, en een beetje spreken. Ik ben bezig met spaans leren en portugees, en ik wil ook graag frans.. dus als iemand me graag frans kan leren.. graag!!!